Продаж товарів, на які практично немає попиту, може зробити неприбутковим будь-який онлайн-бізнес. Тому при проведенні мозкового штурму бізнес-ідей важливо знати, які популярні продукти продавати в інтернеті в 2021 році.
В останні роки стала жорсткішою конкуренція в сфері електронної комерції. Цим продиктована необхідність не тільки швидко визначати можливі тенденції в товарах для вашого бренду, а й продавати їх таким чином, який є унікальним для вашого конкретного магазину і ринку.
Секрет пошуку нових продуктів, різновидів і категорій для вашого магазину полягає в тому, щоб вони не тільки були популярні зараз, але і могли стати потрібними в довгостроковій перспективі. Іншими словами, потрібно уникати короткострокових тенденцій і замість цього вибирати продукти, які не тільки збільшать продажі, а й збільшать вашу базу постійних клієнтів – і те, і інше життєво важливе для того, щоб залишатися у виграші в 2021 році.
Ось деякі продукти, на які вам слід звернути увагу:
Маски для обличчя
Середня ціна продажу: 10-15 $ / упаковка хірургічних масок.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 1 100 000.
Оскільки пандемія COVID-19 триває, маски для обличчя залишаються одними з найпопулярніших продуктів року. Згідно Google Trends, світовий попит на маски для обличчя, хоча і трохи знизився, але все ще продовжує рости.
Ринок став конкурентним, але є багато способів виділитися. Оскільки маски в наші дні стали візитною карткою і необхідним доповненням до одягу, ви можете створювати унікальні дизайни, які сподобаються любителям моди. Маски для обличчя з унікальним дизайном можуть залучити споживачів, які, можливо, вже втомилися від простих масок.
Коректори постави
Середня ціна продажу: $ 15-18.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google 162 000.
Робота на дому стає нормою для багатьох людей. В результаті коректори постави стали хітом серед тих, хто бажає запобігти будь-яким можливим проблемам зі спиною. Згідно Google Trends, пікова кількість запитів на цей предмет як і раніше залишається відносно стабільною.
Батьки завжди турбуються про сутулості своїх дітей – скористайтеся цією можливістю, щоб продати коректори постави.
При написанні опису продукту ви можете вказати, яку користь для здоров’я дає підтримка правильної постави з раннього віку.
Зелений чай матча
Середня ціна продажу: $ 10-15.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 87 000.
Зелений чай матча – один з небагатьох популярних продуктів, який залишається актуальним ще довгий час після своєї первісної популярності. Google Trends показує, що кількість запитів з цього предмету в останні місяці значно збільшилася.
Оскільки зелений чай матча – це напій з кофеїном, ви можете продавати цей продукт як альтернативу кави. Підкресліть його переваги, такі як підвищена пильність, менша нервозність і розслаблюючі якості, які він пропонує.
Килимки для йоги
Середня ціна продажу: $ 20-30.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 289 000.
Домашні тренування, включаючи йогу, пілатес і аеробіку, зазвичай вимагають килимка, щоб запобігти ковзанню або появі синців під час занять.
Згідно Google Trends, в 2020 році у всьому світі різко зросла кількість пошукових запитів про килимках для йоги. Незважаючи на те, що з тих пір вони впали з піка, вони як і раніше користуються високим попитом у 2021 році.
Щоб просувати цей популярний продукт, створіть вдома ряд відео-тренувань, щоб продемонструвати, як використовувати килимок для йоги. Запропонуйте вигіднішу ціну, поєднуючи килимки для йоги з іншими товарами для фітнесу, такими як стрічки для вправ або ролики з поролону.
Найпопулярніші модні речі
Прогнозується, що до 2025 року виручка ринку одягу досягне 2,25 трильйона доларів. Під час локдауну 90% споживачів віддали перевагу купувати одяг в Інтернеті.
Оскільки в багатьох країнах світу все ще застосовуються обмеження COVID-19 в громадських місцях, таких як торгові центри, можна з упевненістю припустити, що ця тенденція збережеться.
У цьому році на піку популярності домашній повсякденний одяг. Він повинен бути комфортним не тільки для заняття спортом, але і для дому.
Одяг для фітнесу
Середня ціна продажу: $ 10-25.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 79 000 ( «спортивний одяг»).
Завдяки таким великим брендам, як Lululemon, спортивний одяг став модним. Фахівці по стилю називають цю нову тенденцію спортивним дозвіллям. Forbes виявив, що покупці цінують зручність, а не зовнішній вигляд, що обумовлює високий попит на товари, орієнтовані на комфорт, такі як спортивний одяг.
В Інтернеті можна продати масу модних товарів для фітнесу – від спортивних бюстгальтерів, футболок, спортивних шортів, футболок до штанів для йоги.
Пристрої для носіння
Середня ціна продажу: $ 10-30.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 2 000 000 («розумні годинники»).
Пристрої для носіння – це гаджети, які використовуються в якості аксесуарів, наприклад, розумні годинники і фітнес-трекери. Більшість людей купують їх, щоб стежити за своєю фізичною активністю, стежити за своїм здоров’ям і отримувати миттєві сповіщення.
Тенденція пристроїв для носіння розвивається не так швидко, як інших гаджетів, але продажі повільно ростуть.
Домашній одяг
Середня ціна продажу: $ 30.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google 256 000.
З моменту карантину, люди почали працювати з дому. Домашній одяг замінив робочий одяг на кожен день. Згідно Google Trends, кількість пошукових запитів для цієї популярної категорії продуктів різко збільшилася.
Типовий домашній одяг виглядає більш стильним, ніж звичайний одяг, який можна носити вдома. Це зроблено для того, щоб віддалені співробітники могли презентабельно виглядати під час відеодзвінків, але при цьому відчувати себе комфортно. Предмети одягу зазвичай включають відповідні комплекти, комбінезони, піжамні сукні, халати тощо.
Корегуюча білизна
Середня ціна продажу: $ 15-30.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 97 000.
Коригуюча білизна – це базовий предмет одягу, який використовується для додання тілу бажаної форми. Бренди зробили цей предмет жіночої моди популярним. Коли на ринок вийшла знаменита лінія SKIMS, кількість пошуків цього продукту збільшилася на 45%.
Найпопулярніші гаджети та електронні товари
Мобільні телефони є одними з найбільш широко використовуваних гаджетів у всьому світі, і їх база користувачів продовжує зростати. Очікується, що до 2023 року смартфонами будуть користуватися 4,3 мільярда людей.
В результаті додаткові предмети, такі як чохли для телефонів, штативи, тримачі і бездротові зарядні пристрої, стали модними продуктами. Значення ринку смартфонів аксесуарів було 224,69 млрд $ в 2018 році, і за прогнозами, досягне 284,06 млрд $ в 2026.
Чохли для телефонів
Середня ціна продажу: 10-20 $.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 67 000.
Чохли для телефонів можуть бути дешевими і простими у виробництві, що робить їх одними з найпопулярніших продуктів для продажу в Інтернеті для новачків.
Щоб успішно продавати чохли для телефонів, обов’язково придумайте унікальний дизайн. Вам також знадобляться декілька привабливих фотографій товарів. Маючи невеликий бюджет, створіть домашню фотостудію і використовуйте свій смартфон для зйомки.
Штативи для телефонів
Середня ціна продажу: $ 15-30.
Щомісячний обсяг глобального пошуку в Google: 37 000.
У зв’язку з поширенням відеоблогів і прямих трансляцій багато людей дивляться на ці популярні продукти, щоб знімати відео без допомоги рук. Обсяг пошуку цього продукту в Google Trends також значно збільшився під час пандемії.