У повсякденному житті мобільні та різноманітні додатки для них стали вже звичними, невід’ємними. Користувачам вони пропонують масу послуг і можливостей. Конкуренція зростає. Вивести власний додаток в ТОП стає все складніше. Але немає нічого нереального. Є реклама мобільних додатків від http.com.ua, є інші перевірені методи. Кращі розглянемо далі в матеріалі.

Просування застосунку
Просування додатка для андроїд
Просування мобільного додатка полягає в поширенні через спеціалізовані платформи:
- Apple App Store;
- Google Play та ін.
Маркетингові дії при цьому спрямовані одночасно і на утримання вже існуючих користувачів, і на залучення додаткових. Для цього потрібно зробити додаток видимим, допомогти йому вийти на вищі позиції у видачах пошукових систем.
Способи просування додатка
Кампанія буде ефективнішою, якщо для просування будуть використовуватися різні інструменти. Щоб зростання відрізнялося стабільністю, а закріплення в топі надійністю, слід поєднувати органічний трафік і додаткові методи.
З ключових у просуванні додатків напрямків можна відзначити:
- оптимізація в App Store, в Google Play і в інших магазинах додатків;
- просування в соціальних мережах. Ці платформи дуже добре привертають увагу до певного додатка, дозволяють і групи для користувачів створити, і взаємодію з ними за допомогою контенту і грамотної реклами налагодити.
Розглянемо кожен варіант трохи детальніше.
Оптимізація в App Store, в Google Play та ін.
Усе полягає в поліпшенні видимості та рейтингу додатка в конкретному «магазині».

Продвижение приложения
Це робиться для полегшення його виявлення зацікавленими користувачами.
Процес передбачає дуже уважне опрацювання:
- назви;
- опису;
- скріншотів тощо.
За статистикою, більшість завантажує собі додаток або після рекомендації конкретного «магазину», або переконавшись, що він взагалі є в такому магазині. Розміщення в каталозі є свого роду гарантією гідної якості.
А щоб додаток потрапив до цього магазину, його потрібно оптимізувати. Робота проводиться в такому порядку:
- Досліджуються ключові слова. Визначається основа, яка відповідає запитам користувачів і функціональності додатка. Ключі розподіляються за заголовками, підзаголовками, за текстом. Це дуже покращує видимість опису в пошукових результатах.
- Оптимізується опис. Він повинен бути не просто інформативним, але і привабливим, з ключами, з акцентом на особливості конкретного додатка.
- Робляться скріншоти оптимальної якості і яскраві відео, які можуть інформативно продемонструвати переваги і функціональність додатка.
- Створюється відповідна іконка, підключається оптимальна графіка. Це буде виділяти додаток серед інших, залучати більше користувачів.
- Проводиться тестування А/В і аналітика. Ефективність здійснюваної оптимізації відстежується за допомогою спеціальних інструментів. З ними виходить зрозуміти, що працює краще, що потрібно налаштувати додатково.
- Відкривається доступ для міжнародного ринку. Чим більше регіонів матимуть можливість використовувати додаток, тим більш популярним він стане.
Розкрутка додатків в app store, гугл плей та інших платформах передбачає не тільки стандартний переклад інструкцій і текстів, але також і врахування особливостей законів, валюти тощо.

Просування застосунку
Реклама і просування
У більшості випадків саме ключову роль в просуванні додатка відіграє якісна і продумана реклама.
Як тільки буде завершена необхідна оптимізація, потрібно буде організовувати рекламу і в самих магазинах, і на сторонніх додатках.
Всередині App Store на iOS додатки просуваються за допомогою Apple Search Ads. Цей інструмент забезпечує показ рекламних оголошень у верхній частині сторінки під час пошуку користувачами потрібних їм результатів.
У Google Ads для просування використовується Google App Campaigns. Реклама показується і на самій платформі, і на додаткових сервісах Google, таких як YouTube, Google Search тощо.
Дуже якісні результати дає розкрутка мобільного додатка за допомогою реклами In-App в інших додатках. Це якісно таргетує рекламу на користувачів, які зацікавлені в послузі або продукті. Які існують рекламні мережі In-App? Ось кілька прикладів:
- AdMob з банерами, відеороликами і винагородою за їх перегляд;
- Unity Ads з інтерактивними і рекламними відео;
- Facebook Audience Network з нативною рекламою, інтерстиціальними оголошеннями тощо;
- AppLovin з нативною рекламою і безліччю інструментів для аналітики, оптимізації, управління;
- Mintegral з можливостями масштабувати кампанії за допомогою глобального трафіку та ін.
Серед соціальних мереж для просування підходять Фейсбук, Інстаграм, Snapchat, TikTok та ін. Шляхом регулярних публікацій дуже поліпшується впізнаваність бренду, а ще є можливість прямої взаємодії з користувачами.
Як просувати додатки для мобільних
Ми розглянули багато варіантів майданчиків для здійснення просування. Але які методи використовувати?
Для кожного ресурсу є особливості та відмінності. Загального варіанту немає. Щоб швидше отримати результат, вигідно буде довіритися професіоналам і доручити їм завдання якісного просування. Вони зможуть швидко все налаштувати, використовувати максимум ресурсів для досягнення запланованого результату. Кампанія просування буде унікальною, кожна дія, кожне слово в текстах буде якісно проаналізовано. Будуть правильно розставлені і поліпшені ключові запити, підвищиться конверсія, покращиться видача.
Користувач не має уявлення, яка робота проводиться аналітиком «за кадром». Йому важливо, щоб введене в пошук слово швидко привело до потрібного джерела, щоб зацікавлене посилання приводило до потрібного оголошення про подію або інформаційного тексту. А власникам сайтів необхідно, щоб конверсія спрацьовувала, щоб установка була вірною, щоб відвідувач заходив на сайт за своїм запитом, перебував там якомога довше, робив замовлення, повертався і приводив знайомих. Це величезна робота. Але здійснити її реально. Головне, не втратити час і відразу звернутися до професіоналів.









































































