Без чого не можна уявити сучасний бізнес? Погодьтеся, що його складно уявити без телефонії. На сьогоднішній день практично в кожній компанії здійснюються дзвінки. Кількість цих дзвінків обчислюється десятками, сотнями і кожен з них дуже важливий для прогресивного функціонування компаній. Саме тому, телефонія для бізнесу зробила крок далеко вперед і тепер разюче відрізняється від звичайної. Компанія Intelco надає широкий спектр функцій і сервісів IP-телефонії, які спрямовані на підвищення ефективності комунікації.
Телефонія для бізнесу – це нові можливості! Компанія Intelco, яка надає саме такі можливості, була заснована за підтримки найпопулярнішою в Канаді телекомунікаційної корпорації T-One. Всі нові технології зв’язку, які з’являються на ринку Північної Америки моментально стають доступними в Україні. Якість, надійність і універсальність сучасної IP-телефонії Intelco вже перевірили в роботі десятки користувачів. Найголовніше, що подобається клієнтам компанії – це безперебійна робота хмарної АТС, яка залишає систему шлюзів в минулому; швидке дистанційне підключення протягом 15 хв; привабливі тарифні плани і унікальні сервіси.
Для кожної сфери бізнесу Intelco розробило комплексне рішення, куди увійшли тільки ті сервіси, які найбільш ефективні для певного роду діяльності.
Можна навести приклад найбільш затребуваних сервісів IP-телефонії Intelco:
- Intelco Dialer – це унікальний сервіс для здійснення автоматичного автообзвона клієнтських баз будь-яких розмірів і повідомлення їм заздалегідь записаної інформації. Під час такого дзвінка клієнтам можна запропонувати інтерактивне продовження розмови шляхом натискання клавіш телефонного меню.
- Intelco Reminder – популярний сервіс IP-телефонії Intelco, який здатний прозванивать ваших клієнтів і нагадувати їм про заплановані події. Користувач може налаштовувати часові рамки для обдзвону і вказувати кількість спроб повторного набору, якщо клієнт не підняв телефон з першого разу.
- Інтерактивне голосове меню IVR – це кілька записаних голосових повідомлень, що чергуються між собою, які почує абонент, який подзвонив в вашу компанію. Першим прозвучить вітання і представлення компанії, потім система запропонує клієнтові вибрати один з пунктів голосового меню, після чого зв’яже його з оператором.
Картинка Скриня нашого сайту - Зворотній дзвінок з веб-сайту – ідеальне рішення для тих власників сайтів, хто хоче підвищити їх конверсію. Потенційний клієнт, зайшовши на сайт вашої компанії, побачить спливаюче кнопку миттєвого зв’язку з оператором, натисне на неї і введе свої контактні дані, після чого отримає зворотний дзвінок від компанії.
- Запис розмов – сервіс, який автоматично запише кожен телефонну розмову і дозволить повторно прослухати інформацію, сказану під час нього. Всі вхідні та вихідні дзвінки будуть записані, і ви в будь-який момент зможете завантажити і прослухати обраний телефонна розмова.
IP-телефонії Intelco не тільки надає безліч корисних сервісів і якісний зв’язок, але також дозволяє вести бізнес з будь-якої точки світу, завдяки мобільному додатку T-One. Вам потрібно буде лише стабільне підключення до Інтернету в смартфоні, щоб вести переговори, прослуховувати записи дзвінків і використовувати всі можливості хмарної АТС Intelco.
Для подвоєння ефективності телефонної комунікації і бізнес-процесів компанія Intelco провела інтеграцію з такими CRM системами: Бітрікс24, amoCRM, SugarCRM, SuiteCRM, Follow Up Boss CRM, ZohoCRM і готова провести інтеграцію з вашої CRM.
Щоб дізнатися про всі можливості і сервісах IP-телефонії Intelco, а також ознайомиться з їх вартістю, ви можете перейти на офіційний сайт компанії.