Молокія представила нову лінійку йогуртів з авторським дизайном упаковки, створеним мисткинею Ліліт Саркісян. Це перша в Україні колаборація молочного бренду з художницею, де мистецтво оживає поза галереями і стає частиною щоденного життя.
Кожен йогурт унікальний за смаком і за візуальним образом. Художниця спершу написала картини акрилом на полотні, а потім перетворила їх у дизайни ручної роботи. Масштабні полотна немов оживають на упаковці, передаючи щоденну радість.
Наше бачення полягало в тому, щоб створити продукт, який розповідає історію та формує емоційний зв’язок зі споживачами. Мистецтво може надихати кожного щодня і надавати життєві сили. Ми переносимо творчість у буденність і робимо доступним на упаковці йогурту,
– говорить директорка з маркетингу Молокія Тетяна Коровіна.
Відома своїми роботами у напрямку монументального мистецтва та гіперболічними ботанічними сюжетами, Ліліт Саркісян спеціально для “Молокія створила три полотна – «Мальва», «Жасмин» та «Троянда», які і лягли в основу дизайну нової лінійки квіткових йогуртів.
Коли я створювала дизайни для Молокія, мені хотілося передати: свіжість, натуральність та вишукану простоту. Мої картини дихають, як дихає саме життя. Те, що ми об’єднали природу й мистецтво в колекції йогуртів, може здаватися неочевидним, але насправді це основна ідея колаборації: нагадати, що буденність прекрасна, що вона красива, що в ній дуже багато світлих моментів. Інколи просто упаковка йогурту на полиці в магазині після важкого робочого дня може порадувати,
– говорить художниця Ліліт Саркісян.
Виділятися на полиці – це постійний виклик, але співпраця Молокії з Ліліт демонструє, що у світі молочних продуктів існує попит на мистецтво. Аби краще відчути ідею «життєвих сил», які мистецтво може принести у щоденність, дивіться відео-інтерв’ю з Ліліт Саркісян.












































































