Всі ми знаємо, що бізнес не може створити сильну ідентичність бренду без хорошого дизайну. Основне завдання логотипу – візуально ідентифікувати бренд. І складно ідентифікувати конкретний бренд, коли його логотип схожий на будь-який інший логотип. Отже, логотип повинен бути унікальним, щоб бути ефективним на будь-якому рівні.
Тенденції мотивують індустрію дизайну логотипів розвиватися і рости, гарантуючи, що дизайнери логотипів будуть впроваджувати інновації для кращого обслуговування своїх клієнтів.
Те, що було модним в тенденціях дизайну логотипів на 2020 рік, може як і раніше бути модним в дизайні логотипу 2021 року. Але з’являються також нові тенденції, і ви повинні знати про них.
Ось 9 головних тенденцій в дизайні логотипів на 2021 рік:
Одноколірні і монохромні палітри
Монохромний дизайн складається з різних відтінків одного кольору, а не декількох колірних схем. В результаті дизайн монохромних і одноколірних логотипів дуже універсальний, тому що вони можуть легко з’являтися практично на будь-якому фоні без втрати візуального ефекту. Наприклад, вони добре працюють в соціальних мережах.
І ця тенденція в дизайні логотипу може бути прийнята практично будь-яким брендом, якщо буде зроблений правильний вибір кольору.
Дизайнери логотипів усвідомили, що занадто прості дизайни можна зробити більш привабливими за допомогою градієнтів і інших яскравих різнокольорових палітр. Але їх функціональність все ще обмежена.
Як тільки відмітний колір видаляється, логотип стає м’яким і непоказним. Це, на жаль, неминуче, тому що іноді логотипи повинні з’являтися на яскравому або жвавому тлі.
За останній рік ми бачили, як ряд відомих компаній провели ребрендинг, спростивши колірну палітру свого логотипу з багатобарвної до монохромної або одноколірної. Ці далекоглядні бренди демонструють тенденцію в дизайні логотипів, яка збережеться і в 2021 році.
М’які кольори
Яскраві кольори роблять величезний візуальний вплив на екрани ноутбуків і телефонів. З цієї причини яскраві кольори стали надзвичайно популярними для дизайну логотипів, особливо для веб-компаній.
Але маятник завжди в кінці кінців гойдається в іншу сторону. І хоча яскраві кольори, безумовно, все ще використовуються, більш м’які кольори стають все більш популярними, допомагаючи візуально виділити бренди серед конкурентів яскравих кольорів.
У певному сенсі ця тенденція суперечить популярним в останні кілька років логотипам повернення з великою кількістю пікселів, хрому і неону, що викликає відродження 1980-х років.
Немає сумнівів в тому, що 2020 рік був напруженим. І це може бути тим каталізатором, який надихнув дизайнерів логотипів та їх клієнтів на використання більш м’яких і заспокійливих відтінків. Відтінки нефритово-зеленого, світло-жовтого, бузкового, лавандового, рожевого і барвінкового синього заспокоюють очі і частіше з’являються в дизайні логотипів.
І ми очікуємо, що цей імпульс збережеться, оскільки в 2021 році все більше компаній будуть використовувати м’які кольори в своїх логотипах.
Іноді, як в прикладі вище, більш м’які кольори комбінуються з іншими елементами, створюючи враження намальованих вручну логотипів.
Деконструювати літери
Нетрадиційне використання шрифтів – один із способів, завдяки якому, як ми бачимо, багато компаній створюють цікаві прості логотипи.
Цей метод можна використовувати по-різному: граючи з пробілами букв, маніпулюючи формами букв для створення іншої форми, або повністю замінюючи форми букв фігурами або іншими зображеннями.
Типографіка без зарубок
Шрифти без зарубок чисті, сучасні, і їх популярність неухильно зростає протягом останніх кількох років.
Ми прогнозуємо, що вони і в 2021 році будуть залишатися в центрі уваги в дизайні логотипів.
Зарубки (маленькі лінії, що йдуть від кінців букв) стали популярними історично, тому що вони полегшують читання друкованого тексту. Але зарубки втратили популярність для багатьох компаній, тому що присутність в Інтернеті перевершило за важливістю друковану рекламу.
Чисті лінії шрифтів без зарубок легко читаються в Інтернеті (важлива функціональна деталь для будь-якого логотипу).
Також існує неймовірно широкий вибір шрифтів без зарубок, з яких можна вибирати. Це робить цю тенденцію гнучкою і універсальною, яка може передати багато рис бренду – від сміливого професіоналізму і сили до грайливості і радості.
Якщо вам потрібен сучасний візуальний бренд, орієнтований на веб, шрифти без зарубок – це довгострокова тенденція, яку варто враховувати.
Винахідлива типографіка
Якщо у вас є текстовий логотип, не соромтеся використовувати креативні друкарські рішення, щоб підкреслити індивідуальність вашої компанії. Призначений для користувача оригінальний шрифт здатний повністю перетворити навіть самий неясний логотип. А публіка обов’язково оцінить вашу винахідливу типографіку. Замість того, щоб переробляти старий шрифт, було б простіше створити новий з нуля. Все, що вам потрібно, це ваша уява.
Подумайте, яка типографіка може найбільш точно передати суть вашого бренду. У той же час пам’ятайте, що ваш логотип повинен залишатися розбірливим і легким для сприйняття.
Зникаючі листи
Вірний спосіб привернути увагу цільової аудиторії – загадати їм загадку. Надайте своєму логотипу якусь таємничість, прибравши частину слова, використовуючи бляклі кольори або залишивши лінію наполовину закінченою.
Це непроста техніка, якщо ви «перегнете палицю», ви ризикуєте отримати повністю нерозбірливий логотип. Як і в будь-якому іншому дизайні, в дизайні логотипу важливо знати, коли зупинитися.
Перекриваюча геометрія
Якщо ви віддаєте перевагу сміливим дизайнерським рішенням, цей тренд вам обов’язково сподобається. Є багато способів використовувати геометричні фігури у вашому логотипі. Спробуйте різні варіанти. Наприклад, ви можете зробити так, щоб кілька елементів частково перекривалися або зливалися один з одним.
Укладання елементів – це простий спосіб додати шари до вашого лого.
Негативний простір
Негативний простір – це порожній простір усередині або навколо графічного елементу або букви.
Цей вільний простір може творити чудеса. Ви можете наповнювати його захоплюючими деталями. Неможливо пройти повз логотип, що містить негативну космічну загадку. Він буквально гіпнотизує глядача, примушуючи його розгадувати всі сенси, приховані в дизайні.
Художній «Хаос»
У 2021 році ви можете дозволити собі все. Розкидайте геометричні фігури по всьому дизайну або переверніть букви догори ногами. Немає ніяких правил. Художній хаос знову в моді.
Ця тенденція – відмінний спосіб продемонструвати творчу сторону вашого бренду. І, як завжди, розумно застосовуйте хаос, стежачи за тим, щоб ваша емблема залишалася такою, що легко читається.
Висновки:
Якщо ви дійсно хочете виділити свій бізнес, переконайтеся, що тенденції в дизайні логотипів 2021 року, яким ви прямуєте дійсно представляють ваш бренд автентичним чином.
Зрештою, справжність важлива – це ключовий фактор, який оцінюють всі інвестори і кредитори при розгляді вашого бізнес-плану, і це ключовий фактор, який допоможе вам встановити зв’язок з цільовою аудиторією.