52
2
52
2
Про те, як правильно писати прес-релізи та анонси, узнати компанійські новини та експертні думки, про нові ініціативи, проєкти та конференції можна на порталах, які спеціалізуються на PR-тематиці. Медіа про маркетинг та піар відслідковують останні новини зі сфери, діляться інноваціями та підходами, публікують репортажі та спеціалізовані статті з аналізом фахівців справи. Добірку з п’яти найбільш популярних […]
Яким має бути піар під час війни, тренди галузі, внутрішні й зовнішні,кризові комунікації, хайп, інфоприводи та інформаційна гігієна, диджиталізація креативної сфери, рекламні кампанії, “гарячі” теми та вічнозелений контент, навіщо бізнесу маркетинг, як підтримувати імідж бренду, створення попиту на ринку, визначення цільової аудиторії, співпраця з медіа, телеграм-каналами, блогерами та інфлюєнсерами, ведення соцмереж, розробка піар-кампанії, реалізація й […]
Стартувала ініціатива допомоги українським медіа. Команда PRNEWS.IO виступила з ініціативою на підтримку українських ЗМІ. Платформа пропонує бізнесу купувати публікації в українських медіа за допомогою каталогу. Щоб підтримати роботу редакцій під час війни, сервіс відмовився від комісії для власників українських сайтів. Попри обстріли, ЗМІ України продовжують роботу на інформаційному фронті, публікують об’єктивні новини, фото-, аудіо- та […]
ВВП зростає, інвестиційна привабливість України теж, а українські ентузіасти запускають масу нових стартапів, багато з яких отримують визнання у всьому світі. Звичайно, про все це має хтось розповідати, тому команда контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO підготувала рейтинг найкращих українських ЗМІ, які пишуть про бізнес. Скласти топ-15 допомогли дані сервісу SimilarWeb та власний каталог видань самої платформи, який […]
Понад 60% виручки розділили між собою лідируюча трійка фірм. Рейтинг заснований на публічних даних про стартапи з комерційного регістру Естонії. Всього в базі Startup Estonia в категорії AdTech та Creative Tech 112 компаній. На першому місці рейтингу компанія Adcash з оборотом €6.9 мільйонів, заснована в 2007 році підприємцем Томасом Подавані. На другому місці – Motherlink […]
Чим гарний ситуативний маркетинг для бізнесу? Буквально всім! Адже якщо у компанії вийде вдало вбудуватися в новинний привід, це завжди гарантує увагу аудиторії, репости контенту в соціальних мережах і якийсь інформаційний підйом. А, при вдалому збігу обставин, увагу журналістів і безкоштовні публікації в медіа. Крім того, ситуативний маркетинг (і ньюсджекінг, як основний його метод) – відмінна […]
З початку поточного року adtech-стартап PRNEWS.IO виплатив видавцям новинних сайтів винагороду в розмірі 1,4 млн. доларів США. Це – гонорар за розміщення спонсорських матеріалів від компаній з різних країн світу, третя частина якого припала на 20 найпопулярніших продавців нативной реклами. Завдяки співпраці з PRNEWS.IO бренди отримують можливість швидко і гарантовано розміщувати спонсорський контент в нативному форматі. […]
Кількість онлайн-користувачів щороку збільшується. Зокрема, цьому сприяють доступний мобільний інтернет і стрімкий розвиток онлайн-медіа. Новинні стрічки читають на десктопах в офісах та в смартфонах під час дороги додому та вдома. Фахівці контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO вирішили з’ясувати, яким саме новинним сайтам віддають перевагу наші співвітчизники. Ми підготували рейтинг з десяти медіа, які користуються максимальною увагою українців. […]
Команда онлайн-сервісу з розповсюдження спонсорського контенту PRNEWS.IO провела опитування на тему того, як онлайн-користувачі відрізняють фейкові новини від справжніх, з яких джерел найчастіше черпають інформацію і за якими ознаками визначають її достовірність. В опитуванні брали участь 130 фахівців різних вікових груп зі сфери PR, маркетингу та реклами, журналістики, консалтингу, e-commerce, мобільного зв’язку, SMM, фінансів, юриспруденції […]
Термін “фейк” з розвитком електронних ЗМІ та соціальних мереж став невід’ємною складовою нашого повсякденного життя. Фейкові новини, фейкові заяви і джерела інформації – їх об’єднує спотворення фактів або, простіше кажучи, брехня і маніпулювання і людською свідомістю. Про те, як розпізнати фейк і не стати об’єктом для маніпуляцій, читайте в матеріалі, який підготувала контент-маркетингова платформа PRNEWS.IO. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email