Сьогодні питання відмови від російських продуктів стоїть гостро як ніколи. Навіть щомісячна підписка на їхні сервіси — це дохід компаній, які сплачуватимуть податки державі — терористу.
Для підтримки української економіки нам слід перейти на власну продукцію. Україна має гідні аналоги, про які я розповім далі у статті.
Huge profit
Будь-якому бізнесу важлива автоматизація процесів, інтеграція з маркетплейсами, ведення документообігу. Huge profit відмінно справляється з цими завданнями.
Почну із приємної новини — сервіс має безкоштовний тариф. Так що якщо у вас дрібний бізнес або ви тільки розпочали, то це чудова можливість познайомитися з усіма функціями та полегшити собі життя, організувавши всі процеси роботи без записника.
Які завдання вирішує Huge profit:
- Фінансовий облік. Можливість вести кілька мультивалютних рахунків, повернення товару, доходи та витрати, генерація штрих-кодів, друк чеків, цінників;
- Інтеграція з поштою, маркетплейсами, ПРРО. Створення та відстеження ТТН, завантаження товару на маркетплейс, створення фіскальних чеків;
- Канали продажів. Фільтрування продажів по каналах, визначення найприбутковішого каналу;
- Телеграм бот. Повідомлення про статус замовлення, звіти про доходи;
- Робота з клієнтами. Програма лояльності, нагадування про дні народження, визначення постійних клієнтів.
Також Huge profit пропонує допомогу служби підтримки на будь-якому етапі роботи та має додаток для смартфона.
Perfectum
Ще одна створена з любов’ю в Україні CRM система — Perfectum. Вже не один рік компанія займає перші місця у рейтингу найкращих.
Її відмінність у тому, що вона має як хмарну, так і коробкову версію. А також має ERP — систему планування ресурсів.
Які завдання вирішує Perfectum:
- Повне ведення клієнта. Створення ліда, КП, укладання договору, рахунки, фінансові звіти. «Воронка продажів» та автоматична оцінка якості лідів;
- Проєктна робота. Існує облік робочого часу, можна створювати завдання та відстежувати виконання, є телеграм бот, який надсилає оповіщення щодо змін у завданнях, чати для співробітників, опитування;
- Комунікації. Можна консультувати клієнтів на сайті в реальному часі, модулі єдиного чату із соціальними мережами, є відправка автоматичних смс, інтеграція з IP-телефонією, а також модуль “трансформація аудіо в тексті”;
- Маркетинг. Розсилки, інтеграція з Google Analytics, програма лояльності, можна створювати купони, є оцінка лояльності клієнтів (NPS);
- Бізнес процеси. Інвентаризація, модуль “Ментальні карти”, дозволяє моделювати бізнес-процеси (BPMN).
Завдяки глибокому опрацюванню функціональних вимог дана CRM система підходить буквально під будь-яку діяльність. Також компанія надала можливість придбання франшизи Perfectum.
Nethunt CRM
«Спочатку відносини, а потім бізнес» — такої політики дотримується компанія Nethunt CRM. Кожного клієнта вони вважають членами своєї великої родини, а для поганого сім’ї не зробиш. Також компанія отримала чимало нагород за свою працю за останній рік, що і підтверджує вище сказане.
Nethunt підходить для будь-якого бізнесу, але якщо ви керуєте благодійним фондом, то вам пощастило трохи більше за інших. До кінця року ви маєте можливість оформити безкоштовну підписку на шість місяців, а наступні шість зі знижкою 50 %.
Які завдання вирішує Nethunt :
- Клієнти. Створення картки клієнта з детальною інформацією, історія взаємозв’язку, інтеграція із соціальними мережами, оповіщення про дії клієнта;
- Воронка продажів. Відстеження процесу продажів, оцінка вартості ліда, можна дізнатися про час угоди на кожному етапі, прогноз прибутку, звіти з прибутку, які можна сортувати за менеджерами або каналами зв’язку;
- Маркетинг. Сегментація контактів, розсилки, звіт маркетингової воронки;
- Команда. Контролює навантаження, звіти за результатами виконання завдань на пошту, контроль доступу до інформації.
Salesdrive
Компанія заснована у далекому 2012 році. За цей час вона вдосконалила всі свої функції та гідна вашої уваги. Вже з першого дня ви зможете повноцінно користуватись системою, оскільки менеджери готові максимально швидко та безкоштовно вам у цьому допомогти.
