Rozetka та Prom запустили спільну підписку Smart, що об’єднує переваги одразу двох провідних маркетплейсів України. Завдяки новому сервісу користувачі можуть оформити підписку та отримати безкоштовну доставку товарів на обох платформах без додаткових витрат.

Rozetka та Prom запустили спільну підписку Smart
У компаніях прогнозують, що сервіс стане новим стандартом онлайн-шопінгу в Україні, адже він одночасно спрощує покупки та суттєво знижує витрати споживачів.
Ключові переваги єдиної підписки Smart:
- Простий та прозорий сервіс: одне оформлення, одна підписка, одна ціна — без прихованих умов. Відпадає потреба купувати окремі підписки для Rozetka та Prom.ua.
- Вигідна ціна: лише 50 грн на місяць, без додаткових доплат.
- Сервіс покриває основні способи доставки: відділення та поштомати Rozetka й «Нової пошти», а також кур’єрську доставку Rozetka. Умови прості — замовлення від 200 грн, вага до 30 кг.
Підписка Smart — це перший в Україні приклад того, як два ключових маркетплейси об’єдналися, щоб дати клієнтам реальну економію та максимальну свободу вибору,
— коментують у Rozetka.
Дорога доставка – найбільший бар’єр для онлайн-купівель: медіанний чек в онлайні в Україні – 450 гривень, у середня вартість доставки – 100 гривень. Ми ж мріємо, щоб українці купували онлайн за найкращими цінами все, що захочеться. Тож створили спільний продукт, який дозволить купувати без обмежень на улюблених маркетплейсах українців,
– доповнюють у Prom
За підрахунками, навіть одна покупка на місяць дозволяє повністю повернути вартість підписки. Якщо ж робити кілька замовлень, економія може сягати від 195 до 650 грн щомісяця.
Чому це важливо для українського e-commerce
У той час як більшість гравців пропонують окремі сервіси, підписка Smart стає унікальною пропозицією для ринку. Це рішення має потенціал стати зручним форматом для активних онлайн-покупців і стимулювати зростання частоти замовлень, знімаючи один із головних бар’єрів — вартість доставки.
Інформаційна довідка
Rozetka та Prom — маркетплейси об’єднаної групи компаній Rozetka-EVO.
ROZETKA — найбільший маркетплейс в Україні. Компанія заснована у 2005 році, має 547 магазинів у 166 містах України та понад 6000 співробітників. Маркетплейс налічує понад 20 мільйонів товар ів у майже 4 тисячах категорій. Слоган бренду «Щоразу поруч» демонструє доступність для своїх клієнтів.
Prom — провідний маркетплейс України, де 60 тисяч підприємців з усієї України продають понад 100 мільйонів товарів. На Промі є все — від зубної нитки до комбайна. Щомісяця маркетплейс відвідують 10 мільйонів покупців, а 6 мільйонів купують регулярно.









































































