Успішне просування в соціальних мережах залежить від оновлень і розвитку самих сервісів. Щоб створити вдалу стратегію просування потрібно активно відстежувати всі зміни і тенденції. Що ж змінилося в Facebook до 2019 року? Подивіться на реновації гіганта соціальних медіа: Трендові оновлення Facebook 1. Покупки в Instastories Instagram Stories – одна з кращих функцій Instagram. Вона навіть […]
Вибір криптогаманця найвідповідальніший при операціях з криптовалютами. Він повинен бути не тільки зручним у використанні, але і захищеним. На даний момент кількість видів криптогаманців збільшилася так, що вибрати один з них важко, але визначивши для себе, що ви шукайте, можна зійтися на одному із запропонованих нами варіантів. Зручність, захист або універсальність? 1. Ledger Nano S […]
Культове американське видання «Technology Review», що спеціалізується на головних технологічних трендах, щорічно вибирає 10 проривних технологій, яким гарантовано грандіозний успіх. Ознайомтеся з трендами минулого року в області технологій: 1. 3D-друкування металу Зазвичай 3D-принтери використовують пластик для друку. Метал завжди вважався дорогим матеріалом для такої технології. Однак віднедавна процес вдосконалили. Металеві вироби виготовлені за технологією 3D-друку […]
Одна з головних помилок недосвідчених маркетологів в тому, що вони не досліджують цільову аудиторію для свого продукту і сліпо ганяються за поколінням 2000-х, хоча якщо розібратися у всіх тонкощах і особливостях поколінь, можна почерпнути набагато більше вигоди. Про це говорить Брук Б. Селлас. Для зручності, цільову аудиторію можна з легкістю розділити на кілька поколінь, які […]
Для всіх новачків, і тих, хто не користувався раніше цією соціальною мережею, але хотів би дізнатися більше, відзначимо, що Pinterest – це соціальна мережа, фотохостинг, створений в 2009 році американським підприємцем Беном Зільберманом, який незабаром створив компанію з назвою «Pinterest» . На самому сайті Pinterest читаємо наступне визначення: «Pinterest – візуальний інструмент для пошуку ідей, […]
Розміщення компанії в точках геологкацій важливий момент в маркетинг просуванні послуг і товарів. Відмітка компаній в google картах, геодовідниках, точках локації на Facebook, Instagram. Без геотегінгу або локаційного маркетингу в наші дні вже нікуди. Геолокація в соц.мережах вже давно не новина. Будь-які нововведення маркетологи відразу беруть на озброєння і використовують їх в маркетингових цілях. З геолокації […]
CRM (Customer Relationship Management) — набір інструментів, що допомагає успішно розвиватися малому бізнесу і стартапам. У статті ми розглянемо, як за допомогою цієї системи ефективно організувати і прискорити бізнес-процеси. Переваги системи CRM CRM-система зазвичай має базові функції. Ось вони: Контактна інформація. Наочність і структурованість даних істотно полегшує пошук потрібного клієнта. Звіти. CRM передбачає відстеження продажів […]
Twitter (від англ. to tweet – «чірікать, щебетати, балакати») – це соціальний сайт, заснований в 2007 році, в США (штаб-квартира в Сан-Франциско). Сайт призначений для того, щоб люди могли ділитися короткими повідомленнями або «оновленнями» з іншими людьми через sms. Компанія, що його створила, займалася іншими речами – сервісом для публікації і прослуховування подкастів. Цей ресурс […]
Мережа Instagram – це один з самих популярних додатків для обміну фотографіями, відео та інформацією. За даними цієї соціальної мережі на поточний час в Інстаргам зареєстровано більше мільярда користувачів, які заходять на свої сторінки та переглядають stories майже щодня. Оцінивши велику аудиторію та можливості таргетинга, великі, середні та малі компанії стали продавати свої товари та […]
Современная футурология имеет множество концепций. Одна из них – интернет вещей (IoT). Охарактеризовать данное направление можно следующим образом: к Интернету подключаются устройства – “вещи”, которые взаимодействуют между собой и оснащаются датчиками, сенсорами, технологиями для передачи и приема информации. Цель – наладить выполнение многих процессов в автоматическом режиме. Направление IoT отделилось в 2000 году, когда к […]
