Конкуренція за увагу потенційного клієнта зростає. Завдання маркетологів – знаходити нові способи зацікавити потенційного клієнта та змусити побачити інформацію замовника.
SMS-маркетинг – один з ефективних способів реклами, людина отримує інформацію прямо на телефон та не може її не подивитись. Обговоримо сервіси SMS-розсилок, їх ефективність та як вибрати найкращій варіант.
Переваги SMS-маркетингу
Конверсія SMS-маркетингу залежить від правильності визначення цільової аудиторії, якості контактної бази, змісту повідомлень, часу відправлення та деяких інших факторів.
Загальні переваги цього методу:
- 98% відкриття повідомлень. Людина перевіряє телефон майже миттєво і не може не побачити вашу SMS;
- Клікабельність 30%. За посиланнями в SMS переходить до 30% аудиторії, подальші її дії залежать від якості пропозиції;
- Конверсія мінімум 5%. Відсоток конверсії залежить від персоналізації інформації та таргету цільової аудиторії. В середньому можна отримати показники від 5 до 30%.
Ефективність SMS-маркетингу можна порівняти хіба що з такими методами:
- Push-сповіщення ( конверсія 5-15%).
- Месенджери (90% відкриття повідомлень). Додаткова перевага – можна відправляти мультимедійний контент та детальні пропозиції.
- Email-маркетинг (конверсія до 20%). Важливо мати правильно сегментовану аудиторію та таргет.
Як буде працювати метод для вашого бізнесу залежить від планування, якості товарів чи послуг та вибору програми для розсилки.
Сервіси SMS-розсилок в Україні
Україна більше не користується сервісами російського походження. Вибираючи програму слід це враховувати, щоб не втратити свої дані та не допомагати агресору. В 2024 році в Україні можна використовувати альтернативні способи, які дозволять працювати безпечно, без втрати ефективності.
TurboSMS
TurboSMS – Сервіс українського походження, яким користується 50 000 по всьому світу.
Він пропонує можливості:
- Viber для бізнесу;
- Чат-боти ( знаходиться в розробці);
- SMS розсилка;
- Безпроблемна та проста інтеграція;
- Доступні ціни ( повідомлення коштує від 0.94 грн.).
- База розсилки до 10 000 контактів одночасно.
Сервіс підходить для маркетологів, розробників, малого бізнесу та компаній.
SMS центр
СМС центр – Сервіс працює на ринку 20 років, ефективність доставляння повідомлень – 91%. Ним користуються компанії, банки, онлайн-магазини та підприємці.
Основні можливості:
- Автопідставка імені отримувача. Людина отримує персоналізоване повідомлення, що підвищує лояльність до бізнесу.
- Відправка SMS-повідомлень в мережі всіх відомих світових операторів.
- Автоматична відправка смс та можливість налаштувати розсилку за графіком.
- Врахування часового поясу отримувача при плануванні розсилки.
- Немає оплати за поповнення рахунку та обмежень в часі для використання грошей.
- Гнучкі тарифи, які дозволяють користуватися сервісом бізнесу будь-якого масштабу.
- Відправка довгих повідомлень (текст до 1000 символів).
Повний список можливостей сервісу дивіться на офіційному сайті.
SMS Club
SMS Club – Український сервіс з можливістю інтеграції більш ніж 100 програм та CRM систем.
Переваги сервісу:
- Цілодобова підтримка.
- Персоналізація повідомлень.
- Відправка повідомлень по всьому світу.
- Час доставки повідомлень до 11 секунд.
- Зрозумілий та зручний інтерфейс сервісу.
- Безкоштовні та швидкі консультації по роботі сервісу та використання його для ваших потреб.
Сервіс обслуговує 32 000 компаній, працює на ринку 15 років. Ціна повідомлення від 0,64 грн.
eSputnik
eSputnik – український сервіс, який був частиною платформи ePochta, а після 2022 року почав працювати автономно. В 2024 році працює в 200 країнах світу, пропонує клієнтам сучасні маркетингові послуги.
SMS-маркетинг – частина послуг сервісу. Якщо обираєте його використання вас чекають:
- пакетні пропозиції для великого та малого бізнесу;
- автоматизація та персоналізація розсилки;
- гнучкі тарифи;
- можливість омніканальної CDP для бізнесу.
Сервіс має змогу обслуговувати бази клієнтів кількістю до 1 млн. осіб. Є можливість зробити власні налаштування та використовувати платформу на 100%.
В Україні доступні міжнародні сервіси для СМС-маркетингу. Популярні варіанти – Infobip, TextMagic. Вибирати сервіс рекомендується з орієнтацією на потреби бізнесу. Якщо ви будете використовувати цей метод маркетингу вперше, можна скористатися порадами.
Як вибрати платформу для SMS-маркетингу?
Вибираючи платформу для мобільної розсилки, враховуйте фактори:
- Сегментація. Чи є можливість розділити цільову аудиторію на сегменти. Це дозволить створити персоналізовану розсилку, яка матиме вищу ефективність.
- Статистика. Повинна бути можливість дивитися дані по кожному виду смс (скільки відправлено, відкрито, кліки та кінцева конверсія).
- Перевірка. Можливість відправити смс на тестовий пристрій та подивитися, як воно відображається – необхідність.
- Каскадна розсилка. Якщо смс не доставлена на телефон, сервіс відправлятиме інформацію в інші канали зв’язку з абонентом. Така опція може підвищити конверсію.
- Інтеграція API. Чим більше сервісів можна інтегрувати, тим краще.
- Поступова відправка смс. Повідомлення повинні відправлятися поступово для того, щоб не перевантажити колл-центр, який приймає заявки від клієнтів.
- Сервіс працює в багатьох країнах та підтримує різні мови. Це розширить можливості для роботи з міжнародними клієнтами.
Це базові фактори, які важливі при виборі платформи для СМС-маркетингу. Додатково добирайте те, що потрібне саме вашому бізнесу.
На сам кінець поговоримо про червоний маркер в роботі сервісу, та чого слід уникати. Не беріть в роботу платформу, яка:
- Не має пробного періоду або можливості недорого протестувати свій функціонал. Не завжди вдається вибрати сервіс, який підходить на 100%, а витрачати гроші на те, що може не підійти нераціонально.
- Розсилка повідомлень по готовій базі, яку можуть пропонувати в мережі або через сам сервіс. Клієнт повинен виразити згоду на спілкування, в іншому випадку розсилка порушує закон.
- Працює за сірими схемами та не має договорів з мобільними операторами. Нелегальний софт може привести до втрати репутації та чорного списку операторів, куди ви потрапите назавжди.
Краще приділити увагу роботі з аудиторією та легальним методам отримання контактів, чим намагатися обдурити тих, хто приносить вам гроші. Користувалися можливостями SMS-маркетингу? Поділіться враженнями в коментарях.