Креативна агенція banda розробила нову кампанію для промо нових смаків KABANOSY від ДМИТРУК — PIZZA та CRAB. Це не просто яскрава реклама — це шалене, на перший погляд, рішення, яке бренд прийняв дуже раціонально.
«У ДМИТРУК офігенна команда, вони добре розуміють потенціал такої, на перший погляд, відлетілої комунікації. Вони вміють і посміятись, і одночасно порахувати в голові охоплення та ціну контакту», — каже Артем Карелін, креативний директор агенції banda.
Ідея народилася з мема:
«Почалося все з жарту: “Якщо картопля стала горілкою, то ти можеш стати ким завгодно”. Цей прикол виявився настільки універсальним, що з нього міг вийти і пресреліз», — додає Карелін.
Візуально banda вирішила подати повідомлення просто й буквально: новий смак — нове обличчя. Тому в диджиталі, бордах і роликах зʼявилися справжні учасники команди — артдиректорка Соломія, дизайнери Саша та Макс, проджект-менеджерка Настя.
Кампанія зосередилася в диджиталі — на сторінках KABANOSY в Instagram і TikTok, де викликала очікувано сильну реакцію: від жартів і захоплення до хейту. Частково вона зʼявилася й у місті — на зупинці, білбордах і в метро.
«В соцмережах уже трохи понеслося. Є хейт. Але ми завжди радіємо, коли він є. Любов теж є. Хтось написав, що саме такою має бути реклама кабаносів. Саме такою вона і є», — коментує Карелін.
«Ми щиро віримо в силу командної роботи, і успіх цієї кампанії — це заслуга спільних зусиль. Наші багаторічні партнерські стосунки базуються на глибокому розумінні потреб клієнта та взаємній довірі. Ця співпраця стала для нас справжньою креативною магією, що дозволила поглянути на наш продукт під абсолютно новим, нестандартним кутом. Це був класний досвід і чудовий приклад того, як сміливість приносить неочікувані результати», — Олена Заяць, Product Owner