Над оновленням візуального стилю Boosta працювали спільно з дизайн-бюро Spiilka. Це перший ребрендинг IT-компанії з моменту її заснування у 2014 році.
Boosta – давно не маленький проєкт з 4 фахівцями та офісом у київській квартирі одного з фаундерів. Сьогодні це міжнародна IT-компанія, в якій працюють більше 600 людей з усього світу. Тому зі зміною масштабів бізнесу настав час оновити і візуальну комунікацію.
“Основне завдання, яке ми поставили перед Spiilka – провести ребрендинг Boosta та покращити наш стиль, але при цьому на 100% зберегти та проілюструвати принципи компанії – постійний розвиток та робочий драйв. Адже ми переконані, що саме завдяки нашим особливостям Boosta сьогодні стала вагомим гравцем на IT-ринку та досягла крутих результатів.” – коментує Дмитро Бондар, співзасновник та CEO компанії Boosta.
Попередній логотип, створений 8 років тому, містив у собі знак нескінченності, який символізував постійний розвиток як самої компанії, так і її команди. В оновленому лого цінність росту та досягнення нових вершин зображено через геометричну фігуру, кут нахилу якої зростає вгору.
Новий логотип є доволі динамічним, адже має чотири різні версії з чотирма нахилами кутів — від помірного до масштабного.
На іконці для соцмереж зображена перша літера назви компанії – B. Щоб не відступати від бренд-стилю, вона також має свій нахил.
“Якщо спрощувати, у роботі з IT-індустрією є два підходи до розробки айдентики, які залежать від типу та розміру компанії. Є великі корпорації, які обирають мінімалізм, один акцентний колір та зрозумілий символізм. А є рок-гурти (зазвичай, невеликі компанії), які хочуть і можуть дозволити собі в айдентиці будь-що. Boosta — велика ІТ-компанія, якій вдалося зберегти в собі зухвалість та швидкість малої. Тому ми з самого початку хотіли дозволити собі більше, ніж прийнято у “великих та серйозних”. Звідси — і динамічний логотип, який регулюється рівнем “зухвалості”, і незвичне для IT поєднання кольорів, і цікаві композиції промо-матеріалів.” — зазначає Вова Смирнов, дизайн-директор у Spiilka.
Важливу роль у новій айдентиці відіграє кольорова гама. Основний колір бренду тепер – полум`яний. Щоб нова айдентика не вплинула кардинально на впізнаваність компанії, дизайн-бюро запропонувало не змінювати колір суттєво, але зробити його більш цікавим та складним.
Додатково обрали ще 5 кольорів: від блакитного, що ілюструє експертизу та надійність Boosta до яскраво-рожевого, який символізує зухвалість компанії та відсутність страху бути різними.
Як поєднати технологічність та візуальний стиль? Команда Boosta надихнулася новою айдентикою та створила власний патерн-генератор, який створює візерунки з фігури логотипа в різних фірмових кольорах. Тепер у Boosta більше мільйона різних патернів, які можна легко створити лише в кілька кліків. На платформі генерування необхідно налаштувати величину фігур, їхню кількість і відстань між ними, бажані кольори, фон та провести стрілкою по екрану. Усе – новий унікальний патерн готовий!
Перевага нового брендингу в тому, що він продуманий до деталей, універсальний та гарно виглядає в абсолютно різних каналах комунікації.
Команда проєкту
- Boosta Дмитро Бондар, СЕО
- Ярослав Баклан, Managing Partner
- Анастасія Говорун, Head of PR
- Поліна Кучковська, HRD
- Сергій Горєлов, Art Director
- Анна Холодова, Graphic Designer
Spiilka
- Вова Смирнов, дизайнер директор проєкту
- Настічка, меджік тач партнер проєкту
- Бо, арт-директор і дизайнер проєкту
- Рома, UX/UI дизайнер
- Ані, all-in-one менеджер
Про Boosta
Boosta — міжнародна IT-компанія, яка створює та розвиває IT-бізнеси у digital-сферах.
- 8 років на ринку;
- 600+ фахівців у 11 країнах;
- більше 100 000 клієнтів з усього світу.
У портфоліо Boosta:
- ІТ-продукти (Sitechecker, Kparser, StudyHippo, MasterBundles та інші);
- проєкти performance-маркетингу;
- інвестфонд Burner, який інвестує в IT-проєкти на різних стадіях.
Про Spiilka
Spiilka design büro — київське дизайн-бюро. Cтворює інженерно вивірений та естетично довершений дизайн для цифрових продуктів і брендів. Має 7 нагород Red Dot Design Award.
Серед клієнтів: **Дія, Mastercard, Kovalska, Auto.RIA, Dom.RIA, Мегого, Дія, Сільпо, BetterMe, Genesis, Нова Пошта, Smarttender, Планета Кіно, Forum Group, Приват Банк, Bazilik, Prjctr Institute, DEC, Майбутні, Vodafone.