11 вересня о 12.00 відбудеться ключова подія для всіх, хто цікавиться телебаченням та цифровими медіа — онлайн-конференція «Телебачення новітнього часу: OTT/CTV, OLV, FAST канали».
В рамках заходу пройде панельна дискусія «Поточний стан, проблеми та перспективи», де провідні лідери індустрії обговорять сучасний стан Connected TV (CTV) та лінійного телебачення, а також виклики, що стоять перед галуззю, та перспективи її розвитку.
Учасники дискусії — представники провідних агенцій та компаній, експерти рекламного ринку України:
- Ігор Зайчук — Комерційний директор Megogo
- Таня Самойленко — Медіадиректор в регіоні EMEA компанії Rakuten Advertising
- Євген Левченко — Директор Vidzone
- Ігор Лавренюк — Strategy Director RAZOM group
- Дмитро Шуплєцов — Молодший партнер Kwendi Media Audit
- Ігор Полосьмак — Заступник комерційного директора 1+1 media
Модератор дискусії — Оксана Журовіч, CEO OMD OM Group.
Експерти також обговорять ключові аспекти розвитку галузі, зокрема завдання, з якими стикаються клієнти, та актуальні потреби ринку, що заважають йому рухатися вперед, оцінять відповідність розвитку українського CTV глобальним тенденціям. Серед основних тем будуть:
- Динаміка ринку з 2021 року: які категорії рекламодавців з’явились?
- Чи існує конкуренція за бюджети між лінійним ТБ та CTV, чи це чергове протиставлення ТБ та диджиталу?
- Вимірювання ефективності та планування: чи просунулися ми за останні три роки? Що наразі потребує індустрія та рекламодавці?
- Як сильно український ринок відстає і чи відстає від Європи та США, і що необхідно доопрацювати?
- OTT або Mobile: де реальна ефективність?
- Який контент є преміальним: продюсерський чи сгенерований користувачами (UGC)?
- Стрімінг спортивних заходів: робоча стратегія чи марнотрати?
- Що стримує розвиток галузі та які кроки можуть зробити експерти для її розвитку?
Ця подія стане унікальною платформою для обміну досвідом та ідеями, що допоможуть визначити подальші кроки у розвитку CTV та лінійного телебачення в Україні.