Існує безліч програм для обміну повідомленнями: є очевидні і неминучі як Viber і Facebook Messenger, але крім них, є ще багато інших, призначених для любителів стікерів, зайнятих професіоналів, які піклуються про безпеку і навіть геймерів.
Месенджери – це програмний додаток для обміну повідомленнями. Миттєвий обмін повідомленнями – це вид онлайн-чату, який пропонує передачу тексту в режимі реального часу через інтернет. З моменту появи смартфонів і подальшого вибухового зростання мобільних додатків недорогі або безкоштовні чати і додатки для обміну повідомленнями в соціальних мережах зарекомендували себе як дешева альтернатива текстових повідомлень за допомогою операторів через SMS. Багато додатків для обміну повідомленнями пропонують такі функції, як групові чати, обмін графікою, відео і навіть звуковими повідомленнями, а також наклейками і смайликами.
Згідно з даними сайту Statista.com, станом на квітень 2020 року месенджер WhatsApp має два мільярди користувачів і він є одним з найпопулярніших мобільних соціальних програм в світі. У лютому 2014 року соціальна мережа Facebook придбала мобільний додаток за 19 мільярдів доларів США.
Найпопулярніші месенджери в світі:
ТОП месенджерів світу:
- WhatsApp – 2 млрд. користувачів
- Facebook Messenger – 1,3 млрд. користувачів
- WeChat – 1,165 млрд. користувачів
- QQ – 731 млн. користувачів
- Telegram – 400 млн. користувачів
- Snapchat – 398 млн. користувачів
- Discord – 300 млн. користувачів
- Viber – 260 млн. користувачів
- Line – 250 млн. користувачів
- Skype – 50 млн. користувачів
Давайте пройдемося за списком кращих додатків для обміну повідомленнями на 2020 рік:
WhatsApp – 2 млрд. користувачів, це додаток для обміну повідомленнями, що використовується людьми в більш ніж 180 країнах. Спочатку WhatsApp використовувався людьми тільки для спілкування з родиною і друзями, але поступово люди почали вести і бізнес через нього.
У світі всього 25 країн, де WhatsApp не є лідером ринку.
WhatsApp розробляє свою бізнес-платформу, щоб підприємства мали належний бізнес-профіль, забезпечували підтримку клієнтів і обмінювалися з покупцями оновленнями про своїх покупках.
Для малих підприємств розроблено додаток WhatsApp Business, а для середніх і великих підприємств є WhatsApp Business API. Ось кілька історій про те, як компанії використовували WhatsApp.
Facebook Messenger
Facebook Messenger – 1,3 млрд користувачів, раніше був функцією обміну повідомленнями в Facebook, а з 2011 року Facebook перетворив Messenger в окремий додаток і значно розширив його можливості. Компанії тепер можуть рекламувати, створювати чат-ботів, відправляти інформаційні бюлетені та багато іншого на Messenger. Ці функції дали підприємствам безліч нових способів взаємодії і зв’язки зі своїми клієнтами.
Якщо ви думаєте про використання Messenger для вашого бізнесу, ось сім способів використання Fb Messenger для вашого маркетингу.
WeChat – 1,165 млрд. користувачів. Перетворився з програми для обміну повідомленнями, як WhatsApp і Messenger, в універсальну платформу. Крім обміну повідомленнями та дзвінків, користувачі тепер можуть використовувати його для здійснення покупок в Інтернеті і здійснення платежів в автономному режимі, переказу грошей, бронювання, замовлення таксі і багато чого іншого.
WeChat найбільш популярний в Китаї і деяких частинах Азії. Якщо ви ведете бізнес в тих областях (де заборонені соціальні медіа-платформи, такі як Facebook), WeChat може стати гарною альтернативою.
