Влітку 2023 року Meta запустила нову платформу Threads, яка за декілька днів набрала аудиторію більше 100 млн користувачів. За рік з’явилися стратегії, як використовувати платформу для просування свого бізнесу.
Один з алгоритмів можна подивитися за лінком та оцінити чи підійде вам такий формат взагалі. Сьогодні обговоримо, які переваги для бізнесу може дати Threads, як використовувати платформу для нетворкінгу та що постити, щоб мати охоплення.
Переваги користування Threads для бізнесу
Ця соціальна мережа ще немає реклами. Цукерберг говорив, що вони будуть думати про монетизацію тільки після досягнення відмітки в 1 млрд користувачів. Основний заробіток платформи – продаж рекламних місць на інших платформах.
Основна перевага Threads – цільова аудиторія та тісний контакт з нею. Компанії наймають спеціального менеджера, який займається тільки соціальною мережею та відповідає на коментарі, створює дискусії. Цим можна займатися і самостійно, або розподілити цю роботу між персоналом.
До загальних переваг платформи відноситься:
- Партнерство. На Threads легко знаходити компанії, спеціалістів, зав’язувати професійні зв’язки. Платформа використовується для створення сильного нетворкінгу.
- Комунікація. На платформі спілкування з клієнтами стає швидким та прямим. Якщо ви правильно визначили свою цільову аудиторію та оформили профіль, користувачі підуть з вами на контакт з легкістю.
- Кризовий PR. У період криз платформа використовується для моніторингу та управління репутацією. Можливість одразу відповідати на негативні коментарі, згладжувати ситуацію позитивно впливає на імідж компанії.
Для того, щоб Threads працював на благо бізнесу, необхідно мати стратегію та аналізувати, що спрацювало саме для вас.
На що звернути увагу при користуванні платформою?
Платформа працює інакше за Instagram, тут варто слідкувати на кого підписуватись, щоб не було асоціацій з недобросовісною накруткою. Краще зосередитися на створенні якісного контенту, який може стати вірусним та залучити дійсно зацікавлену аудиторію.
Контент для платформи повинен бути легким для сприйняття та цікавим. Нерідко спеціалісти використовують пости з Twitter, як основу для створення контенту, але адаптують його під платформу.
Оцінити чи варто інвестувати в цей канал просування бізнесу чи ні, можна через декілька місяців щільної роботи з ним. А ви користуєтесь Threads?