Хочете з будь-якого товару створювати бренд? Ловіть нову книгу-кейс маркетолога Аліни Кривенець. Презентація цієї книги пройде в червні, але ви вже можете скачати фрагмент безкоштовно тут.
Аліна Кривенець – маркетолог, яка починала свій шлях в інтернет-маркетингу з копірайтингу і знає, чому копірайтер повинен бути на 80% психологом і тільки на 20% – безпосередньо копірайтером.
21 кейс – це 21 бізнес, з кожним з яких Аліна працювала. У цій книзі вона ділиться ефективними маркетинговими стратегіями, тонкощами просування в соціальних мережах, цифрами таргетингу і детальною аналітикою.
Для кого ця книга?
Немає ніяких обмежень. Якщо ви хочете створити з будь-якого товару БРЕНД, знаходити клієнтів в соціальних мережах і знати про інтернет-маркетинг більше, ніж є на будь-якому тренінгу або вебінарі – ця книга для вас.
Кожен знайде для себе користь: власник бізнесу, копірайтер, SMM-фахівець, маркетолог. Всі описані в книзі маркетингові стратегії можна застосувати у власних проектах.
Бонус книги – тренди інтернет-маркетингу. Лідером стає той, хто володіє інформацією першим.
«Бери і роби» – під таким слоганом вийшла моя книга з кейсами і трендами, і я хочу, щоб кожен тут знайшов для себе щось нове, «зловив» потужні інсайти і застосував отриману інформацію на практиці ».
Аліна Кривенец
Instagram @alinakryvenets