QQ – це відома платформа, яка налічує 731 мільйон користувачів. Вона створена для обміну миттєвими повідомленнями, яка дуже популярна серед китайців. (Використовується у 80 країнах, а також доступна на багатьох інших мовах). Крім функцій миттєвого обміну повідомленнями, він також дозволяє користувачам прикрашати свої аватари, дивитися фільми, грати в онлайн-ігри, робити покупки в інтернеті, вести блог і здійснювати платежі.
Тут є невелике корисне введення в QQ для маркетологів.
Telegram
Telegram – 400 млн. користувачів. Telegram схожий на більшість додатків для обміну повідомленнями та досить відомий своєю безпекою.
Є кілька способів, якими бренди можуть використовувати Telegram, крім надання підтримки клієнтів один на один. Наприклад, вони можуть створювати чат-ботів для платформи або використовувати функцію каналу Telegram для трансляції повідомлень необмеженій кількості передплатників.
Snapchat
Snapchat – 398 млн. користувачів в світі. Snapchat також є одним з провідних мобільних додатків для обміну повідомленнями в Сполучених Штатах. Додаток, який фокусується на мультимедійному повідомленні з фотографіями і короткими відеокліпами, особливо популярний серед підліткової аудиторії. Весною 2019 року було встановлено, що Snapchat є найважливішою соціальною мережею для 41 відсотки підлітків в США. У 2018 році в Сполучених Штатах налічувалося майже 80 мільйонів користувачів Snapchat, і за прогнозами ця цифра збільшиться до 78,1 мільйона користувачів в 2023 році.
Discord
Discord – 300 млн. користувачів. Якщо ви геймер, є один додаток для обміну повідомленнями, без якого ви не зможете жити. Discord дозволяє спілкуватися в чаті і здійснювати аудіо- і відеодзвінки, як і будь-який інший додаток для обміну повідомленнями, але він розроблений з урахуванням потреб геймерів і має безліч додаткових функцій, які роблять його ідеальним.
Особисті і загальнодоступні повідомлення, миттєві посилання на запрошення, ролі учасників на серверах, можливість організовуватися в гільдії і бачити, в які ігри активно грають ваші друзі, роблять цей додаток ідеальним для геймерів. Discord також використовується спільнотами Reddit, Twitch-стримерами, YouTube та іншими групами.
Viber
Viber – 260 млн. користувачів. На перший погляд, Viber дуже схожий на основні програми для обміну повідомленнями в соціальних мережах, такі як WhatsApp і Messenger. Він дозволяє користувачам відправляти повідомлення і мультимедіа, дзвонити, ділитися стікерами і GIF-файлами і багато іншого.
Проте, Viber надає набагато більше можливостей для бізнесу. Будучи бізнесом, ви можете купувати рекламу, просувати свій бренд за допомогою наклейок, показувати свої продукти в розділі покупок і забезпечувати обслуговування клієнтів.
Line
Line – 250 млн. користувачів. Line заповнена наліпками і іншими кумедними речами і користується величезною популярністю в багатьох частинах Азії як додаток для соціальних мереж і месенджер.
Line схожий на Twitter, Facebook і Skype одночасно. Також містить безліч групових чатів, мультиплатформових можливостей (телефон, планшет, комп’ютер), графік, записані голосові повідомлення, обмін мультимедіа та багато, багато іншого, включаючи офіційні повідомлення від відомих вам знаменитостей.
Skype
Skype – 50 млн. користувачів. Не можна не згадати про Skype, адже це класика для відеодзвінків і повідомлень, яка застала динозаврів.
Але все ж з часом деякі зміни торкнулися цього додатка. Він як і раніше підтримує відеозв’язок і обмін миттєвими смс, але тепер у нього більш сучасний дизайн і він добре працює на мобільних пристроях. Плюс кумедні гіфки і рухомі смайлики.
Slack
Slack – 10 млн. користувачів. Slack позиціонує себе як «вбивця Skype і внутрішньокорпоративної електронної пошти». Це одне з кращих додатків для обміну діловими повідомленнями на мобільних і настільних ПК. Хоча він не повністю замінює електронну пошту, але може зберігати всі ваші поточні оперативні розмови і оголошення в одному місці.
