У застосунку Uklon з’явився словник жестової мови із фразами, які найчастіше використовують під час поїздки. Користувачі застосунку отримуватимуть сповіщення про можливість ознайомитися зі словником щоразу, коли поїздку виконуватиме водій чи водійка, які мають порушення слуху або мовлення.
Словник підготовлений спільно із громадською організацією «Відчуй», яка системно займається реабілітацією, допомогою, соціалізацією та реалізацією прав дітей і дорослих з порушенням слуху та їхніх родин.
Він складається із двох анімованих частин, які візуально відображають жестовою мовою фрази, що найчастіше вживають користувачі на початку та по завершенню поїздки, на кшталт «Відчиніть, будь ласка, вікно», «Відкрийте багажник», «Дякую», тощо.
Це допоможе користувачам краще взаємодіяти під час поїздки із водіями з порушенням слуху або мовлення. На сьогодні із сервісом співпрацює близько 400 таких водіїв, серед яких переважають чоловіки, проте 5% становлять жінки.
Тривалий час Uklon працює над розвитком інклюзивності у своїй екосистемі. Компанія запустила клас авто «Інклюзивний» для людей, які користуються кріслом-колісним, та розширює мережу відповідних партнерств.