75
0
Засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО»
+15
На проекті з 23 червня 2021
«ВАРТО» — українська агенція маркетингових комунікацій, яка надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій з 2005 року. Флагманський продукт агентства – розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження.
Основна мета команди «ВАРТО» — посилити компанії та розкрити їхній потенціал за допомогою інструментів маркетингу та PR, допомагати будувати репутацію, яка дає підтримку мільйонам та допомагає розвиватися. За 16 років діяльності агентство реалізувало понад 1300 проєктів, отримало золото та срібло EFFIE AWARDS 2019, стало фіналістом SABRE Awards 2020.
Проєкти, якими пишається команда агентства: комплексне PR-просування 7 напрямків для медичної мережі «Добробут», серед яких проєкт для Центру онкології, який отримав золоту нагороду EFFIE AWARDS 2019; комунікаційне партнерство з USAID та Маріупольською міською радою в рамках проєкту «Стратегія розвитку Маріуполь 2030»; прес-офіс для компанії Nemiroff та багато інших. Серед клієнтів агентства компанії лідери різних сфер та регіонів: Watsons Україна, Carlsberg Ukraine, Inkerman, ТМ “На здоров’я”, ТМ “Селянське”, ТМ “Ідеаль Немолоко”, INTECH, медична мережа “ВЕСЕЛКА” (Львів), мережа супермаркетів “Обжора” (Одеса), страхова компанія “Альфа Страхування”, банки Індустріалбанк, АльянсБанк, Експрес-банк, Банк “Південний”, компанія Amadeus, фармацевтична компанія Гленмарк, Samsung Україна.
75
0
Агенція комунікацій «ВАРТО» представила результати дослідження креативної індустрії України очима працівників, яке було проведено разом із Gradus Research, ВРК та платформою Happy Monday. Презентація відбулася 30 вересня в Києві. У дослідженні взяли участь 189 респондентів. Сфера креативу — жива та непередбачувана. Щодня тут з’являються нові тренди, змінюються робочі формати, а разом із ними й самі […]
Згідно з The 2023 Inclusive Consumer Report від Accenture, 62% споживачів обирають бренди, які активно підтримують різноманітність у своїх комунікаціях. Іншими словами, інклюзивність — це не просто модний тренд, а реальна стратегічна перевага, що може суттєво підвищити прибутковість бізнесу. Агенція комунікацій «ВАРТО» вже активно інтегрує інклюзивність, автентичність та ефективність у комунікаційні стратегії своїх клієнтів. У […]
Комунікація вже давно стала не просто засобом обміну інформацією, а важливим складником успіху компаній, які прагнуть утримати свою позицію на ринку або закріпити здобутки. Агенція комунікацій «ВАРТО» понад 19 років пропонує розробку та впровадження комплексних комунікаційних стратегій, що допомагають вирішувати різноманітні бізнес-задачі. Що таке комунікаційна стратегія? Комунікаційна стратегія — це повноцінна дорожня мапа розбудови ефективних […]
Агенція комунікацій «ВАРТО», Всеукраїнська рекламна коаліція, дослідницька компанія Gradus Research та платформа з розвитку кар’єри Happy Monday запускають дослідження стану креативної галузі з погляду працівників. Долучитися до дослідження можуть всі працівники креативних індустрій: PR, маркетинг, SMM, бренд-менеджери та вузькопрофільні спеціалісти — дизайнери, стратеги, креатори тощо. Ми у «ВАРТО» активно масштабуємо команду і шукаємо таланти на […]
Як люди споживають інформацію в соцмережах у 2024? Як захопити увагу аудиторії? Які головні тренди у SMM? Багато питань колують навколо ефективної комунікації в соціальних мережах, віднімаючи спокій у кріейторів. Вдала формула SMM, на думку команди «ВАРТО»: стратегія + креатив зі спільним знаменником — дедлайни. Досвідом, кейсами та трендами у галузі поділилися SMM-експертки агенції комунікацій […]
У 2022 році український бізнес суттєво скоротив витрати на маркетинг, PR та рекламу через повномасштабне вторгнення. Проте вже протягом наступного року спостерігався ріст — згідно з дослідженням ВРК у 2023 році PR відновився на приблизно 70% від об’ємів 2021 року. А вже у 2024 році планується повне відновлення обсягів цього сектору маркетингової галузі. Як бізнесу […]
У 2024 співпраця бізнесу з блогерами набула шалених обертів. За даними опитування Statista (лютий 2024), 10-20 % маркетингового бюджету витрачається на інфлюенс-маркетинг, — 90 % маркетологів вважають його ефективним, а 72 % відзначають, що він краще досягає цільової аудиторії. Проте все ще існують міфи, які оточують процес. Команда агенції комунікацій «ВАРТО» знає з власного досвіду реалізації проєктів, що […]
18 травня агенція комунікацій «ВАРТО» святкує 19-й день народження. До цієї річниці команда агенції провела ребрендинг та розробила нову айдентику. Головним мотивом оновлення стало поєднання української ідентичності та технологічності. «Перший логотип «ВАРТО» — мозок-гранату — у 2010 році створив дизайнер Роман Шостя. Через те, що ми — агенція з незвичайною назвою і ще більш унікальною […]
Комунікаційна стратегія — це мапа, яка дозволяє бренду зберегти ресурси, не хитаючись зі сторони в сторону. Якщо загальна стратегія для бізнесу — це генеральний план розвитку, то комунікаційна стратегія дає власникам та фахівцям бренду ключ до розуміння того, як комунікувати зі споживачем в різних ситуаціях та різними каналами. Відповідно до останнього дослідження Factum Group та […]
Попри зростання попиту на соцмережі як основні канали новин, ЗМІ лишаються авторитетними та важливими джерелами інформації для аудиторії. Медіа (телебаченню, радіо, газетам та онлайн-медіа) довіряють 53% респондентів, дослідження «Ставлення українців до медіа та споживання різних типів медіа 2023 року». Водночас фахівці комунікацій відзначають високу сенситивність суспільства як один з викликів для маркетингових та PR команд. Цей […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email