Ви можете створювати канали по відділах, створювати групи певних людей, які співпрацюють в проекті, або робити приватні повідомлення. Реакція емодзі також економить час. Крім того, у нього є розширення, які працюють з іншими інструментами для спільної роботи, такими як Google Drive, Dropbox, GitHub, Salesforce і Asana.
Hangouts
Google Hangouts – 1 млн. користувачів. Google створив Hangouts в якості стандартного додатка для миттєвого обміну повідомленнями і відеоконференцій, завдяки чому він назбирав купу користувачів і все ще продовжує набирати обертів.
Hangouts – це комбінований додаток, який замінює собою одразу три системи для миттєвого обміну повідомленнями: Google Talk, чати і сервіс відеочатів, а також онлайн-трансляцію через YouTube. А його якість відеозв’язку краща, ніж у Skype.
Session
Session – 200 тисяч користувачів. Відмінний додаток для обміну повідомленнями для тих, хто хоче бути анонімним і залишатися поза радарів веб-майстрів, відчайдушно потребуючих збору наших даних і продажу їх рекламодавцям. Сеанс можна використовувати без телефонного номера, але він як і раніше функціонує як месенджер в стилі WhatsApp, здатний як відправляти текстові повідомлення, так і дзвонити. Він має кілька переваг у порівнянні з колегами, наприклад, зашифровані групові чати, які є далеко не скрізь. Session, безумовно, є одним з найбільш багатообіцяючих месенджерів для параноїка конфіденційності.
Найпопулярніші месенджери в США:
Станом на вересень 2019 року Facebook Messenger був найпопулярнішим додатком серед мобільних месенджерів в Сполучених Штатах зі 106,4 мільйонами унікальних користувачів. Snapchat на другому місці з аудиторією майже 45,98 мільйонів користувачів. Станом на той період, Facebook Messenger мав 57 відсотків мобільної аудиторії в Сполучених Штатах.
ТОП месенджерів США:
- Facebook Messenger (і його версія з меншим обсягом даних, Messenger Lite)
- Snapchat
- Messenger by Google
- Discord
- Google Hangouts
- Group me
- Kik
- Skype
- Telegram
- Line
У березні 2019 року WhatsApp завантажили більше 70 мільйонів разів з Google Play Store.
Найпопулярніші месенджери в Україні:
Згідно з даними проекту Kantar CMeter, в Україні провідними додатками серед месенджерів є:
- Viber
- Facebook Messenger
- Telegram
Згідно із дослідженням аналітиків Picodi в Україні останнім часом лідером став відеомессенджер Zoom.
У 14 країнах найчастіше використовують додаток «Zoom». Програма має великий попит в Україні, Молдові, на півночі Європи (Великобританія, Норвегія) і в деяких країнах Балтії (Литва, Естонія).
«Ветераном» серед відеомессенджеров – «Skype’ом» – вважають за краще користуватися в Польщі, Словаччині, Угорщині та Греції.
«Viber» користується найбільшою популярністю в Білорусі, Боснії і Герцеговині, Чорногорії і Сербії. «Microsoft Teams» знайшов відгук у серцях користувачів в Болгарії, Хорватії, Грузії та Ліхтенштейні. І тільки жителі Данії під час пандемії віддають перевагу «Google Meet».
Повільно, але вірно світ практично відійшов від SMS і MMS як від способу спілкування. Тепер у нас більше можливостей, ніж будь-коли, але не дивлячись на це головною проблемою месенджерів досі є захист даних. Тому якщо ви хочете обговорити дійсно супер секретну інформацію, то найчастіше це роблять в чатах якихось ігор або віртуальних чатах сайтів 18+
Ну, а якщо у вас немає таємниць, то просто насолоджуйтеся всією красою сучасного цифрового світу. А які месенджери є вашими фаворитами?