Тема з націоналізацією Приватбанку не втрачає своєї актуальності і це не дивно — на момент націоналізації Приват був найпопулярнішим і найзручнішим банком в Україні. Для кожного цей процес поніс свої особливості. Але як там ідуть справи у фрілансерів? У цьому дослідженні є деякі відповіді.
З метою точних прогнозів популярна українська біржа фріланс-послуг Freelancehunt.com провела опитування, щоб дізнатися ставлення своїх користувачів до даної теми.
Як показало дослідження, клієнтами Приватбанку є 92% фрілансерів. Одночасно, 62% з них обслуговуються як мінімум ще в одному, приватному, банку. 53% клієнтів Приватбанку не впевнені, націоналізація для банку — це добре чи погано. 29% вважають, що це погано, і лише 8% налаштовані позитивно і вважають, що дане рішення держави правильне.
При цьому, 90% фрілансерів будуть продовжувати обслуговуватися в Приватбанку, а ті 62%, які обслуговуються хоча б ще в одному приватному банку, 85% з них не мають наміру щось міняти. 56% збираються продовжувати обслуговуватися тільки в Приваті, але 40% планують укласти договір з ще одним приватним банком.
“Ті, хто не використовував послуги Привату досі, в більшості не вважають, що це якось на них вплине — 31% все одно, ще 29% — не впевнені. Позитивно налаштованих менше 15%», — зазначив представник Freelancehunt.com, Валентин Зюзін.
Ті користувачі, що збираються відкрити рахунок в новому банку, 86% з них ще не визначилися з вибором нового банку. Логічно, що для фрілансерів вирішальними факторами стають — зручний онлайн-банкінг (87%) і надійність банку (68%). Також не останніми в рішенні грають низька комісія на переведення коштів в готівку (57%) і велика мережа власних банкоматів (50%). Ті, хто вже вибрав інший приватний банк, в більшості дивилися на надійність банку (73%) і зручний онлайн-банкінг (55%).
В результаті повністю перейти в інший приватний банк готові не більше 5% опитаних, а 70% продовжать використовувати карти Приватбанку для отримання зароблених коштів.
“Результат пов’язаний з декількома чинниками — по-перше, більшість не готові відмовитися від зручного Приват24, по-друге, від звичного способу отримувати кошти. Ну і по-третє, банк продовжує працювати з фрілансерами як з групою клієнтів в колишньому режимі”, — зазначив Зюзін.