LinkedIn для контент-маркетингу? Так, вам не почулося! Як і інші соціальні мережі, LinkedIn дозволяє легко ділитися швидкими оновленнями, взаємодіяти з іншими за допомогою коментарів, вподобань і поширень, а також запускати рекламу. Ніколи не розглядали LinkedIn для контент-маркетингу? У цій статті розповім, як це зробити правильно.
Різниця між LinkedIn та іншими соціальними платформами полягає в тому, що LinkedIn — це професійна мережа. Учасники платформи використовують її для встановлення ділових зв’язків, пошуку роботи, пошуку клієнтів та партнерів та взаємодії з іншими людьми у своїй галузі.
LinkedIn має понад 850 мільйонів користувачів у більш ніж 200 країнах світу, що робить його однією з найбільш швидкозростаючих і орієнтованих на контент соціальних медіа. Щотижня LinkedIn має понад 9 мільярдів показів контенту.
Чому LinkedIn так добре підходить для контент-маркетингу?
Почнемо з того, що 91% маркетологів звертаються до LinkedIn, коли хочуть отримати доступ до високоякісного, професійно релевантного контенту. Це величезна аудиторія!
Окрім широкого охоплення, LinkedIn дозволяє легко налагодити зв’язок з професійною аудиторією. Ви навіть можете шукати користувачів за їхньою посадою.
Не так давно LinkedIn повідомив, що на платформі зареєстровано 90 мільйонів впливових осіб вищого рівня. Ще цікавіше те, що 55% осіб, які приймають рішення, використовують контент LinkedIn для перевірки організацій, з якими вони планують співпрацювати. Публікація контенту на LinkedIn викликає певний рівень довіри, ніби сама природа платформи надає вашому контенту більшого авторитету.
Така довіра робить LinkedIn ідеальним місцем для того, щоб позиціонувати себе як лідера думок. Ви можете публікувати високоякісний галузевий контент, а інші професіонали можуть коментувати його та ділитися ним, або навіть додавати рекомендації за певні навички.
Ви можете ознайомитися з популярними темами LinkedIn, щоб дізнатися, про що зараз говорять інші лідери у вашій галузі, і долучитися до розмови або створити свій власний контент, яким можна поділитися.
Як використовувати LinkedIn для контент-маркетингу
На відміну від багатьох інших соціальних платформ, LinkedIn фокусується на наданні інформації, а не на розвагах. Це означає, що користувачі платформи заходять на сайт з іншими намірами та іншими думками, ніж, наприклад, при вході на Facebook. Це не означає, що люди на LinkedIn не хочуть розважатися чи надихатися, але вони дійсно шукають щось, що навчить їх більше про їхню галузь або про те, як розвиватися в професійному плані.
Щоб використовувати LinkedIn, вам потрібно створювати і публікувати широкий спектр високоякісного контенту, який має на меті навчати або надавати цінність іншим користувачам, а не просто намагатися їм щось продати. Але який саме контент, як і коли?
Яким контентом слід ділитися на LinkedIn?
Ви отримаєте максимальну користь від LinkedIn, публікуючи контент різного типу і тривалості, який має цінність для інших користувачів.
Це не означає, що ви ніколи не зможете ділитися особистими речами або просувати свій бізнес.
Це означає, що більша частина вашого контенту повинна бути якісним, добре продуманим, професійним та інформативним.
Існує 4 формати контенту, які добре працюють у LinkedIn:
- Лонгріди;
- Оновлення;
- Відео;
- Користувацький контент.
Але просто знати, які формати контенту працюють, недостатньо. Вам також потрібно створювати та поширювати контент у тих форматах, які резонують з вашою цільовою аудиторією.
Давайте докладніше розглянемо, як використовувати кожен формат контенту для досягнення найкращих результатів.
