Facebook видалить більше 5000 варіантів таргетингу оголошень, щоб запобігти дискримінації в оголошеннях.
Facebook оголосив про зміну своєї роботи з системою націлювання оголошень, щоб боротися з неправильним використанням своєї платформи, а саме для дискримінації та виключення аудиторії на основі таких факторів, як етнічна приналежність і релігія. Компанія заявила, що видалить більше 5000 варіантів націлювання оголошень, які можуть бути використані для розміщенні такого роду оголошень на своїй платформі.
Новина з’явилася незабаром після того, як Департамент житлового будівництва і міського розвитку США (HUD) подав нову скаргу проти Facebook, в якій звинувачує його в наданні допомоги торговцям нерухомістю в порушенні Закону про справедливе житло. У ньому говориться, що налаштування оголошень Facebook не враховують закон, дозволяючи рекламодавцям орієнтуватися на певні демографічні дані.
«Коли Facebook використовує величезну кількість персональних даних, які він збирає, щоб допомогти рекламодавцям визначати для себе аудиторію, це те ж саме, що грюкнути дверима іншим перед носом»,
– сказав помічник секретаря з питань справедливого житла і рівних можливостей Анна Марія Фаріас.
Facebook відповів, заявивши, що ця практика заборонена в його рекламній політиці і що він буде продовжувати працювати з HUD з розгляду скарг.
Сьогодні компанія заявляє, що вона видалить більше 5000 варіантів таргетингу, які можуть бути використані для зловживання.
«Хоча ці варіанти використовувалися законним чином для людей, зацікавлених в певному продукті або послузі, ми вважаємо, що мінімізація ризику зловживань важливіше»,
– пояснила компанія в блозі. Facebook не надав список варіантів, що видаляються, але зазначив, що вони пов’язані з такими атрибутами, як релігія і етнічна приналежність.
Він також повідомив, що буде поширювати нову сертифікацію рекламодавцям США через інструмент «Диспетчер оголошень», який зажадає від рекламодавців належним чином зареєструвати свою відповідність політиці недискримінації Facebook, при розміщенні оголошень про житло, зайнятість або кредити. Рекламодавцям необхідно буде пройти сертифікацію, яка передбачає отримання попереднього навчання.
Facebook каже, що ця сертифікація через час досягне інших країн і стане доступна через інші інструменти і API.
Раніше в цьому році Facebook заявив, що оновить свій продукт, щоб викорінити дискримінаційні оголошення. Він також представив нові підказки, щоб нагадати рекламодавцям про свої антидискримінаційної політики до того, як вони створять нові кампанії.
Проте, проблеми стосувалися не тільки рекламодавців, які вибрали певні варіанти для індивідуалізації своїх оголошень – вони використовували параметри націлювання оголошень, щоб виключити інших. Facebook в квітні заявляв, що він видалить тисячі категорій з орієнтування на виключення, в тому числі пов’язані з расовою, етнічною приналежністю, сексуальною орієнтацією та релігією.
Тим не менш, компанія зазнає критики за те, як її інструментами таргетингу оголошень можна було зловживати протягом декількох років.
Наприклад, в 2016 році Facebook повинен був відключити варіант «етнічної близькості» для реклами житла, зайнятості та кредитування, після того як в звіті ProPublica було зазначено, що ці інструменти можуть використовуватися для дискримінаційної реклами в сфері житла та зайнятості, що є незаконним. Пізніше він випустив більше інформаційних повідомлень, оновив свої рекламні політики і почав тестування інструментів для виявлення незаконних оголошень.
Нещодавно компанія виявилася також під вогнем критики, коли дозволила рекламодавцям орієнтуватися на користувачів на основі інтересів, пов’язаних з їх політичними переконаннями, сексуальністю і релігією, – категоріями, які в даний час вважаються «конфіденційною інформацією» відповідно до чинних європейських законів про захист даних. У той час компанія відповіла поясненням того, як користувачі можуть управляти своїми уподобаннями в рекламній політиці.
Сьогодні в Facebook каже, що в найближчі місяці у нього буде більше оновлень для орієнтування на рекламу, так як це додатково поліпшить ці інструменти.
джерело Techcrunch.com