54
0
Ми шукаємо найбільш ефективні комунікаційні рішення для наших клієнтів в приватному і державному секторі. В команду нашого агентства входить більше 40 експертів в області інтегрованого маркетингу, корпоративних, продуктових, цифрових, внутрішніх і державних комунікацій, які представляють інтереси 56 міжнародних і українських клієнтів. Агентство є партнером таких брендів, як Avon, Coca-Cola, EVA, Glovo, Hasbro, HMD / Nokia, Mastercard, McDonald’s, Mondelez, OLX, P & G, Pandora, Philips, Sony, Tous.
54
0
Цього року комплект найнеобхідніших речей для хлопчика обійдеться у 2 428 грн, для дівчинки — у 2 388 грн. Натомість купуючи речі, що були у вжитку, ви зможете зекономити аж до 50%. Найдорожчою покупкою, близько 11 300 грн, стане ноутбук на випадок онлайн-навчання, у той час, коли один зошит на 18 аркушів коштуватиме 4 грн. У яку суму […]
Українські роботодавці пропонують вакансії на 46 тисяч позицій у сфері Торгівлі та 35 тисяч — у сфері Транспорту. Абітурієнтам без досвіду готові платити в середньому 11 тис. грн на місяць, а от досвідченим спеціалістам — значно більше. Наприклад, середня зарплата комбайнера — майже 23 тис. грн, а фасадника — 30 тис. грн. На які професії […]
Кожний п’ятий українець переконаний, що може потрапити у затор навіть у вихідні. Водночас водії обмеження на в’їзд до центрів міст вважають не доцільними, та очікують будівництва більшої кількості доріг та паркінгів. Також не можуть порозумітися автомобілісти та власники альтернативного транспорту: перші вважають велосипеди та самокати небезпечним, а другі виїжджають на дороги через відсутню інфраструктуру. Аналітична […]
З початком літнього сезону роботодавці стали активно шукати молодь на півтори тисячі позицій. Серед найпопулярніших професій: менеджери, продавці, кур’єри та касири. Середня зарплата для працівників без досвіду складає 13,5 тисяч гривень, а конкуренція — 8 претендентів на одну вакансію. Аналітична служба OLX Робота дослідила ринок вакансій для молоді на початку канікул та визначила найзатребуваніші робітничі […]
16% людей до 40 років стверджують, що при працевлаштуванні вік — це проблема. І молодші, і старші працівники мають майже однаковий рівень впевненості у своєму місці роботи — 44% людей до 40 скоріше впевнені, як і 39% людей, яким за 40. Серед причин відмов у працевлаштуванні, крім віку, пошукачі називали наявність дітей та інвалідності. Українці […]
56% польських роботодавців наймають іноземців на роботу, а 42% хочуть, щоб люди з інших країн працювали у них довгостроково. Більшість власників бізнесу запровадили масковий режим на підприємствах Польщі на час пандемії. Такі дані наводить OLX Робота, згідно з опитуванням польських роботодавців.[1] Робота у Польщі — куди влаштуватись іноземцю Найбільше польські роботодавці пропонують роботу у таких […]
Черговий локдаун, який почнеться в Києві з 5-го квітня та, ймовірно, пошириться всією країною, може значно погіршити стан ринку праці України. Аналітики OLX Робота перевірили, які робітничі професії “не бояться” обмежень та можуть забезпечити робітника гідним рівнем оплати — як у форматі “фултайм”, так і підробітку. Найбільш затребуваною робітничою спеціальністю від початку 2021 року є […]
Mondelēz International випустила другий щорічний звіт State of Snacking™, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів по всьому світі. Люди розглядають снекінг як додаткову нагоду для спілкування, джерело комфорту та відчуття єднання протягом року в умовах ізоляції, спричинених пандемією COVID-19 Дослідження підтверджує все більший фокус споживачів на усвідомленому споживанні з точки зору здоров’я, […]
Лідерами за ростом популярності стали ігрові приставки — їх стали купувати більш ніж удвічі частіше, якщо порівнювати з минулим роком. Найбільший попит мали ноутбуки, а серед смартфонів та планшетів найчастіше продавали Apple. Детальніше про те, які пристрої вибирали українці цього року, дізнавалися аналітики OLX[1]. Карантинні реалії змусили нас глибше задуматися про те, як проводити час […]
Пандемія позначилася на роботі та прибутках медіа, а також на комунікації з бізнесом. Щоб дізнатися, що саме змінилося, Be—it Agency провела опитування Be—it Media Watch серед журналістів і редакторів українських видань. За даними опитування, 21% представників медіа цього року почали більше писати про соціальні ініціативи бізнесу, який допомагав суспільству під час карантину. А майже 54% […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email