Кажуть, що блекаут змінив правила гри для бізнесу, але то не зовсім так. Бо ми всі зі сталі самі знаєте якого виробництва. Ми вміємо адаптуватись швидко, видаємо круті ідеї та дійсно робимо все, щоб допомогти людям і своїй державі.
У відповідь на блекаут українська CRM-система KeyCRM запровадила велике оновлення інтерфейсу з можливістю перейти на темну тему. Як це працює та чим стане у нагоді підприємцю спробуємо розібратися.
Що таке темна тема?
Темна тема (Dark Mode) — спосіб налаштування екрана вашого комп’ютера чи смартфона, при якому знижується його яскравість, зменшується кількість відблисків і головне заощаджується заряд акумулятора.
Опитування американської платформи Medium показало, що 82,7% учасників підключають «темну тему» на гаджетах, а більш ніж 60% впевнені, що вона буде автоматично перемкнута в додатках та на сайтах згідно зі світловим днем.
Під час енергетичної кризи в Україні можливість змінити колірну схему інтерфейсу на темнішу, дозволяє працювати навіть за повної відсутності освітлення, таким чином в пізню годину очі втомлюються менше, а заряд гаджетів залишається на рівні.
Темна тема дизайну гарантовано адаптована до змін: всі елементи добре видно, статуси замовлень, лідів, відправлень чи записів на послугу зручно відстежувати завдяки кольоровим ярликам.
Окремою перевагою стане самостійне налаштування переходу на «нічний режим/темну тему». Тобто користувач може обрати її в залежності від часу заходу сонця, графіку відключень світла, чи особистого робочого розкладу.
Як ще можна заощадити заряд ваших гаджетів завдяки якісній CRM?
Концепція єдиного вікна в CRM вирішує питання з постійними пересуваннями між вкладками, довгим очікуванням завантаження додатків, що доречно в умовах обмеженого зв’язку.
Що можна зібрати всередині системи?
- Запити від клієнтів (лідів) зі всіх акаунтів месенджерів Telegram, Viber, Facebook, Instagram. Таким чином вся комунікація буде відбуватись всередині системи.
- Отримання та обробка замовлень із локальних (Rozetka, Prom, Allo, Kasta) та зарубіжних (Etsy, Amazon, eBay, Wish) маркетплейсів, власних інтернет-магазинів, торгових сторінок Instagram.
- Телефонні дзвінки та листи, надіслані Email.
Тільки задумайтесь, як багато часу та інтернет-трафіку з’їдає такий серфінг.
Що говорять користувачі?
Тестування показало, що «темний режим» інтерфейсу в період блекауту встановили 78,3% користувачів KeyCRM, а 34% обрали пункт “не зміню навіть у світлий період доби.
З 10 жовтня до 10 грудня 2022 року зафіксовано понад 400 підключень, мета яких — автоматизувати операційну частину бізнесу, щоб пристосуватися до теперішніх умов: скорочення робочого дня, відсутність електроенергії та стійкого інтернет зв’язку, проблеми з завантаженням додатків для переписки, онлайн-банкінгу.
29% нових клієнтів зізнались, що остаточно на їх вибір KeyCRM вплинула можливість безоплатного підключення будь-якої кількості користувачів, та безкоштовний тестовий період (до 30 днів).
Перехід на українські продукти — це можливість отримувати саме те, на що зараз чекає підприємець. Продовжуємо підтримувати економіку разом.