YouTube відео-платформа номер один, третій за відвідуваністю веб-сайт і друга за величиною пошукова система в світі. З моменту свого створення в лютому 2005 року YouTube виріс в геометричній прогресії і став гігантською платформою, якою він є сьогодні.
Що стосується користувачів, щодня ютуб отримує неймовірні 30 мільйонів відвідувачів, творці завантажують 400 годин відео щохвилини. Крім того, в цілому на YouTube щомісяця реєструється понад 2 мільярди користувачів (Youtube. com). Google опублікував статистику про те, що 68% людей різних вікових груп використовують YouTube для відповідей на свої питання, коли наприклад, просто хочуть полагодити свою посудомийну машину, з’ясувати, який блендер купити, або шукають місце куди поїхати.
Головні тенденції останніх років
В даний час YouTube контролює майже третину Інтернету. YouTube позиціонує себе як неймовірну соціальну платформу не тільки для індустрії розваг, але і для бізнесу. Його розвиток в якості соціального каналу для бізнесу готовий до стійкого зростання. Дослідники прогнозують, що до 2020 року 82% всього інтернет-трафіку в світі буде засновано на відео (cisco. com). Як і очікувалося, багато компаній сьогодні використовують YouTube. Фактично, статистика показує, що в 2019 році до 62,9% компаній використовували YouTube для публікації відео (Buffer. com).
За останні кілька років Ютуб презентував своїм користувачам кілька трендів. Наприклад, YouTube Live, так звані прямі ефіри, коли ви можете розповідати історії вашим клієнтам. Сьогодні більше людей, ймовірно, будуть дивитися пряму трансляцію на YouTube, ніж звичайне відео. Завдяки YouTube Live відеоконтент виглядає реальним і доступним. Бренди та рекламодавці можуть використовувати YouTube Live, щоб почати нефільтровані дискусії зі своїми покупцями. Дозволяючи покупцям задавати питання і безпосередньо звертатися до вас за допомогою YouTube Live, це змушує їх відчувати себе поважними. Ще один тренд – 360-градусне відео. Сьогодні, завдяки 360-градусним записам, покупці можуть переміщувати відеоконтент і співпрацювати з ним таким чином, яким вони раніше не б змогли. Записи привертають увагу покупців і дозволяють їм поглянути на товар з їх найбільш корисної точки зору.
Відео з «практичними рекомендаціями», безумовно, також популярні. Від застосування косметики, приготування смачної їжі, до вибору декору з практичними рекомендаціями показують покупцям, як зробити що завгодно для будь-яких цілей.
Переваги YouTube над іншими соц. мережами
YouTube відрізняється від інших соціальних мереж або фідів контенту. Контент на інших платформах живе пару днів. YouTube – це не стрічка контенту, а бібліотека контенту, яка робить його таким потужним. Якщо ви випустите на ютуб щось креативне, якісне і цікаве, тоді у вас буде можливість посісти перше місце в пошуку, і бути переглянутим протягом декількох тижнів, місяців і навіть років, і до всього, отримувати з цього свій чималий заробіток. Стратегія «якість понад кількість» означає створення вічнозеленого контенту, в який ви не дарма вкладаєте час і гроші. Ефективність вашого відео, вимірюється не лише в перші кілька днів перегляду, але і роками пізніше. Оскільки YouTube є пошуковою системою, дійсно хороші відео мають можливість залишатися там роками і приносити вам чималий дохід.
Основні тенденції зростання YouTube:
- Понад 400 відео завантажуються кожну хвилину, відео контент YouTube зростає в геометричній прогресії.
- Крім того, завдяки перегляду понад 1 мільярд годин в день, YouTube є місцем призначення для багатьох глядачів.
- YouTube – це надійний соціальний канал для маркетингу і розваг.
Сам по собі YouTube є другою за величиною пошуковою системою після Google. За обсягом пошуку він перевершує показники Yahoo, Bing, Ask. com і AOL. Це в поєднанні з тим фактом, що споживачі приймають рішення про покупку на основі відео, робить Youtube цінним джерелом інформації для покупців.
