79
2
OMG agency запускає рекламні кампанії за допомогою інфлюенс- і діджитал-маркетингу; розробляє креативну стратегію і стратегію просування; займається медіабаїнгом, таргетингом і SMM; створює і розвиває медіа-проєкти, медіаактив під ключ і медіа аудит. У агентства велика база блогерів OMG influence, найпопулярніші медіа-проекти України: ALYONA ALYONA, проект Kalush, «Чоткий паца», «ВЕРТУХА» і «ХОСТЕЛ». Серед клієнтів ком’юніті агентства: «Алло», McDonald’s, «Київстар», OLX і Mastercard.
79
2
У сучасному світі соціальні мережі стали потужним інструментом для розвитку бренду роботодавця та залучення нових талантів. Великі компанії активно використовують ці платформи для побудови довіри, взаємодії з аудиторією та пошуку ідеальних кандидатів. У цій статті ми розглянемо, як соціальні мережі можуть працювати на користь вашого бізнесу та поділимося прикладами успішних кейсів. Чому соціальні мережі важливі […]
Планові відключення електроенергії в Україні ― нова реальність, що впливає на всі сфери життя. Звісно, і поведінка українців в інтернеті та соцмережах змінюється. Бренди, що активно присутні в медіаполі та орієнтуються на українських споживачів змушені адаптувати свої SMM-стратегії, щоб залишатися ефективними в умовах такої нестабільності. Задля визначення, яким чином відсутність електрики впливає на SMM-показники (охоплення, […]
Соціальні мережі стали невід’ємною частиною стратегії ритейлу, надаючи можливість безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, ділитися новинами та пропозиціями, а також отримувати цінний зворотний зв’язок. У наш час, коли конкуренція на ринку велика, ефективне використання соціальних медіа може стати вирішальним фактором успіху для будь-якого ритейлера. Марія Жуковська, SMM-менеджерка OMG Agency, уже два роки разом з VARUS працюють […]
Світ маркетингу постійно змінюється, і важливо залишатися в курсі нових тенденцій, стратегій та інсайтів. Давайте поглянемо на кілька чудових українських Instagram-акаунтів, які допоможуть вам не тільки вчитися і розвиватися, але й знайти натхнення для нових ідей. Projector Institute: освіта для тих, хто хоче більшого @prjctr_institute — це освітня платформа, яка пропонує курси з дизайну, маркетингу, IT […]
Робимо ставки щодо її ефективності наприкінці статті, а поки трішки передісторії. У соцмережах сила-силенна контенту. Тут бренди конкурують не лише між собою, а й із публікаціями ваших друзів, знайомих, блогерів, сторінками мімішних капібар і т.д. Тому, якщо бренд не має чітко продуманого впізнаваного концепту — вітаємо, пости про ковбаси вашої ТМ читатиме лише керівництво і […]
У квітні 2024 року мережею почали ширитись чутки про блокування Тіктоку в Україні. Чи справді це можливо та що робити брендам, для яких саме Тікток ― основна платформа просування в соцмережах? Розбираємось разом. Ситуація з блокуванням Тіктоку у світі Наразі в деяких країнах світу діють часткові обмеження користування платформою та навіть повне блокування. Так, наприклад, […]
За даними Influencer Marketing Hub у 2024 році близько 84,8 % маркетологів вважають інфлюенс-маркетинг дієвим методом просування в соціальних медіа. 60 % компаній збільшують свої бюджети на інфлюенс-просування, попри те, що в цілому від 20 до 40 % витрат на маркетинг уже йде на рекламу в блогерів. Український ринок не є виключенням: у кожній другій рекламній кампанії так […]
Віральність — це те, про що мріє кожен контент-маркетолог і блогер. Термін позначає стрімке поширення контенту шляхом репостів у соцмережах, а також іншими платформами. Охоплення такої публікації, як ви можете здогадатися, зашкалюють. Для блогера віральність забезпечує додатковий заробіток від реклами, а для контент-менеджера — впізнаваність компанії, яка генерує такий контент. Важливо правильно підібрати емоційне тло, […]
SMM (Social Media Marketing) — це просування товарів чи послуг у соціальних мережах. Воно діє м’якше, ніж традиційна реклама, і плавно підводить майбутніх клієнтів до покупки, заразом допомагаючи їм більше дізнатися про бренд. Про те, кому сьогодні потрібен SMM, що входить до цього інструменту маркетингу і як бізнесу організувати роботу з ним, поговоримо в нашій […]
2023 року «Садочок» — улюблений сік українських мам та дітей — повернувся на полички супермаркетів і звернувся до нас із важливим завданням: побудувати ефективну комунікацію повернення бренду. Ми мали грамотно активізувати соціальні мережі й створити рекламну кампанію, яка буде радше про місію та атмосферу бренду, ніж просто про продукт. Ми хотіли сказати, що, попри важки […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email