Присутність в LinkedIn сьогодні дає досить багато переваг для бізнесу, включаючи більш професійний імідж компанії, ефективний і доступний спосіб пошуку потрібних вам клієнтів, можливість ділиться навчальним контентом. Також потрібно не забувати, що Google високо ранжирує LinkedIn в пошуковій видачі, тому у вас буде висока ймовірність потрапити в топ видачі Google.
LinkedIn більш популярний в Америці ніж у нас. В основному, тут зареєстровані українські компанії, які працюють на міжнародні ринки, IT сфера превалює, що логічно. Деякі наші компанії вже можуть похвалитися солідною кількістю передплатників і хорошими результатами по залученню клієнтів. Наприклад, компанія IO Technologies, в інтерв’ю одному з видань поділилася, що за два місяці вони змогли закрити контракти на $ 50 тис. за допомогою LinkedIn. 40% лідів дана компанія отримує саме з цієї соціальної мережі, а також Лінкедін допомагає скоротити цикл угоди через дуже швидкі реакції.
Трохи світової статистики
Плюси використання даної платформи відомі всьому світу. Тут ви можете легко спілкуватися з власниками бізнесу, генеральними директорами, менеджерами та іншими особами, які приймають рішення, в LinkedIn, ніж на інших сайтах, таких як Facebook або Instagram.
- У LinkedIn налічується 774 мільйонів учасників в більш ніж 200 країнах і територіях, більш ніж в 55 мільйонах підприємств (Внутрішні дані LinkedIn).
- LinkedIn входить в десятку найбільш швидкозростаючих світових брендів (BrandZ 2019).
- LinkedIn три роки поспіль оцінюється Business Insider як «платформа №1 серед найнадійніших соціальних мереж». (Звіт Business Insider про цифрову довіру).
- Коли рекламу бачать на платформі LinkedIn, бренди сприймаються як «більш професійні» (92%), «розумніші» (74%), «більш якісні» (59%) і «більш респектабельні» (59%). (Дослідження Nielsen).
- Рекламні повідомлення забезпечують в 2 рази вищий рівень відкриттів і в 2 рази більше залученості в порівнянні з традиційною електронною поштою. (Внутрішні дані LinkedIn).
А що в Україні?
Український ринок в Лінкедін тільки набирає обертів. Всього користувачів, зареєстрованих в Україні 2 494 280 станом на 2020 рік (Analytics Linkedin). З них 21 908 компаній. Вітчизняний бізнес не так глибоко проникся цією платформою, але у деяких компаній вже пристойний пул передплатників.
- У сфері IT компанія Генезис, понад 13 тис. передплатників.
- У рекламі і маркетингу лідирує Banda Agency більше 5 тис. передплатників.
- У банківській справі лідирує «ПриватБанк», у нього 15 тис. передплатників.
- У сфері телекомунікацій лідирує Київстар зі своїми 20 тис. передплатниками.
- Серед енергетичних компаній лідирує DTEK, у нього більше 25 тис. передплатників.
- У сфері телебачення 1+1 media налічує понад 6 тис. передплатників.
Даний майданчик добре підходить для розвитку особистого бренду.
Багато відомих українських підприємців вже встигли освоїти Лінкедін. Наприклад, Василь Хмельницький (Unit.City), UFuture, Вікторія Тігіпко – TA Ventures, Андрій Федорів – Fedoriv Creative Company, Ярослава Гресь – Gres Todorchuk PR agency, Володимир Дегтярьов – керівник PR-агентства Newsfront, Денис Довгополий, співзасновник першого українського бізнес- акселератора для технологічних стартапів GrowthUP, Ілля Кенінгштейн, засновник мережі коворкінгів Creative States і інші.
Як отримувати потенційних клієнтів в LinkedIn?
Є кілька способів використовувати LinkedIn для залучення потенційних клієнтів.
- Оптимізація профілю: лідогенерація починається з вашого профілю. Професійний, вичерпний і зрозумілий профіль допоможе вам залучити найбільш кваліфікованих потенційних клієнтів. Вибираючи ключові слова для своєї біографії, пам’ятайте про потреби ваших клієнтів.
- Створення контенту: публікація у вашій хроніці і написання статей в LinkedIn не обов’язково принесе вам негайних потенційних клієнтів. Тим не менш, це допомагає вам створити свій бренд і продемонструвати свій досвід потенційним лідерам і клієнтам. Якщо ви хочете охопити більше користувачів в LinkedIn, вам необхідно бути активним учасником платформи – від публікації контенту і регулярних коментарів до лайків і обміну контентом. Крім цього, за допомогою вашого контенту ви можете створювати свій соціальний доказ. Соціальне доказ – це свідчення того, що інші спробували ваш продукт або послугу і отримали позитивний досвід. Це зміцнює довіру вашої аудиторії.
- Запити на додавання: ви можете створити свій список контактів в LinkedIn, послідовно відправляючи запити інтересів особам. Групи LinkedIn – ще один відмінний спосіб розширити вашу мережу. У LinkedIn є всілякі групи, тому ви майже напевно знайдете групи, пов’язані з вашою цільовою аудиторією.
- Sales Navigator: Sales Navigator – це один з преміальних планів LinkedIn, спеціально розроблений для того, щоб допомогти вам отримати кваліфікованих потенційних клієнтів. Хоча це вкладення (в даний час близько 65 доларів США в місяць після місячної безкоштовної пробної версії), воно може бути цінним ресурсом для пошуку цільових потенційних клієнтів. Професійний план (є також плани Team і Enterprise) дає вам розширені функції пошуку, дозволяє відправляти 20 повідомлень InMail в місяць, дозволяє зберігати 1500 збережених потенційних клієнтів і багато іншого. Рекомендує «людей, яких ви, можливо, знаєте».
- Платна реклама: LinkedIn пропонує варіанти платної реклами, включаючи рекламу PPC, яка працює аналогічно Google AdWords. Однак, як в Google, так і в LinkedIn вартість ліда може бути досить високою. У міру того, як ви вчитеся оптимізувати свої оголошення, вам також потрібно навчитися формувати бюджет на рекламу.
LinkedIn забезпечує надзвичайно конкретний і точний таргетинг, тим самим допомагаючи вам звернутися до потрібної аудиторії. Наприклад, HubSpot використовував спонсорований контент LinkedIn, щоб генерувати на 400% більше потенційних клієнтів, ніж інші канали лідогенераціі.
Вартість реклами:
Середня ціна за клік, ціна за тисячу показів і контрольний показник CPS для Linkedin (станом на 2021 рік):
- CPC (ціна за клік): 5,58 долара США.
- CPM (ціна за 1000 показів): 33,80 долара США.
- CPS (вартість відправлення повідомлення): 0,2 долара США.
Але вартість вашої реклами буде відрізнятися. Це залежить від багатьох факторів.
Висновки:
У світі LinkedIn зарекомендував себе як ефективна платформа для встановлення широких ділових контактів і залучення потенційних клієнтів за допомогою релевантного, корисного контенту. Сама цифра зареєстрованих учасників по всьому світу говорить сама за себе (більше 700 млн. учасників). В Україні дана мережа тільки набирає обертів. Нею користуються як приватні особи для створення особистісного бренду, так і компанії, орієнтовані на міжнародну діяльність, бажаючі йти і розвиватися в ногу з часом.