75
0
Засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО»
+15
На проекті з 23 червня 2021
«ВАРТО» — українська агенція маркетингових комунікацій, яка надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій з 2005 року. Флагманський продукт агентства – розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження.
Основна мета команди «ВАРТО» — посилити компанії та розкрити їхній потенціал за допомогою інструментів маркетингу та PR, допомагати будувати репутацію, яка дає підтримку мільйонам та допомагає розвиватися. За 16 років діяльності агентство реалізувало понад 1300 проєктів, отримало золото та срібло EFFIE AWARDS 2019, стало фіналістом SABRE Awards 2020.
Проєкти, якими пишається команда агентства: комплексне PR-просування 7 напрямків для медичної мережі «Добробут», серед яких проєкт для Центру онкології, який отримав золоту нагороду EFFIE AWARDS 2019; комунікаційне партнерство з USAID та Маріупольською міською радою в рамках проєкту «Стратегія розвитку Маріуполь 2030»; прес-офіс для компанії Nemiroff та багато інших. Серед клієнтів агентства компанії лідери різних сфер та регіонів: Watsons Україна, Carlsberg Ukraine, Inkerman, ТМ “На здоров’я”, ТМ “Селянське”, ТМ “Ідеаль Немолоко”, INTECH, медична мережа “ВЕСЕЛКА” (Львів), мережа супермаркетів “Обжора” (Одеса), страхова компанія “Альфа Страхування”, банки Індустріалбанк, АльянсБанк, Експрес-банк, Банк “Південний”, компанія Amadeus, фармацевтична компанія Гленмарк, Samsung Україна.
75
0
Агенція комунікацій «ВАРТО» разом з проєктом «100 шансів для 100 жінок» допомагає українкам навчатися актуальних цифрових професій — SMM і Digital-маркетингу. У межах проєкту українки, які через війну втратили джерело доходу та потребують вивчення актуальної професії, зможуть здобути її та отримати додаткову підтримку на безоплатній основі. Агенція «ВАРТО» стала першим партнером та донатором проєкту. Наразі […]
В Україні триває гібридна війна, в якій ворог, крім фізичної зброї, використовує різноманітні інструменти маніпуляції та дезінформування. 9 місяців повномасштабного вторгнення практично довели важливість швидких та ефективних комунікацій. Перемога в інформаційному протистоянні потребує від українського бізнесу та органів влади регулярного підсилення комунікацій. Агенція комунікацій «ВАРТО» у співпраці з UNIDO (Організація Об’єднаних Націй з промислового розвитку) […]
Сьогодні Telegram випереджає Facebook, YouTube, і навіть Viber серед інтернет-джерел інформації — з нього отримує інформацію кожен шостий респондент останнього опитування Київського міжнародного інституту соціології. Однією з ключових переваг Telegram є його гібридність: тут і особисті чати, і професійні спільноти, і блоги, і новинні ресурси. І саме завдяки цьому поєднанню всього з’являється велика кількість можливостей […]
Кожен український бізнес сьогодні працює на перемогу України: від підтримки економіки країни завдяки звичайній роботі підприємців і до запуску волонтерських чи благодійних ініціатив та проєктів. Благодійність стала важливою складовою публічного іміджу бренду. Дослідження споживацької поведінки показують: споживачі хочуть підтримувати ті компанії, які реально роблять свій внесок у підтримку та захист України, реально допомагають. А отже […]
Глобальне переосмислення айдентики відбулося вперше за останні 12 років. Над оновленням дизайну працювали спільно з Bulanov Buro. Агенція комунікацій «ВАРТО» працює на українському ринку маркетингу та піару з 2005 року. За ці 17 років в історії агенції відбулося багато подій: зміни в команді, переїзди в різні офіси, запуск нових послуг та продуктів для брендів. Разом […]
Команда агенції займається розробкою комунікаційної стратегії для першої української мережевої косметичної компанії J’erelia. Однією із ключових тем, важливих для команди J’erelia, є висвітлення їх цінностей як українського бізнесу та підтримка тих національних виробників, які залучені у виробничий ланцюг компанії. «J’erelia — це перша MLM-компанія українського походження. Під час війни ми зрозуміли, що хочемо підтримати наших […]
У 2022 році у світі буде 3,96 мільярда користувачів соціальних мереж, що на 4,8% більше, ніж рік тому — принаймні, так говорять результати останніх досліджень. Це означає, що майже 60% населення планети зараз мають хоча б один обліковий запис в одній соціальній мережі чи месенджері. Чому SMM потрібен саме вашому бізнесу — відповідає SMM project […]
Соціологічні дослідження — вже давно виступають неоціненним інструментом в руках фахівців агенції комунікацій «ВАРТО». Сьогодні ж, в умовах активної фази війни росії проти України, такі дослідження — musthave для бізнесу, якщо він хоче відновити свою діяльність. Адже війна вплинула абсолютно на кожного українця — масштаби та вектори цього впливу можна зрозуміти тільки завдяки комунікації зі […]
З першого тижня війни агенція комунікацій «ВАРТО» реалізує програму корпоративної соціальної відповідальності. Протягом 55 днів команда допомогла заговорити та надала «першу комунікаційну допомогу» 24 українським брендам. За підтримкою звернулися такі компанії як Philip Morris, Samsung Ukraine, мережа лабораторій ДІЛА, мережа аптек Біла Ромашка, Київхліб, Аптека Доброго дня та інші. Ключовими повідомленнями, які бренди прагнули донести […]
Попри війну в Україні команда агенції «ВАРТО» продовжує розширюватися, щоб ефективно та професійно надавати послуги та допомагати українському бізнесу з якісними комунікаціями. Команда шукає фахівців, які разом з агенцією будуть допомагати брендам тримати зв’язок з клієнтами та споживачами, працюючи для досягнення спільної мети — підтримки економіки України в умовах воєнного стану. Агенція комунікацій «ВАРТО» шукає […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email