73
1
73
1
З жовтня 22-го в Україні розпочалися масовані ракетні обстріли енергетики та відключення світла. Команда LOOQME вирішила дослідити, якою була медіаактивність найбільших українських e-commerce гравців, зважаючи на ці умови. Для порівняння взяли найбільш відвідувані інтернет-магазини техніки та електроніки згідно з рейтингом Retailers.ua: Rozetka, ALLO, Comfy, MOYO, Foxtrot, Citrus, Stylus, Eldorado, Elmir, Jabko. Аналітика охоплює період з […]
LOOQME, українська платформа для збору та аналітики згадок в соцмережах та ЗМІ, виходить на європейський ринок. Компанія стає партнером Newton Media, європейського лідера у сфері моніторингу. Співпраця дасть змогу LOOQME отримати доступ до нових технологій, якісно розширити міжнародне покриття, а також представити клієнтам нові продукти і оновити можливості вже існуючих. “Newton Media — це сильна […]
Довіра — одна з ключових причин, чому споживачі обирають певний продукт. На фармацевтичному ринку довіра відіграє особливо важливу роль: тут клієнти довіряють компаніям не лише свої гроші, а й здоров’я. Тому брендам варто бути уважними до будь-яких висловлювань, що з’являються у їхньому інформаційному полі. Здоров’я — досить емоційна тема. Інколи неправдиве або некоректно сформульоване висловлювання […]
Команда LOOQME регулярно проводить дослідження ринків: українських і закордонних. Ми вже проаналізували медіаполе українських та міжнародних благодійних організацій, українських супермаркетів, аптек, АЗС, а також польських банків і FMCG в Румунії. На черзі — медіааналітика ринку нерухомості в Україні. Охоплення ринку У серпні 2022 року ринок нерухомості в Україні охопив більше ніж півтори тисячі публікацій та […]
Команда LOOQME продовжує аналізувати медіаактивність лідерів українських та іноземних ринків. Раніше ми вже досліджували інформаційне поле АЗС та благодійних фондів. Тепер аналізуємо медіаприсутність магазинів категорії FMCG в інформаційному полі України. Аналітика охоплює період з 1 січня по 17 липня 2022 року. До дослідження увійшли супермаркети “АТБ”, “Сільпо”, “NOVUS”, “Varus”, “METRO”, “Ашан”, “Fozzy”, “Фора” та “ЕКО-маркет”. Про […]
Увага споживачів до АЗС до повномасштабного російського вторгнення і після суттєво відрізняється. Якщо раніше основними питаннями були вартість і якість пального, то після кількох місяців повномасштабної війни найголовнішою проблемою стала його наявність. Команда LOOQME дослідила, як змінилися комунікаційні показники лідерів ринку пального. Аналітика охоплює період із 1 січня по 31 травня 2022 року. Лідери за […]
Уже п’ятий місяць триває повномасштабна російсько-українська війна. Україна продовжує обороняти своїх людей і свою землю та потребує підтримки у цьому. Телемарафони — один із способів зібрати фінансову допомогу та нагадати світу, у якому події в Україні отримують все менше і менше уваги, що війна триває і її інтенсивність не стала меншою. Команда LOOQME зібрала медіааналітику […]
Не варто розглядати медіамоніторинг лише як інструмент відстеження ефективності маркетингових і PR-кампаній. Він може стати корисним не тільки для аналітики виконаної роботи, а й для планування майбутньої діяльності. Розповідаємо, як можна використовувати медіамоніторинг. 1. Шукайте відповідь не тільки на питання “що зробили конкуренти”, а з’ясовуйте “чому це спрацювало” Медіамоніторинг дає можливість стежити за конкурентами і […]
У країні, де триває повномасштабна війна, неможливо залишатися осторонь новин. Телеграм-канали дозволяють оперативно отримувати основну інформацію про перебіг подій. Команда LOOQME проаналізувала 11 українських телеграм-каналів, щоб дослідити динаміку активності публікацій і їхніх переглядів. Дослідження охопило період з 14 лютого до 10 квітня 2022 року. Збір даних відбувся 12 квітня. До переліку каналів увійшли: Верховна Рада […]
Міжнародний благодійний телемарафон на підтримку України Save Ukraine — #StopWar 27 березня показали 30 телеканалів із усього світу. У межах двогодинного ефіру політичні лідери, митці, громадські активісти, спортсмени, волонтери з усієї планети підтримали Україну та закликали зупинити жорстоку війну рф. До, під час та після телемарафону відбувався збір коштів на вирішення найбільших гуманітарних проблем, спричинених […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email