1. Лонгріди
Задайте питання про визначення довгоформатного контенту двадцятьом різним маркетологам, і ви, мабуть, отримаєте двадцять унікальних відповідей. Для декого “довгоформатний” може означати будь-що, що має понад 700 слів, в той час як інші вважають, що контент не можна назвати довгим, якщо він не перевищує 1 800 слів. Без врахування особистих переконань, розміщення вашого розлогого контенту на LinkedIn є відмінним методом для розширення вашої аудиторії на цій платформі.
Існує велика ймовірність того, що більшість людей у вашому списку контактів LinkedIn цікавляться тими самими речами, що й ви. Це дає вам можливість створювати та ділитися контентом, який вони захочуть побачити найбільше.
Який бонус? Ви можете використовувати цей контент для взаємодії зі своєю цільовою аудиторією. Ваші контакти навіть отримуватимуть сповіщення щоразу, коли ви публікуєте контент, тож у вас буде більше шансів, що його прочитають. Згідно з дослідженнями BuzzSumo та Backlinko, розлогий контент також має більше шансів бути поширеним. Таким чином, ваш контент потрапляє до більшої кількості людей, які, можливо, захочуть приєднатися до вас або стежити за вашою роботою.
Як публікувати розлогий контент у LinkedIn
Якщо ви готові почати публікувати розлогий контент у LinkedIn, ось кілька порад, які допоможуть вам переконатися, що він влучить у ціль.
Визначте мету
Чого ви хочете від свого контенту? Або, можливо, краще запитати: «що ви хочете, щоб люди зробили після прочитання вашого контенту?» Ваша мета — проінформувати, показати читачам, як щось зробити? Ви хочете, щоб вони прийняли рішення? Поділилися вашим контентом? Підписалися на щось? Чим краще ви визначите мету і завдання, тим краще ви зможете створювати контент, який матиме реальний вплив.
Виберіть тему
Подумайте, для кого і чому ви пишете свій контент. Про що вони хочуть дізнатися? Які їхні больові точки та проблеми? Складіть список тем, про які ви могли б написати. Потім зосередьтеся на одній. Оберіть тему, яка має найбільше значення зараз, і пишіть.
Виберіть зображення
Ваш контент повинен містити візуальні образи, які приваблюють і викликають бажання прочитати ваш контент. Рекомендую публікувати розлогий контент на LinkedIn не частіше одного разу на тиждень.
2. Оновлення
Оновлення — це функція LinkedIn, яку часто ігнорують, але це дійсно чудовий спосіб звернути увагу цільової аудиторії.
Подумайте про оновлення статусу як про короткий контент, який ви можете використовувати, щоб поділитися будь-якою інформацією: від гарячих думок про галузеві тенденції до новин вашої компанії. Ви також можете редагувати кожну публікацію перед тим, як поділитися нею зі своєю мережею, щоб контролювати, хто побачить вашу публікацію, а хто ні. LinkedIn дозволяє вам ділитися з будь-ким: тільки з вашими контактами, членами певної групи або з усіма та вашою мережею X (Twitter).
Я рекомендую ділитися оновленням в LinkedIn не частіше одного разу на день. Решту часу ви зможете витратити на спілкування з коментаторами, мережею та іншими професіоналами галузі.
Поради щодо публікації цікавих оновлень
Ось короткий список того, що можна і чого не можна робити, щоб створювати цікаві оновлення, які надихатимуть на взаємодію.
Діліться посиланнями
Ви вважаєте статтю цікавою? Можливо, ваші підписники теж. Використовуйте оновлення, щоб заохотити вашу мережу читати статті, відвідувати веб-сайти або дивитися відео.
Додавайте документи
Якщо у вас є цікавий документ, наприклад, технічний, або тематичне дослідження, яке зацікавить вашу аудиторію, прикріпіть файл до свого оновлення статусу, щоб люди могли його завантажити.
Позначайте інших
Можливість тегати осіб або компанії у ваших статусах дозволяє надсилати їм сповіщення та спрощує знаходження вашого оновлення (та вас особисто) для тих, хто у цьому зацікавлений.
