Правильний контент розвиває довіру цільової аудиторії до бізнесу, збільшує лояльність та призводить до ефекту «сарафанного» радіо. В свою чергу рекомендації приводять клієнтів, залучення яких буде майже безкоштовним. Обговоримо, як просувати проекти з допомогою контенту, як просування сайтів статтями працює, які його переваги та недоліки.
Що означає просування сайтів статтями?
SEO-просування сайтів включає роботу з контентом. Тут важливо враховувати декілька ключових факторів:
- на сайті публікується тематичний контент, який відповідає потребам аудиторії. Наприклад, вирішує їх проблеми, відповідає на запитання, рекомендує, допомагає створити продукт і т.д;
- в текстах прописуються ключові слова (запити, які користувачі вводять в пошукових системах при пошуках потрібної інформації. Наприклад, «купити телефон в Києві»);
- правильна технічна оптимізація. Додатково фахівець чи сервіс, прописують теги, та технічну інформацію, яку бачать пошукові системи та правильно зчитують.
Комплекс робіт з контентом направлений на підвищення видимості сайту в пошукових системах, залучення нової аудиторії та збільшення довіри користувачів, які вже вам довіряють.
Яким способом можна просувати сайти статтями?
Існує декілька способів контент-просування. Вибір оптимального підходу залежить від бюджету на просування та цілей розробки сайту. Якщо компанія віддає сайт в роботу маркетинговій агенції, для його просування використовується цілий комплекс:
- Тексти для внутрішнього блогу. Вони оптимізуються під ключові слова та публікуються на сайті. Важливо дотримуватися трьох принципів: якість, користь, актуальність.
- Гостьові публікації. Це платні або бартерні розміщення текстів в тематичних блогах, на сайтах з тематикою подібною до вашої. В текстах є активні посилання на ресурс. Важливо: треба ретельно вибирати донора трафіку та уникати ресурсів з сумнівною репутацією. Для підбору майданчиків можна використовувати, сервіс Collaborator, який ретельно перевіряє сайти, що потрапляють до бази, та підтверджує дані трафіку з допомогою аналітичних систем. Це дає гарантію, що донор трафіку буде дійсно якісним.
- Каталоги. Вони бувають платними та безкоштовними. Важливо вибрати якісні платформи з білим трафіком. Публікувати тексти в каталогах можна руками, використовуючи сервіси або замовити послуги у фахівця.
- Медіа. Публікація статей в медіа, які мають довіру та велику кількість користувачів, будуть корисні для просування сайту. Слід пам’ятати, що співпраця з відомими медіа може коштувати дорого. Якщо ви тільки починаєте просування сайту, почніть з невеликих порталів.
- Соціальні мережі. Публікації анонсів з посиланнями на ваш сайт в соціальних мережах теж приведе на нього нову аудиторію.
Які помилки допускаються при просуванні сайтів текстами?
Працюючи з контентом, слід враховувати типові помилки вебмайстрів, які з часом обходяться в кругленьку суму. До них відноситься:
- Низька якість контенту. Якісний текст не може коштувати 20 гривень за 1000 символів. Якщо ви робите ставку на кількість, а не якість публікацій, на сайті буде багато відмов, що знизить його рейтинг.
- Перенасичення ключовими словами. Принцип: «Чим більше, тим краще!», в контент-просуванні не працює. За переспам ключових слів можна отримати санкції від пошукових систем. Окрім того, такі тексти не виглядають природно, їх важко сприймати.
- Неправильний вибір ключів. Ключові слова повинні відповідати тематиці сайту. Без сенсу включати запити, які не відповідають цілям проекту. Наприклад, на інформаційному сайті комерційні ключі «купити», «замовити», «доставка», не матимуть сенсу, якщо ви не продаєте продукцію. Такі запити приводять людей, які хочуть зайти та купити товар, якщо вони його не знайдуть – не повернуться.
- Відсутність перелінковки. Тексти на сайті повинні включати внутрішні посилання на інші сторінки проекту.
- Відсутність стратегії. Контент-просування повинно мати стратегію. Якщо ви не розумієте, що та навіщо робите, складно досягти успіху.
Які переваги та недоліки має контент-просування?
До переваг просування відноситься:
- органічний трафік. Зайнявши позиції в пошукових мережах, ви будете отримувати юзера дешевше, чим з допомогою реклами;
- лояльність аудиторії. Якщо ви ділитесь ціною інформацією, вам будуть довіряти;
- довгостроковий ефект. Якщо робота зроблена правильно, сайт може утримувати свої позиції від 6 місяців при мінімальній підтримці.
Недоліки:
- Дорого. Контент-просування вимагає грошей на тексти, оптимізацію, сервіси. Але в перспективі воно обходиться дешевше реклами.
- Довго. Для контент-просування потрібен час. В середньому на роботу з сайтом йде до півроку, в залежності від ніші та конкуренції.
- Трохи ризиковано, якщо SEO-фахівець обраний неправильно. Не всі фахівці використовують білі методи просування, а за чорне чи сіре SEO, можна отримати санкції від пошукових систем.
Декілька порад замість резюме
Перед просуванням сайту контентом визначиться, яких цілей ви хочете досягти та розробіть стратегію. Далі дотримуйтесь рекомендацій:
- не економте на фахівцях. За контент та роботу з ним, платите один раз, а трафік вони приноситимуть поки існує сайт;
- не забувайте про мультимедіа та дизайн. Інфографіка, відео, схеми, ілюстрації зроблять сайт впізнаваним;
- не нехтуйте оптимізацією. Роботу треба робити за правилами SEO, не пропускаючи етапи;
- аналітика – ваше все. Для ефективного просування сайту текстами, потрібно слідкувати за результатами. Звертайте увагу, які тексти читають, скільки людей залучає конкретний формат, де є відмови. Допрацьовуйте недоліки.
Просування сайту текстами потребує часу та зусиль, але приноситиме вам прибуток ще декілька років після роботи.