Створення безпечного середовища для українців — один із головних пріоритетів держави. Тож протягом останніх років ЮНІСЕФ разом із Міністерством внутрішніх справ України, Державною службою України з надзвичайних ситуацій та Національною поліцією України об’єднали зусилля задля створення спільних комунікаційних кампаній, аби запобігти надзвичайним ситуаціям. З цим допомогли креативники з Rockets Growth R&D, запропонувавши нестандартне рішення, що привернуло увагу багатьох: залучити до активності Дедпула, Агента 007, Гаррі Поттера та Майстра Йоду.
Нашим завданням було привернути увагу українців до нагальних питань в форматі радіоролику. Та щодня ми чуємо просто безліч інформації, в якій легко загубити справді важливі речі. До того ж, подати правила безпеки на дорогах в темний час доби та правила поводження з підозрілими і вибухонебезпечними предметами класичним застережливим голосом — це просто неефективно. В цільову аудиторію входить великий відсоток підлітків, а заволодіти їхньою увагою — задачка із зірочкою.
— розповідає креативний директор Rockets.
Креативники подумали: а до кого б точно прислухались люди? До тих, хто є прикладом для наслідування та захоплень, як… як герої з улюблених фільмів! Так, для створення аудіороликів залучили дикторів, що є офіційними українськими голосами Дедпула, Майстра Йоди, Джеймса Бонда, а також Гаррі Поттера з Хагрідом. Ба більше, пропрацьовуючи ці ролики, команда повністю вивчила tone of voice кожного з героїв, аби текст звучав максимально природньо для них.
Для нас важливо не лише звернути увагу до важливих питань безпеки, а й зробити це таким чином, щоб люди, особливо підлітки, справді прислухались. Згідно з останніми дослідженнями, тільки 11% українців носять світловідбиваючі елементи, а серед дітей, які інколи використовують флікери, 35% забувають їх одягнути. Крім того, 53% українських підлітків схильні до небезпечної поведінки, хоча добре проінформовані про ризики, пов’язані з мінами та іншими вибухонебезпечними предметами. Отже, наше завдання — за допомогою героїв, яких люблять і до яких прислухаються, донести основні повідомлення про безпеку до батьків та дітей. Віримо, що цей нестандартний підхід дозволить не лише привернути увагу, а й допомогти змінити поведінку та зберегти життя.
— Пейчева Оксана, менеджерка програм із соціальних і поведінкових змін ЮНІСЕФ
Кампанія створена ЮНІСЕФ за підтримки МВС, ДСНС та НПУ. Аудіозвернення улюблених героїв скоро можна буде почути в мережі магазинів “Аврора” та на радіо. Тож сміливо можна сказати, що в цій кампанії улюблені герої допомагають справжнім героям.