Для просування мобільного додатку мало його опублікувати. В App Store та Гугл Плей щодня додаються сотні нових застосунків з подібними тематиками. Без стратегії просування та реклами, продукт загубиться та осяде на дно магазину. Обговоримо, підбір ключових слів App Store та Google Play, як можна просувати додатки.
Оптимізація мобільного додатку
Просуванням продукту та його оптимізацією в компаніях займається ASO-фахівець (як SEO-спеціаліст для просування сайтів), фізичні особи та приватні підприємці можуть виконувати цю роботу самостійно. Якщо ви належите до цієї категорії розробників, слід розуміти, що без професіонального підходу до просування, ваш застосунок швидко позиції не займе. На все потрібен час.
Для чого потрібна оптимізація мобільних додатків?
Сьогодні розробникам складно отримувати багато завантажень просто по факту існування застосунку. Потрібно знайти органічну цільову аудиторію — людей, яким справді потрібен ваш додаток. Увага користувачів розсіється серед тисяч застосунків та сайтів, треба бути максимально конкретним, щоб потрапити в поле зору потрібних людей та зацікавити їх своїм застосунком.
Для успішного просування додатку потрібна його оптимізація. Процес ділиться на 3 частини:
- робота з текстом (збір семантичного ядра, ключових слів);
- оптимізація графіки (іконки, скріншоти);
- робота з соціальною метрикою (відгуки користувачів, оцінки).
В мережі є софт, яким можна користуватися для оптимізації додатків. Популярні застосунки ASOMobile та AppFollow, їх можна використати для збору даних. Далі збираються ключові слова для просування додатку.
Основні кроки підбору ключових слів для App Store та Google Play
Якщо ви займаєтесь підбором семантики самостійно, знадобиться система, яка допоможе зробити це швидше та краще. В роботі можна користуватися такими кроками:
- Тематика. Конкретизація тематики допоможе вибрати перші ключі. Подумайте, які задачі вирішує додаток, які слова з ним пов’язані, та випишіть їх у таблицю.
- Що шукає ваша ЦА? Візьміть сформований у першому пункті запит та впишіть в пошук по App Store. Разом з вашою фразою система покаже речення, які вважає подібними. Їх можна використовувати, як ключові слова. Користуватися інструментами Google для пошуку ключових слів можна, але ефективнішим буде пошук App Store чи Google Play, бо пошукова система орієнтована на інформаційні запити.
- Аналіз конкурентів. Зберіть конкурентів, проаналізуйте їх слабкі та сильні сторони, як вони оптимізують свій додаток. Що ви можете зробити краще або так, як вони? Конкуренти — безкоштовне джерело корисної інформації в області маркетингу.
- Аналіз метрик. Скільки користувачів в день шукає подібні додатки, скільки з них завантажує додатки? Скільки додатків у полі вашої семантики? Ці питання допоможуть зібрати додаткові слова.
Просування мобільного додатку вимагає уваги, часу та досвіду. Не слід забувати і про платні інструменти реклами, якими користуються конкуренти. Якщо є можливість, краще найняти професіоналів для просування додатку. В перспективі отримаєте більше трафіку за менші гроші.