Які завдання вирішує Salesdrive:
- Комунікації. Розсилки, звіти про рекламні кампанії, інтеграція з Google.Analytics, Google.Ads та більшістю відомих сервісів, інтеграція з IP-телефонією, автоматичне відправлення sms при замовленні;
- Документи. Інтеграція з банками, фінансовий облік, ведення документації та бухгалтерії всередині CRM, ведення кількох організацій одночасно;
- Склад. Врахування залишків на складі, імпорт залишків по API з 1С, вивантаження залишків на сайт;
- РРО. Віртуальна каса, створення фіскальних чеків, історія створення;
- Робота з командою. Створення завдань до заявок, оповіщення про зміни, контроль часу, розрахунок зарплати, контроль доступу до інформації.
Keepin CRM
Система орієнтована на малий та середній бізнес, яким потрібний інтуїтивно зрозумілий інструмент для автоматизації повсякденних справ. Команда постійно розвивається і навіть ділиться своїми планами прямо на сайті. У вкладці “Наші плани” можна переглянути, які функції у розробці, а які тільки плануються.
Які завдання вирішує Keepin:
- Ліди та клієнти. Карта клієнта в один клік, історія завдань, вся клієнтська історія в одному місці, швидке створення замовлень, генерація ТТН та документів, автоматичне надсилання смс при замовленні, дзвінки з CRM;
- Візуалізація продажів. Деталізована воронка продажів, можна зробити розрахунок маржі, собівартості, контроль термінів за кожним етапом;
- Склад. Облік залишків на складі, автоматичне списання і повернення товару, формування рахунків виходячи з товарів в угоді;
- Фінанси та документи. Необмежена кількість гаманців та мультивалютність, історія платежів, облік доходів та витрат, генерація документів, що приліплюються до картки клієнта.
Команда Keepin дуже старається заради блага клієнта і намагається бути максимально відвертою, розповідаючи навіть про власні мінуси.
Спеціалізовані CRM
Крім перерахованих вище CRM систем, також слід звернути увагу і на вузькоспеціалізовані варіанти.
Beauty індустрія:
Bloknotapp
Bloknotapp допоможе вам систематизувати записи до салону, карта клієнта покаже історію візитів, а також фото послуг, які ви надавали. Є інтеграція із соціальними мережами, через які можна записатися до майстра, а також зручний інтерфейс для роботи зі складом.
Фітнес-клуби:
Fitness PRO
Ця CRM система буде вашим помічником у керуванні фітнес-клубом. Вона нагадає клієнту про майбутнє заняття, ви зможете переглядати історію візитів та дані про клієнта, які надалі можна використовувати у програмі лояльності.
Організувати роботу зі співробітниками буде ще простіше, адже тут можна стежити за показниками продуктивності, створювати графік роботи тренерів та контролювати навантаження.
Готельний бізнес:
Otelms
Hotel management system — це професійна система управління готелем клієнтами якої є Booking, Tripadvisor та Airbnb.
В Otelms є менеджер каналів, який допоможе керувати цінами та квотами на майданчиках бронювання, а також модуль прибирання, щоб керувати роботою покоївок та технічного персоналу. Ви зможете відстежити шлях гостя на сайті, модулі бронювання та стежити за відгуками гостей.
Кафе та ресторани:
Poster
Poster запускається навіть на звичайному планшеті і працюватиме, якщо пропаде інтернет.
Якщо у вас поки немає сайту, його легко можна створити за допомогою Poster shop — так ваші гості зможуть дивитися меню і швидко замовляти доставку. Додаток допомагає і на кухні, адже кухарі відразу бачать замовлення на моніторі, не чекаючи, поки офіціант принесе його.
Стоматологія:
IClinic
У IClinic можна створювати плани лікування та заповнювати карти голосовим набором. Уся динаміка лікування тут у вигляді анімації, зубна формула дозволить охарактеризувати ситуацію детально, а за допомогою онлайн реєстру ви можете контролювати навантаження лікарів з будь-якої точки світу.
Як бачимо, Україна щедра на таланти і замінити російські продукти зовсім не важко. І незважаючи на те, що звикати до нового завжди дуже складний процес, але тепер це необхідно.
Якщо ви все ще не використовуєте CRM систему, то зараз саме час автоматизувати всі бізнесові процеси, адже від цього виграєте не тільки ви, а й українська економіка.