Цікаві факти відео-маркетингу:
- Половина споживачів, які дивляться онлайн-відео про продукти, кажуть, що це допомагає їм приймати більш впевнені рішення про покупку
- Дослідження показують, що 74% користувачів, які дивилися відео-пояснення про продукт, згодом купили його.
- Люди, які дивляться відео, залишаються на сайті в середньому на дві хвилини довше і на 64% частіше роблять покупки
- Само по собі відео з’являється на першій сторінці Google в 50 разів частіше, ніж на традиційних веб-сторінках.
AIR: робота з професіоналами
Якщо ви хочете стати крутим відеоблогером, розкрутити свій бізнес на ютуб каналі, просувати свої відео в рамках рекламної кампанії на Facebook і багато іншого, вам слід звернутися до профі в цій області – компанії AIR (Agency of Internet Rights), яка надає допомогу в оформленні, просуванні і монетизації відеоконтенту.
Компанія була заснована в 2010 році. З 2011 року AIR отримала статус сертифікованого партнера YouTube і трансформувалася в мультиканальну мережу. Медіакомпанія працює з Pepsi, Danone, McDonald’s, Panasonic, Kyivstar, Intertop, Lifeсell і UEFA, Wylsacom і входить в першу десятку медіа мереж світу. Серед іменитих вітчизняних зірок з компанією працюють – Джамала, Світлана Лобода, Monatik, The Hardkiss та інші.
У вересні 2017 року компанія набрала сто мільярдів переглядів в своїй мережі!
AIR: основні напрямки діяльності
- AIR Network: партнерська програма для блогерів. Мережа, яка допомагає в розвитку і монетизації відео контенту на платформах YouTube, Instagram, Twitch, TikTok.
- AIR Academy: навчання відеоблогінгу. Академія була створена в 2016 році. Академія відеоблогінгу дає можливість навчатися блогерам, як онлайн так і офлайн, в тому числі з нуля.
- AIR Brands: рекламне агентство, яке вирішує питання брендів по просуванню їх товарів і послуг в інтернеті за допомогою відеоблогерів.
Як підключитися до партнерської програми AIR
Блогерами в наші дні називають людей, які регулярно викладають свої відео, з будь-яким контентом на ютуб. Ці люди ведуть свої відео блоги. Сьогодні це не тільки цікава і захоплива, але ще і прибуткова справа.
Блогери досить часто підключаються до медіамережі, з метою заробітку. Популярною і відомою є програма Agency of Internet Right (AIR).
Це велика медіамережа, яка пропонує більше можливостей для монетизації відео, ніж за допомогою партнерської програми ютуб напряму. Відносно ставки винагороди, медіамережа отримує комісію 30% від заробітку партнера на youtube через партнерську мережу, тобто 70% – заробіток партнера, а 30 % – це комісія медіамережі.
Скільки платить партнерка AIR?
YouTube в середньому за 1000 комерційних переглядів перераховує автору один американський долар. Через партнерку виведення коштів можливе від 0,5 $.
Головні переваги партнерки AIR
- Компанія AIR забезпечує розробку, виробництво, монетизацію та розповсюдження відео контенту, і консалтинг з розвитку для більш ніж 3000 каналів партнерів і правовласників.
- AIR допомагає вирішувати технічні проблеми з порушенням авторських прав, розміщенням, монетизацією, блокуванням і просуванням контенту, підтримкою артистів, дистрибуцією і промо музичного контенту на платформах YouTube, Spotify, Shazam, Apple Music.
- Компанія консультує, надає експертизу і аналітику в influencer marketing, проводячи власні дослідження і створюючи професійні рейтинги.
Відгуки про партнерку AIR
В цілому, всі відгуки про партнерську медіамережі AIR позитивні. Починаючи з 2015 року AIR працювала практично з усіма медіа мережами представленими на ринку СНД, а також з багатьма великими мережами США. За час роботи було підключено десятки тисяч каналів, кількість передплатників склало більше мільярду. Не більше ніж на 1 тиждень затримували виплати, а максимальна затримка відповіді служби підтримки не більше 6 годин. У компанії не виникало проблем з авторським правом, оскільки контент компанія виробляє самостійно.