Рекламуйте події
Ви збираєтеся відвідати подію, яка вас зацікавила? Напишіть про це в оновленні статусу. Або, якщо ви вже побували на заході і маєте що сказати про нього, оновлення статусу — ідеальний спосіб зробити це.
Публікуйте пости в потрібний час
Як і у будь-якій соцмережі, публікація вашого контенту в момент, коли аудиторія неактивна, призведе до того, що його ніхто не побачить. Рекомендую розміщувати матеріали упродовж робочих годин, характерних для вашої галузі та регіону.
Не говоріть про несуттєві речі
Користувачі LinkedIn — це професіонали, яких мало цікавлять фотографії ваших домашніх тварин і дітей. Обов’язково діліться професійним контентом, пов’язаним з вашою галуззю. Так само, як і ваш розлогий контент, ваші оновлення повинні надавати цінність.
Не спамте
LinkedIn — це не те місце, де можна писати цілий день, навіть якщо дописи є актуальними. Обмежте кількість оновлень до двох разів на день.
Уникайте чутливих тем
Повторюся: LinkedIn — це професійна мережа. Ключове слово: професійна. Тому вам слід обмежити те, про що ви говорите і чим ділитеся на цій платформі.
Не продавайте
Люди почнуть пропускати оновлення вашого статусу і, ймовірно, будь-який інший контент, яким ви ділитиметеся, якщо все, що ви робите — це намагаєтеся їм щось продати. Пам’ятайте, що соціальні мережі — це, передусім, про залучення.
3. Відеоконтент
Здається, всі люблять відеоконтент. А LinkedIn дозволяє легко ділитися заздалегідь записаним і живим відеоконтентом на платформі.
Використання відео на LinkedIn пропонує численні переваги порівняно з текстовим контентом. Відеоматеріали здатні привертати більше уваги, тому вони мають вищі шанси на залучення аудиторії, ніж текстові повідомлення або лонгріди. Більше того, алгоритми LinkedIn налаштовані таким чином, щоб забезпечити кожного користувача цікавим і різноманітним контентом у їхніх стрічках новин.
Відео також поширюється активніше, ніж будь-який інший контент, а це означає, що люди, які дивляться ваші ролики, з більшою ймовірністю будуть коментувати і ділитися ними. Це означає, що підписники вашого підписника побачать ваш контент і, можливо, навіть підпишуться на нього. Нарешті, відео — це простий спосіб об’єднати зусилля з іншими лідерами галузі (які не конкурують з вами), щоб поділитися контентом, який буде корисним для вас обох або для всіх.
Ви можете взяти інтерв’ю у експерта, або дати відповіді на поширені запитання… Потім поділіться цим у LinkedIn і позначте своїх колег. Вони також люблять ділитися контентом зі своїх акаунтів, а це означає, що про вас дізнається ще більше людей.
Як опублікувати відео в LinkedIn
Створення високоякісних, релевантних відео не повинно бути складним. Ось кілька способів, як отримати максимальну віддачу від вашого відеоконтенту в LinkedIn.
Визначтесь з ідеєю
Як і при створенні будь-якого контенту, вам потрібно почати з мозкового штурму. Обирайте ідеї, які є цікавими, мають цінність і які ви можете втілити, не витрачаючи багато грошей.
Оберіть правильний простір
Що потрібно, щоб почати записувати відео? Лише 3 речі:
- Камера;
- Мікрофон;
- Простір.
Це все. Поки у вас є ці три речі, ви можете створювати контент, який помітять. Залежно від типу відеоконтенту, який ви створюєте, вам, ймовірно, доведеться інвестувати в пристойне обладнання та додати до списку потреб освітлення. Однак ви можете виявити, що відео, записані лише за допомогою мобільного телефону, отримують потрібну вам зацікавленість.
Виходьте в ефір
LinkedIn дозволяє не лише ділитися попередньо записаним відео у своєму акаунті, але й стрімити. Рекомендую використовувати поєднання як живого, так і попередньо записаного контенту, щоб отримати максимальну віддачу від відеомаркетингу. Відео в прямому ефірі, як правило, викликає більше зацікавленості в LinkedIn, ніж заздалегідь записані відео. Згідно зі звітом Hootsuite, трансляції отримують в 24 рази більше коментарів і в 7 разів більше реакцій, ніж нативні відео.
