Основна мета кожної медіа-кампанії – досягти запланованих показників в ЗМІ, перевиконати їх і істотно вплинути на продажі бренду. Як це зробити, поділилися аналітики “ВАРТО” на прикладі свого кейса.
Яке завдання стояло перед агентством. Компанія Samsung Ukraine оголошує WOW Тижні знижок на популярну техніку. Завдання для агентства – надати бренду інформаційну підтримку, отримати резонанс в ЗМІ, досягти запланованої кількості охватів, прочитань, коментарів і перепостів. Складність просування в тому – що матеріал чисто рекламний, що не залучає, але це не повинно було позначитися на результатах.
Як діяти агентству в подібних ситуаціях
Ми підготували рекомендації, які допоможуть досягти максимальних результатів для будь-якої медіа-кампанії.
- Вибирайте ЗМІ різної тематики і з різною цільовою аудиторією: топові інформаційні агентства, лайфстайл медіа, ЗМІ, що спеціалізуються на технологіях і IT, регіональні ресурси тощо, в залежності від напрямку кампанії.
- Підсилюйте органічне охоплення. Заздалегідь обговоріть з медіа день і час виходу публікації, уточніть коли у виданні “прайм-тайм”, врахуйте інтереси читачів і на що вони можуть зреагувати.
- Використовуйте додаткові інструменти просування. Кожна публікація в рамках нашої медіа-кампанії була закріплена на головних сторінках ЗМІ, в тому числі на перших екранах сайтів. Також, деякі матеріали посилювали банерною кампанією – розміщували яскраві віжуали, які привертали увагу на головних сторінках ЗМІ. Банер дозволяє отримати додаткові кліки на сайт або на статтю.
- Використовуйте соціальні мережі, по можливості, всі медіа-майданчика – Facebook, Instagram, Telegram, Twitter. Для підвищення охоплення і надалі прочитань ми запускали таргетовану рекламу в соціальних мережах, яка розмежовує по різним аудиторіям, щоб збільшити не тільки контактність з інформацією про WOW-тижні, але і підвищити охоплення серед різних цільових груп аудиторії.
- Користуйтеся додатковими методами просування – перелінковка, наскрізні банери і інформери, повторні підняття на головні сторінки, розсилка по власним базам читачів з посиланнями на матеріал. Якщо ваш текст потрапить в розсилку від ЗМІ, охоплення і прочитання точно будуть в рази вище запланованих.
- Пишіть максимально нативні тексти. Якщо кампанія дозволяє, використовуйте цікаві дослідження, кейси, сторітелінг – це допоможе зацікавити читачів.
На прикладі інформаційної кампанія «WOW тижні від Samsung» можемо показати результативність використання запропонованих інструментів. Вдалося досягти 10221382 охоплення, що вдвічі більше запланованого і 1026831 підтвердження прочитань, що перевищило планові показники в цілих 6 разів!