Cosabella — це бренд нижньої білизни, яку продають майже по всьому світу. Після того, як компанія розчарувалася в digital-агенції, було прийнято рішення замінити її на штучний інтелект і бренд ні разу не пошкодував про своє рішення. До цього ми писали, що ШІ встиг перемогти людину в змаганні на кращий рекламний ролик, тепер же йому було віддано повну перевагу.
Робот-алгоритм носить ім’я Альберт (Albert) і був створений компанією Adgorithms, яка займається розробкою сервісів ШІ для маркетингу і реклами. Причина такого сміливого рішення Cosabella в тому, що компанія виявила зниження показників і обрала альтернативний варіант. Обсяг роботи мав бути серйозний — центральний офіс виробника розташований в США, додатково існує мережа сайтів електронної комерції в Великобританії, Австралії, Німеччини, Франції, Італії та Канади.
Через півроку роботи ШІ клієнтська база компанії збільшилася на 30%. Через місяць після початку роботи робота рентабельність інвестицій компанії в Діджитал-рекламу збільшилася на 50%, а обсяг витрат зменшився на 12%.
Перші три місяці роботи Альберт підвищив кількість сесій на сайтах компанії на 37%, а число транзакцій на 1500. Головний маркетолог Cosabella поділилась своєю думкою про те, що після досвіду роботи з Альбертом у них більше немає бажання наймати на роботу живих людей.
Найкраще виросли показники в соціальних медіа. До роботи Альберта вони приносили 5% від загальної виручки, але Альберт перетворив показник в 30%. Загалом, кількість покупок з Facebook зросла на 2000%.
За словами тієї ж Кортні Корнел, головного маркетолога, хоча ШІ обійшовся їм не дешевлее агенства, але робот ефективніший в роботі. Агенства беруть в середньому 15-20% від медіа витрат, а робот 18%. Але ефективність ШІ в тому, що він може працювати цілодобово, не втомлюється і у нього немає людського фактора, який часто заважає людям працювати ефективно.
Альберт налаштовує таргетинг, аналізує рекламні кампанії конкурентів і навіть повідомляє про свою «втому», помітивши тимчасове зниження продуктивності. На даний момент Cosabella серйозно замислюються над тим, щоб підключити ШІ до управління сайту бренду.