Стартап-студія Kiss My Apps об’єдналася з київським workwear-брендом M0D44, щоб створити шарф, в дизайн якого зашили відсилки до історії IT, продуманий баг та символ 2025 року. Це вже друга колаборація стартап-студії з fashion-брендом: в травні 2024 Kiss My Apps випустили свою першу колаборацію з KSENIASHNAIDER, створивши мобільну гру Exellent й лімітовані худі з однойменним лого гри.
В новій колаборації команда зробила річ, яка стала не просто корпоративним мерчем, а стильним аксесуаром, що легко інтегрується у гардероб. Також важливим було передати історію технологій через унікальні приховані деталі:
- Символи знакових моментів в історії IT: у дизайні шарфу закладений 1976 рік — рік випуску першого персонального комп’ютера компанії Apple, що став точкою відліку для сучасної IT-індустрії.
- Зашитий баг: на серії поп-апів пропущено 2022 рік. Це нагадування про непередбачуваність світу технологій та внутрішніх багів.
- Символ 2025 року: на внутрішній частині розміщені поп-апи, що складаються у змію. Вона символізує мудрість, адаптивність та швидкий розвиток – риси, які відображають як світ технологій, так і культуру Kiss My Apps.
«Ми шукали формат, де зможемо створити зимовий айтем, який можна комбінувати з будь-якими аутфітами. Я впевнений, що мерч має бути тим, що ти реально хочеш носити. Важливо розуміти, що ми створюємо, що туди закладаємо і як це виглядає. Для мене ключовий бенчмарк, коли команда та друзі KMA носять те, що ми створили. M0D44 вислухали всі ідеї та вписалися розробляти дизайн. Як результат — маємо шарф, а, за потреби, плед», – говорить Дмитро Лола, CEO та співзасновник Kiss My Apps.
«Коли ми обираємо партнерів для співпраці, для нас головне – спільність цінностей і підходів. У співпраці з Kiss My Apps все склалося природно: повна довіра, свобода у виборі матеріалів, розмірах айтему та виробництві – і як результат, продукт, що поєднав обидві культури», – Оксана Рисована, співзасновниця M0D44.
Цей шарф — атрибут спільноти, де «свої» створюють IT-продукти для мільйонів. Його не можна купити чи випадково отримати — він існує лише для команди та друзів компанії, стаючи маркером спільних цінностей та підходу до роботи.
Співпраця двох брендів з IT та fashion — приклад як технології та мода знаходять спільну мову. Й ще раз показують, що колаборації не мають меж, якщо збігаються цінності.
Kiss My Apps — українська стартап-студія, що спеціалізується на розробці mobile та web-продуктів. В портфелі компанії понад 30 застосунків, якими користуються понад 60 мільйонів користувачів по всьому світу.
M0D44 — київський бренд робочого одягу, що поєднує в собі вплив Сходу та Заходу, переосмислюючи локальну культуру через візуальну естетику. У своїх колекціях бренд використовує зносостійкі матеріали та пропонує одяг з простими, але виразними силуетами.