20
1
20
1
AI Hub дозволяє компаніям створювати діалоговий клієнтський досвід, який вирішує бізнес-проблеми та генерує результати. Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip запустила AI Hub — комплексну модернізацію своєї платформи на базі штучного інтелекту (ШІ), щоб допомогти компаніям створювати безперебійний наскрізний діалоговий досвід протягом усього шляху клієнта. Інтегруючи передові функції аналітики, ШІ та генерації штучного інтелекту з основним […]
В епоху цифрових технологій, коли SMS-спілкування є найважливішим для компаній у всьому світі, зростання кількості ботів, які збільшують SMS-трафік і створюють фейкові облікові записи, викликає все більше занепокоєння. Щоб розв’язати цю проблему, глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip розробила рішення Signals, призначене для боротьби з проблемами, спричиненими SMS-скамом. Signals використовує машинне навчання (ML) для автоматичного виявлення […]
Компанії та бренди тепер можуть без особливих зусиль використовувати інтегровані рекламні кампанії в Facebook та Instagram, які ініціюють розмови в месенджерах з розширеною аналітикою. Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip запустила рекламну аналітику Click-to-chat для брендів і маркетологів, які прагнуть використовувати можливості реклами в соціальних мережах та обміну повідомленнями на одній платформі. Це рішення дозволяє маркетологам […]
Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip опублікувала свій третій щорічник Екологічний, соціальний та урядовий звіт (ESG). Компанія продовжує досягати прогресу в усіх своїх ініціативах та за останній рік просунулась на шляху ESG у кількох сферах. Навколишнє середовище На додаток до своїх енергоефективних кампусів класу А+, Infobip встановила сонячні панелі у своєму кампусі у Водняні (Хорватія), щоб […]
Experiences використовує генеративний штучний інтелект, щоб допомогти компаніям створювати індивідуальні розмовні ланцюжки та є безкоштовним на період бета-тестування. Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip, яка має представництво в Україні, запустила генеративний конструктор діалогів Experiences на базі штучного інтелекту, який допомагає компаніям покращувати розмовний досвід з клієнтами без використання коду. Це рішення має на меті допомогти компаніям […]
Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip з представництвом в Україні та хорватська цифрова страхова компанія LAQO розробили цифрового помічника з підтримкою GPT для підтримки клієнтів у європейській фінтех-індустрії. Доступний через WhatsApp, LAQO GPT пропонує швидку, доступну та постійну підтримку клієнтів, створюючи діалоговий клієнтський сервіс для покращення досвіду та підвищення рівня задоволеності. Маючи багату історію інновацій, LAQO […]
Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip розширила свою співпрацю з Microsoft Dynamics 365 Marketing, щоб допомогти компаніям комунікувати з клієнтами через їхні улюблені канали комунікації та підвищити рентабельність маркетингових кампаній. Microsoft інтегрувала SMS-канали Infobip у свою маркетингову платформу, що дозволяє користувачам Dynamics 365 надсилати та отримувати текстові повідомлення в режимі реального часу. Користувачі все частіше хочуть […]
Нове дослідження глобальної хмарної комунікаційної платформи Infobip свідчить про зростаючу тенденцію до використання розмовного досвіду для спілкування з клієнтами. Дані, отримані на основі 449 мільярдів комунікаційних взаємодій на платформі Infobip протягом 2022 року, свідчать про стрімке зростання взаємодії в чат-додатках, таких як WhatsApp Business Platform, і в каналах соціальних мереж, таких як Instagram, для задоволення […]
Міжнародна хмарна комунікаційна платформа Infobip розкриває п’ять основних тенденцій на 2023 рік у сфері клієнтського досвіду та омніканальних комунікацій. Згідно з даними компанії Forrester, яка займається дослідженням світового ринку, кращий клієнтський досвід призводить до більшого зростання доходів. Тому, оскільки світ входить у складніший економічний клімат, спеціалісти компанії радять бізнесам зосередитися на наступних п’яти тенденціях, щоб […]
Месенджер Viber Chatbots доступний по всьому світу як частина хмарного контакт-центру Infobip та пропозицій віртуальних помічників Міжнародна комунікаційна платформа Infobip інтегрувала Viber ChatBot у свої SaaS-рішення – омніканальний контакт-центр Conversations і конструктор розумних чат-ботів Answers. Чат-бот для Viber допоможе покращити якість обслуговування клієнтів через один із найпопулярніших месенджерів у світі. Раніше чат-боти Viber працювали лише […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email