Digital – унікальне середовище, де працювати на користь бренду може кожен рекламний долар. І навіть незначна сума, інвестована в правильний маркетинговий інструмент, може принести бажане зростання продажів. Але вірно і зворотне – тут легко витратити величезні бюджети на промо-кампанії, але так і не побачити позитивних змін.
Ми зібрали топ-5 помилок компаній, які вони здійснювали до того, як стали нашими клієнтами (клієнтами AMS agency). Знаємо, що ви дуже цінуєте реальні приклади і кейси, але в цей раз з поваги до клієнтів обійдемося звичайним переліком без прикладів. Беріть на замітку і не повторюйте!
1. Розпочати рекламну кампанію до того, як буде налагоджена дистрибуція і логістика
Якщо клієнт зацікавився вашим продуктом, натиснув на кнопку “купити” і потрапив на непрацюючий сайт або залишив заявку, а йому так і не передзвонили – це втрачений клієнт. І втрачений рекламний бюджет. У наш час сервіс важливіше вартості товару.
2. Загратися у кластери
Важливо, розділяючи аудиторію на сегменти, стежити, щоб сума всіх кластерів дорівнювала або була трохи більше основної соцдем-аудиторії бренду. В іншому випадку ви втрачаєте з поля зору якусь частину потенційних клієнтів.
3. Однаковий комунікаційний посил для всієї аудиторії на всіх майданчиках
Унікальність digital в тому, що він дозволяє дуже тонко сегментувати аудиторію. Але зробити це, а потім розповідати однаково про ваш продукт 18-річній студентці, мамі трьох дітей і професору вузу – не має ніякого сенсу. Кожен сегмент аудиторії повинен отримувати релевантний меседж про те, за що йому особисто варто полюбити ваш бренд.
Точно також для YouTube, Instagram і TikTok варто створювати свій креатив. У кожній мережі свій настрій і правила. У TikTok інстаграмно-красиві сторіз не наберуть багато лайків.
4. Не збирати дані про аудиторії рекламних компаній
Це взагалі марнотратство, але ми зустрічали і таке інше. Починати рекламну кампанію, але при цьому не мати посадкової сторінки і не збирати дані по цій кампанії – це як забивати цвяхи мікроскопом. Можна, але навіщо?
5. Промити довгі відеоролики
Довгі у 2021-м – це все, що вище 6 с. Серйозно. Телефон у людини завжди в руці, щоб змахнути ваше відео і перегорнути рекламу в стрічці йому досить частки секунди. І ви можете пишатися креативною роботою своєї команди і приймати як успішний успіх, якщо він зробить це не відразу, а подивиться спочатку секунди три! Тому 6-тисекундні ролики (non-skippable) – золотий формат нашого часу.
У цей список можна додати банерну рекламу на нерелевантних сайтах і колаборації з “не вашим” блогером, але про це ми готуємо окремі публікації на сайті агентства AMS.