Marketing&tech агенція twid розробила дизайн-систему та сайт для венчурного фонду D3, який підтримує ініціативи, що розробляють рішення для національної безпеки України.
D3 (Dare to Defend Democracy) – венчурний фонд ранніх стадій для засновників, які розробляють передові технологічні продукти для національної безпеки. Метою фонду є підтримка інновацій для розвитку демократії у світі через інвестиції, менторство та підтримку у залученні фінансування. За рік роботи команда D3 має 14 компаній в портфоліо та більше 500 в розробці.
Центральним елементом нової дизайн-системи став логотип D3. Форми літери логотипу нагадують спрямований заряд, що об’єднує всі зусилля в один сфокусований рух. Ідею заряду використали і для верстки сайту, де літери “D” розлітаються по кутах та стають рамками для контенту доповнюють ідею зосередженості.
Набір утилітарних іконок, зроблених за принципами логотипу, ілюструє сфери діяльності фонду, не розкриваючи конфіденційних деталей. Основна колірна схема сайту – чорно-біла з візуальними акцентами з 3D-графіки та згенерованих ШІ зображеннями, що створює відчуття фокусованості та точності.
Ми прагнули створити айдентику та сайт, які максимально відображають ідеї точності, зосередженості та руху. Кожен елемент сайту продуманий до дрібниць, щоб відображати наші цінності та підхід до роботи,
– розповідає Еля Чеченєва, партнерка фонду D3.
Робота над проєктом мала свої виклики – для збереження конфіденційності технологій команда працювала без реального контенту. Потрібно було продемонструвати компанії, в які інвестував фонд, без прямих вказівок на них. Сама ж айдентика мала бути зрозуміла як молодшій аудиторії фонду – стартапам та проєктам, так і більш зрілим інвесторам.