Крос-маркетинг – відносно нова маркетингова технологія, спосіб просування своїх товарів або послуг спільно з іншою компанією в одній PR акції. Прикладів ефективного крос-маркетингу в історії досить багато: ще в далекому 1982 компанії Philips і Sony спільними зусиллями народили перший аудіодиск в цифровому форматі. Toshiba спільно з IBM створили плоскі рідкокристалічні дисплеї. Фахівці зрозуміли – механізм […]
Хоча на сьогоднішній день серед соціальних мереж на піку популярності в Україні і світі стоїть – Facebook, а LinkedIn займає лише 8 місце в Україні, і 10 в світі, ця соціальна мережа має безліч переваг саме для бізнес аудиторії. Наприклад, 45 відсотків користувачів LinkedIn знаходяться у вищому керівництві, 50% американців з вищою освітою використовують LinkedIn, 2 […]
Маркетинг-просування товарів і послуг за допомогою лідерів думок з кожним роком набирає обертів. Цей тренд популярний і в 2019 році. «Робота з лідерами думок», «колаборації з лідерами думок» і навіть в штат вводять нову посаду – «менеджер по роботі з лідерами думок». Навіщо вони потрібні компаніям, де їх шукати, і як з ними працювати? Для […]
Серед користувачів інтернету іноді існує думка, що інтернет-роботи могли б повністю взяти на себе всі функції маркетологів і продавців. Звичайно, штучний інтелект стає все більш затребуваним, і багато фахівців побоюються можливості втратити дохід. Незважаючи на ці міркування, роботи не приховують такої загрози на сьогоднішній день. Неможливо передбачити ймовірність стрімкого технологічного прогресу роботів в найближчому майбутньому. Все […]
Двадцять перше століття можна сміливо назвати епохою візуального маркетингу. Сучасна ділова людина не витрачає час на неспішне читання газет вранці, а швидко гортає новинну стрічку на інформаційному сайті. І якщо стаття не забезпечена яскравою «що чіпляє» фотографією, шансів, що її помітять в потоці нескінченних повідомлень, набагато менше. Те ж саме стосується просування товарів і послуг. […]
Сайт відеохостингу YouTube – це не тільки спосіб розважитися, а й інструмент для заробляння грошей. Google отримує сотні мільйонів прибутку від розміщення реклами у відеороликах і щедро ділиться нею з власниками успішних каналів. Але щоб виплати досягли відчутних розмірів, необхідно розкрутити свій канал, набрати якомога більше переглядів і передплатників. Створення якісного контенту Головним фактором, який […]
Для житлового комплексу інтернет-сайт є основним інструментом лідогенераціі. Також він виконує ще дві важливі функції: позиціонування житлового комплексу та інформування. Інтернет-сайт є офіційним джерелом інформації житлового комплексу. Часто при створенні сайту житлового комплексу у замовника виникає питання: який сайт робити, landing page або повноцінний багатосторінковий сайт? Ми рекомендуємо створювати повноцінний сайт з трьох причин: Житловий […]
У березні 2019 Google зібрав в презентації: Тематичні тренди по пошуковим запитам, оголошенням і пристроям Ukraine/Kiev (City) Щоквартальне оновлення за Q4 2018 Дата створення: March 15, 2019 Загальні факти -1% – зростання загального числа пошукових запитів за Q418 в порівнянні з минулим роком. 29% – частка пошукових запитів, отриманих з мобільних пристроїв. 68% – частка […]
В статті розповідається про актуальні тренди в комунікаціях на українському ринку праці, про початок війни брендів роботодавців за залучення працівників навіть на виробничих ринках, і про те, що допомагає компаніям і їхнім HR-підрозділам вигравати у такій конкуренції. Якщо інформація про компанію, яка гуглиться кандидату, – негативна, він не буде нічого уточнювати в офіційних представників, а просто […]
Telegram – це хмарна служба обміну миттєвими повідомленнями і передачі голосу по IP, розроблена Telegram Messenger LLP, приватною компанією, зареєстрованої в Лондоні, Великобританія, заснованої в 2013 році російським підприємцем Павлом Дуровим і його братом Миколою. Клієнтські програми Telegram доступні для Android, iOS, Windows Phone, Windows NT, macOS і Linux. Користувачі можуть додавати і обмінюватися фотографіями, […]