Щоб стати стрімером LinkedIn Live, потрібно подати заявку, але ви можете створювати і ділитися попередньо записаними відео в будь-який час.
4. Користувацький контент
Користувацький контент — це будь-який контент, створений користувачами. Це можуть бути статті, відео, зображення, пости — що завгодно. Це чудовий спосіб підвищити рівень залученості та впізнаваності вашого бренду.
За допомогою користувацького контенту ви маєте можливість продемонструвати своїм користувачам і підписникам, що вони відчувають, що їх бачать, і, водночас, зосередити увагу на вашому бренді.
Контент, створений користувачами, пропонує ряд переваг. З одного боку, він сприяє активності ваших підписників, адже такий контент частіше поширюється користувачами, які, ймовірно, продовжуватимуть ділитися ним у майбутньому. З іншого боку, контент, створений користувачами, сприймається як більш оригінальний, відвертий та цінний порівняно з матеріалами, розробленими самим брендом.
Люди довіряють людям. Коли контент генерують ваші підписники, які вже використовують ваші продукти чи послуги, це надає можливість показати, як ваші пропозиції функціонують у реальному житті, минаючи агресивну рекламу. Такий обмін контентом, створеним користувачами, може зміцнити довіру та відданість до вашого бренду.
Користувачі, які створюють і поширюють користувацький контент для вашого бренду, виступають його адвокатами, і, поширюючи його, ви показуєте їм, що цінуєте їхній внесок. Ви можете звернутися до користувачів, які вже створили контент, пов’язаний з вашим брендом, і запитати їх, чи можете ви використовувати їхній контент у LinkedIn.
Поради щодо публікації контенту, створеного користувачами
Коли ви активно заохочуєте користувачів взаємодіяти з вами, обговорюючи ваш бренд, ви природньо отримаєте користувацький контент, який потім можна використовувати.
Спочатку попросіть користувачів взаємодіяти з вами. Запрошуйте користувачів коментувати ваші пости, запитуючи їхню думку.
Далі ви можете шукати на LinkedIn згадки назви вашого бренду. Це не лише дасть вам можливість знайти контент, створений користувачами, але й дізнатися, що люди насправді думають про ваш бренд. Потім ви можете вирішити, чи варто вступати в розмову. Один з найкращих способів отримати більше контенту, створеного користувачами — провести конкурс.
У 2014 році Starbucks провів конкурс #WhiteCupContest, в якому просив користувачів надсилати зображення своїх малюнків на білих чашках Starbucks, в результаті чого обирав деякі з малюнків для використання як обмежені серії дизайнів для майбутніх чашок. Користувачам лише потрібно було фотографувати свої малюнки на чашках Starbucks і ділитися ними в Twitter, використовуючи хештег “WhiteCupContest”.
Отримайте максимум від контент-маркетингу на LinkedIn
LinkedIn — це величезна соціальна мережа для професіоналів, яку ви можете використовувати, щоб представити ваш контент і бренд перед людьми, відповідальними за прийняття бізнес-рішень у їхній компанії. Хоча вона, безумовно, більше підходить для B2B компаній, ви все одно можете використовувати LinkedIn, незалежно від того, хто ваші клієнти або яка ваша галузь, щоб знайти та розвивати нові відносини, які допоможуть вашому бізнесу рости.
Використовуючи LinkedIn для контент-маркетингу, ви не лише підвищите видимість вашого бренду на цій платформі, але й збільшите ймовірність того, що ваші меседжі будуть активно розповсюджені серед професійної аудиторії. Таким чином, ви не тільки досягнете більшої уваги до бренду, але й зможете побудувати міцніші зв’язки з потенційними клієнтами та партнерами, що є ключовим для успіху в сучасному цифровому маркетинговому просторі.