30 серпня Netpeak Group провела внутрішню конференцію Netpeak Group Pulse 2024, присвячену 18-річчю групи компаній. Це перший великий офлайн-захід компанії після чотирирічної паузи та переходу на повністю remote first формат роботи.
Netpeak Group Pulse, започаткована у 2018 році, – внутрішня конференція Netpeak Group у форматі TEDx. Подія спрямована на натхнення команди, підвищення мотивації та особистої ефективності співробітників.
“Netpeak Group Pulse – це більше ніж просто конференція. Ми збираємо і просуваємо контент для обміну ідеями, які можуть надихати людей навколо, позитивно впливати на менталітет українців. Наша ціль – мотивувати людей діяти та досягати результатів, щоб в результаті перейти ‘із третього світу в перший’ економічно та ментально. Ми впевнені, що ця подія матиме майбутнє не тільки як внутрішня ініціатива, але й як відкрита платформа для зовнішньої аудиторії”,
– коментує Артем Бородатюк, засновник Netpeak Group.
Спікери Netpeak Group:
- Олексій Мамонтов, CEO агенції digital-маркетингу Inweb, поділився власним досвідом подолання тривожності.
- Юрій Грузинський, Head of Enterprise Department Netpeak Agencies Group, розповів, як творчість допомагає перезавантажитись та про благодійні концерти гурту ROSEQITE.
- Сергій Саута, CAlO у Netpeak New, презентував своє бачення майбутнього розвитку штучного інтелекту.
- Дмитро Мазурян, CEO 42n, розповів про штучний інтелект для творчості.
- Максим Соколюк, Chief Business Development Officer у Netpeak Ukraine, поділився унікальним фреймворком самодіагностики емоційного вигорання та боротьби з ним.
- Ігор Свириденко, CEO у Netpeak CoreHR, розповів про out-of-the-box thinking.
- Єгор Дем’янков, Chief Operating Officer у Netpeak Agencies Group, презентував тему “Мріяти дорослим не можна відмовлятися. Де ти поставиш кому?”.
Також співробітники розповідали про участь у спортивних заходах, футбольну команду, і про те, як вони використовують гумор на роботі.
Спеціальними гостями стали:
- Олександр Циборт, засновник групи компаній iLounge, з темою: “Mindfulness і нераціональні рішення: як балансувати на межі”.
- Дар’я Mos, експертка з голосу, яка розповіла про те, “Як голос допомагає досягати цілей?”.
- Євген Журавльов, майстер презентацій, представив новий погляд на “Мистецтво презентації та візуалізації”.
- Даніл Повар, комік, поділився “Історією успіху: про злети й падіння”.
Крім виступів спеціальних гостей, подію доповнив Василь Байдак, який не лише виступив зі своїм stand-up номером, але й став ведучим благодійного аукціону. На аукціоні вдалося зібрати 500 600 гривень на потреби 13-ї бригади НГУ Хартія, серед лотів були:
- Футболка збірної України з автографом Андрія Шевченка, яка пішла з молотка за 80 000 гривень
- Вінілова платівка гурту “Океан Ельзи”, альбом “Суперсиметрія” з підписом Святослава Вакарчука, продана за 50 000 гривень.
Крім цього, на аукціоні були представлені книги з автографами Сергія Жадана та інші ексклюзивні речі, зокрема хендмейд, зроблений власноруч співробітниками Netpeak Group.
Також стартап-студія Kiss My Apps задонатила 1 000 000 грн на закупівлю дронів для 13-ї бригади Національної гвардії України “Хартія”.
Завершилася конференція неформальним спілкуванням та DJ Set від Антона Птушкіна.
До кінця року Netpeak Group планує розширити формат Netpeak Group Pulse. Група компаній розглядає можливість запрошення на подію клієнтів і партнерів, а також продажу обмеженої кількості квитків для всіх охочих.
Netpeak Group – група IT-компаній, що об’єднує 24 бізнеси, 3 громадські організації та 1400+ фахівців по всьому світу.