Правильно оформити білборд є одним із головних завдань творців рекламної продукції, бо від цього залежить його ефективність. На думку експертів, невдале оформлення білборда знецінить найкреативніші ідеї маркетологів. Оформлення рекламного щита вимагає від творців реклами неухильного дотримання правил дизайну, які відповідають зовнішній рекламі. Перш за все, зображень на рекламному щиті не повинно бути багато. Цілком достатньо […]
Позаду CES 2019, що пройшла в Лас-Вегасі. У поточному році участь приймали вісім вітчизняних стартапів, відібраних міжнародними та українськими інвесторами, експертами. Охочих взяти участь стає все більше. Досвід минулих заходів показав, що стартапи України цілком успішні за кордоном. Фахівці відвідали велику Кремнієву Долину, де на них чекала зустріч з популярними компаніями і короткометражні презентації (пітчинг). […]
В кінці 2018 – на початку 2019 року PR-агентство “Михайлов і Партнери. Україна” спільно з сервісом LOOQME провели дослідження PR-ринку України. Проект реалізований в рамках регулярних досліджень локальних ринків стратегічного партнера компанії “BCW (Burson Cohn & Wolfe)”. Завданням дослідження було: визначити, як PR-фахівці провідних компаній оцінюють стан ринку PR, якими інструментами користуються найчастіше, як вимірюють […]
Сучасний ринок можна порівняти з полем бою у війні за клієнтів, де роль полководців відводиться маркетологам. Маркетолог не потрібен, тільки якщо ви монополіст на ринку, зі стабільно високим попитом, наприклад, продаєте воду в Сахарі. Але все одно залишається ймовірність, що конкуренти з’являться, а значить, маркетинг буде необхідний. Але як знайти людину, яка зможе забезпечити стабільний […]
Нелегка справа відшукати свою другу половинку для спільного життя. З появою глобальної мережі інтернету цей пошук істотно полегшений за допомогою віртуальних знайомств з майбутніми обранцями. В даний час величезна кількість сайтів знайомств, надають такі послуги. Слід попередити бажаючих почати пошук партнерів про те, що в цій нелегкій справі, перш за все, необхідна інтуїція. Головне, не […]
Час розкусити головний секрет студії Marvel – звідки така популярність? Чому всім так подобаються їхні жарти і чому саме супергероїка збирає повні зали з початку і до кінця прокату? Напередодні виходу першого жіночого соло-фільму «Капітан Марвел» потрібно розібратися, що ж особливого в цій тривалій історії. І причини феномена досить різні. Люди люблять повторення Хоча сюжет […]
Психологія людини не втомлюється дивувати дослідників. Багато вчених стверджують про те, що люди можуть забути зміст реклами і навіть не згадати про рекламований товар, але їх пам’ять надовго збереже так званий слоган реклами, який є девізом бренду. Для багатьох фахівців маркетингової реклами створення ефективного слогана є головним завданням. Створення рекламного слогана Для створення життєздатного слогана […]
Мене звуть Саша Метіза, і я Outbound-маркетолог в компанії Netpeak Software. Займаюся співпрацею з нішевими ЗМІ і створенням контенту на тему інтернет-маркетингу та пошукової оптимізації. Звучить, неначе вітання в «клубі анонімних маркетологів», чи не так? Особливо якщо ви тільки розпочали знайомство з неосяжним світом інтернет-маркетингу та SEO. Але не варто лякатися: насправді все не так […]
Рекламна продукція це надзвичайно важливий вид роботи в комунікаційній сфері. Достеменно відомо, що ще з давніх часів люди використовували в своїх цілях рекламу. Адже недарма ж існує красномовний тезис про те, що реклама є рушієм прогресу. Невід’ємна частина рекламної діяльності полягала в розповсюдженні відомостей про ті чи інші товари, або послуги. Згодом розвиток рекламної діяльності […]
Travelpayouts – це партнерська мережа, за допомогою якої ви можете заробити в тревел ніші. У мережі доступні партнерські програми різних категорій: авіаквитки, проживання, квитки на автобуси, туристичні страховки і інше. Партнерська мережа Travelpayouts – це інструмент як для монетизації вашого власного туристичного трафіку, так і для монетизації платного трафіку, наприклад з контекстної реклами або соціальних […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email