Experiences використовує генеративний штучний інтелект, щоб допомогти компаніям створювати індивідуальні розмовні ланцюжки та є безкоштовним на період бета-тестування.
Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip, яка має представництво в Україні, запустила генеративний конструктор діалогів Experiences на базі штучного інтелекту, який допомагає компаніям покращувати розмовний досвід з клієнтами без використання коду. Це рішення має на меті допомогти компаніям залучати клієнтів, підтримувати лояльність і стимулювати розвиток бізнесу. Infobip Experiences економить час брендам за допомогою бібліотеки шаблонів діалогів на основі штучного інтелекту, персоналізованих відповідно до потреб бізнесу.
Дослідження Infobip показує, що споживачі все частіше хочуть спілкуватися з брендами за допомогою улюбленого каналу комунікації чи месенджера. Infobip Experiences допомагає компаніям зробити це, надаючи шаблони діалогових подорожей, які вирішують “болі” бізнесу та задовольняють клієнтів.
Infobip Experiences забезпечує безперебійну інтеграцію, завдяки якій компанії можуть під’єднати наявний стек технологій у кілька кліків. В результаті компанії отримують вигоду від швидшого створення розмовних ланцюжків, а також комплексного бачення клієнтського досвіду. Новий продукт надає цінні інсайти щодо розмовних шляхів з потужними аналітичними можливостями та звітами. Компанії можуть відстежувати поведінку споживачів, вимірювати показники ефективності та визначати сфери для вдосконалення. Вони можуть оптимізувати свої розмовні взаємодії за допомогою аналізу даних для досягнення кращих результатів та забезпечення виняткового задоволення клієнтів.
ШІ-рішення доступнн для бізнесів із різних сфер, зокрема e-commerce, розваг, охорони здоров’я, фінансових послуги, подорожей та готельно-ресторанного бізнесу, логістики, виробництва, а також телекомунікацій. Experiences є частиною портфоліо рішень Infobip для взаємодії з клієнтами, як сервіс, який матиме значне оновлення штучного інтелекту вже в цьому місяці.
Іван Остоїч, бізнес-директор Infobip, сказав:
«У зв’язку зі зростаючою тенденцією, коли споживачі хочуть взаємодіяти з бізнесом або брендом через розмовні чати, для компаній стає все більш важливим пропонувати такий досвід. ШІ-рішення Experiences допомагає компаніям розв’язувати питання клієнтів, одночасно прискорюючи їх цифрову трансформацію, задовольняючи клієнтів, підвищуючи лояльність і зростання. Цей інструмент вкотре демонструє інвестування Infobip в інноваційні продукти та послуги задля розвитку та адаптації до сучасних тенденцій».
AI-орієнтований Experiences тісно пов’язаний зі співпрацею Infobip з цифровою страховою компанією LAQO. Раніше компанії розробили та запустили цифрового помічника з підтримкою GPT для підтримки клієнтів у європейській фінтех-індустрії. LAQO GPT пропонує швидку, доступну та постійну підтримку клієнтів, створюючи діалоговий клієнтський сервіс для покращення досвіду та підвищення рівня задоволеності.
Infobip Experiences наразі знаходиться у бета-версії та доступний безкоштовно для компаній: https://www.infobip.com/experiences