Найбільший український онлайн-ритейлер поділився інформацією про динаміку відкриття точок видачі за системою франчайзингу.
Rozetka запустила франшизу в кінці 2020 року. Так, до 2022-го в Україні працювали 54 франчайзингові точки видачі. Впродовж 2022 року онлайн-ритейлеру вдалося відкрити 23 точки за франшизою, а у 2023-му вже 40 нових франчайзингових точок, тобто майже вдвічі більше, ніж торік. Сьогодні франчайзингова мережа Rozetka складається зі 116 точок видачі товарів.
Найбільше точок компанії за франшизою відкрито та продовжують відкриватися в Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях. Також під час повномасштабного вторгнення Rozetka відновлює франчайзингові точки, які були пошкоджені через обстріли росіянами. Вже відновили ті, які працюють у Харкові, Херсоні та Бородянці.
«Зараз стараємось якнайшвидше відновити останню франчайзингову точку видачі серед тих, які були пошкоджені. Це точка у Харкові, яку плануємо відкрити в другій половині листопада. Щотижня нам надходить близько 15 заявок на відкриття франчайзингових точок: як від потенційних франчайзі, так і тих, з якими вже давно працюємо. У планах Rozetka відкрити ще 11 — 14 точок за франшизою до кінця 2023 року. Якщо досягнемо цього показника, мережа точок видачі за системою франчайзингу розшириться до близько 130. Ми дякуємо всім незламним і сміливим людям, які продовжують відкривати нові точки та працювати в Україні навіть під час повномасштабної війни», — говорить Олександр Коваленко, директор з розвитку Rozetka.
Збільшення інтересу до франшизи онлайн-ритейлера Олександр пояснює налагодженими та автоматизованими бізнес-процесами в компанії та стабільним доходом.
«Починаючи з 2021 року, я відкрив уже три франчайзингові точки видачі Rozetka в Одесі та Одеській області. Зараз відкриваю четверту, яка почне роботу 1 листопада. Поштовхом до старту такої діяльності стало відео про те, що Rozetka відкриває точки за системою франчайзингу, і мені захотілося стати частиною цієї великої компанії. Сьогодні точки видачі для мене — це не тільки дохід, а час та старання, які я вкладаю в роботу. Хочеться максимально допомагати клієнтам, щоб у точках видачі вони мали можливість придбати щоразу що треба та приходили, як у гості до друзів, а не просто в магазин», — каже Едгар, один із франчайзі точок видачі Rozetka.
Загалом на сьогодні онлайн-ритейлер відкрив уже 416 точок видачі товарів у 122 населених пунктах України.