Factum Group в рамках соціального проєкту YOUкраїна проаналізував нинішню ситуацію з паливним ринком та очікуваннями споживачів від цін; а також — як змінилося користування власним автомобілем серед українців. З початку повномасштабної війни росії проти України частота користування власним авто значно впала:
- 50% зменшили частоту пересування на авто порівняно з довоєнною,
- ще 15% стверджують, що майже перестали користуватися авто.
Основною причиною зменшення частоти користування автомобілем є стрімкий ріст цін на пальне.
Серед топ-причин також:
- труднощі з купівлею палива;
- відсутність необхідності в пересуванні на авто.
Сьогоденні ціни на бензин та дизель сприймаються українцями суттєво завищеними, очікування щодо оптимальної ціни значно нижчі, ніж реальні ціни. Ціна на газ знаходиться у прийнятному ціновому діапазоні.
Третина власників авто з двигуном внутрішнього згорання розглядають можливість покупки електромобіля в майбутньому.
Основними бар’єрами покупки електромобіля в майбутньому є висока вартість такого авто.
Серед ТОП-причин також:
- відсутність інфраструктури зарядних станцій,
- складнощі експлуатації в умовах українського клімату,
- труднощі з ремонтом,
- невідповідність поточним потребам (пересування на дальні відстані, розмір авто і т.д.)
Дослідження охоплює низку інших запитань, які регулярно публікуватимуться на веб сторінці https://youkraina.com.ua
YOUкраїна — соціальний проект, ініційований дослідницькою компанією Factum Group Ukraine. Він передбачає щомісячний моніторинг з наданням достовірної статистичної інформацію щодо настроїв українців. Вибірка становить 400 інтерв’ю з максимальною статистичною похибкою не більше 5%. Цільова аудиторія: міське населення України 18-55 років (інтернеткористувачі, міста з населенням 50тис+)