До Чорної П’ятниці й Кіберпонеділка — одних із найбільших щорічних подій у ритейлі, залишилося не так багато часу. А це означає, саме час розпочинати підготовку рекламних кампаній для отримання максимального результату від сезону розпродажів.
RTB House, базуючись на досвіді реалізації рекламних кампаній для ритейл-брендів, зібрав практики й лайфхаки, що допоможуть повністю використати потенціал промоактивностей.
Таймлайн планування осінніх розпродажів
Жовтень варто присвятити плануванню рекламних бюджетів і затвердженню стратегії. У перші дні листопада вже треба активно готувати рекламні банери й налаштовувати промокампанії.
Стартувати розпродажі рекомендується дещо заздалегідь, а не безпосередньо в день настання Чорної п’ятниці (цьогоріч це 26 листопада), аби мати можливість «розігріти» користувачів і досягти в цю дату піку продажів. Розпочинати рекомендуємо щонайменше за 3–5 днів, а на міжнародному ринку бренди запускають кампанії зазвичай 11 листопада — у міжнародний день шопінгу.
За нашими власними даними, користувачі починають шукати інформацію про Чорну п’ятницю вже на початку листопада, а конвертація 90 % користувачів у покупців займає в середньому один-два тижні.
Лайфхаки, щоб найкраще підготуватися до Чорної п’ятниці
1. Вибір стратегії
Спираючись на результати кампаній RTB House попередніх років, пропонуємо три ретаргетингові стратегії на вибір:
- Плисти за течією: маржа залишається стабільною за рахунок компенсації знижок збільшенням обсягів. Найкраще підходить для розвинених конкурентних ринків та забезпечує можливість вносити корективи щодня для досягнення цілей за показниками ROAS/COS/CPA.
- Стати тим, кому немає рівних на ринку: стратегія з високими ставками та великою винагородою — передбачає великі знижки для досягнення потрібного ефекту, є викликом для маржі й ланцюга поставок. Найкраще підходить для брендів, які мають на меті збільшити свою частку на ринку та стати найбільш згадуваними під час Чорної п’ятниці.
- Залучити нових покупців: період розпродажів є в тому числі гарним приводом для конвертації нових покупців, які завдяки приємним цінам на якісний товар із великою вірогідністю стануть лояльними до бренда. Для досягнення такої мети важливо охопити якнайширшу аудиторію, водночас розробивши різні сценарії для різних цільових груп — для нещодавніх відвідувачів, тих, хто вже давно не цікавився асортиментом магазину, абсолютно нових користувачів тощо.
2. Бустинг продажів з допомогою допоміжних мінікампаній
Заробити максимум на розпродажах допомагають точкові субкампанії в складі вибраної стратегії. Вони можуть бути реалізовані у двох напрямах:
- Спрямовані на користувачів, які цікавляться розпродажами: ретаргетингові інструменти дають змогу визначити і виокремити саме цю групу користувачів та прицільно спрямувати на них пропозиції онлайн-магазину
- Спрямовані на просування товарів, що беруть участь у розпродажу: зосереджуємо увагу користувачів на продукції в категорії «Розпродаж»
3. Оптимізація рекламних кампаній на кожному етапі воронки продажів
Таргетована реклама — один із найефективніших способів стимулювати продажі. А таргетована реклама із застосуванням алгоритмів глибинного навчання дозволяє досягти максимальної персоналізації рекламних пропозицій, а отже — й ефективності рекламних кампаній.
На етапі Awareness штучний інтелект добре працює з новими аудиторіями: аналізує відвідувачів сайту та вміє здійснювати пошук аудиторії look-alike. Цілком принагідно для стратегії залучення нових користувачів.
На етапі Consideration надточна персоналізація іміджевої реклами та її показ на релевантних майданчиках дозволяє максимально «прокачати» зацікавлену нову аудиторію — тих, хто вже визначився з продуктом, але ще не готовий до покупки. Саме тут персоналізований ретаргетинг забезпечить необхідну конверсію, допомагаючи в тому числі розширювати аудиторію і збільшувати частку ринку.
На етапі Conversion, коли споживач уже й так готовий здійснити покупку і, здавалося б, залучення додаткових інструментів не потрібно, надточна персоналізація, у якій штучному інтелекту поки що немає рівних, дає змогу виконати іншу не менш важливе завдання— збільшити середній чек. Будь-яка вибрана стратегія лише виграє від такого «бустингу».
Побудова воронки продажів із залученням алгоритмів глибинного навчання на всіх її етапах — останнє слово у сфері онлайн-реклами. Ця технологія допомагає забезпечувати собі виграш з усіх сторін: і в плані охоплення максимально широкої аудиторії та якісної взаємодії з нею, і в плані досягнення максимальної результативності запущених кампаній незалежно від вибраної стратегії.