Міністерство цифрової трансформації спільно з KSE, UKAID та Дія.Бізнес запустило пілотну програму маркетингової підтримки малих бізнесів в Україні. Мета – допомогти молодим компаніям побудувати свою маркетингову стратегію у диджиталі та вивести бренди на новий рівень.
Як і учасників, маркетингового партнера програми обирали на Всеукраїнському тендері. Одним із них стала креативна агенція Nebo ideas agency, що отримала цього року золото премії Effie.
Сьогодні в Україні достатня кількість малих бізнесів знаходиться приблизно в однаковому стані: є бренд, налагоджено виробництво і, загалом, продажі непогані, але в якийсь момент припиняється, і що з цим робити — незрозуміло. Тоді на допомогу приходить маркетинг.
Тепер протягом 2-х місяців агентство працюватиме над маркетингом 6 молодих українських компаній та допомагатиме їм, як і закладено у філософії Неба, — розширювати горизонти своїх брендів.
Серед учасників найрізноманітніші бізнеси — бренд сублімованих ягід Panfruit, інклюзивне ательє “Lady Di”, дерев’яні іграшки “Igroteco”, поліграфія “Копіцентр” з Донецької області, яблучні чіпси “Newton`s” та веганський бренд “Зелена Корова”.
Nebo ideas agency вже зараз проводять 6 стратегічних сесій, які визначать подальший вектор розвитку компаній.
За словами команди Неба, стратегічна сесія стане лише одним із етапів підтримки. Від себе креативники збираються допомогти кожному клієнтові індивідуально — комусь змінити логотип, для когось придумати нове позиціювання, а з кимось навіть запустити невелику диджитал-кампанію.
Прослідкувати за процесом та результатами роботи можна у соцмережах або на сайті агентства.