Компанія Google вирішила провести дослідження, щоб зрозуміти, як створити ефективну команду для роботи. Проект отримав назву “Аристотель” і тривав протягом кількох років, які включали в себе сотні інтерв’ю зі співробітниками з різних відділів.
Багато в чому результат дослідження перегукувався з книгою Стівена Кові “7 звичок надзвичайно ефективних людей”, яка була написана ще в 1989 році. У книзі йдеться про те, що хороша команда розуміє і слухає один одного, а тільки потім виносять на обговорення свою думку.
Google знаходився в пошуку ідеальної комбінації людей з різними якостями, щоб створити продуктивну команду. Результат виявився цікавим: члени кращих команд поважають чужі емоції і пам’ятають, що кожен з них повинен робити однаковий внесок у спільну справу.
Метт Сакагучи, керівник середньої ланки в Google був одним з тих, хто активно працював над проектом “Аристотель”. У своєму інтерв’ю The New York Times чоловік розповів про зустріч з колегами і про те, як він повідомив їм про свою проблему – він був хворий на рак. Його зустріло мовчання, але потім люди почали ділитися своїми історіями з життя.
В основному напряму дослідження лежить концепція “психологічної безпеки”, коли люди в команді діляться думками без страху бути висміяними за них. Тому зараз Google стверджує, що психологічна безпека – це найважливіший фактор створення успішної команди.