Музична алея зірок — це 12 унікальних імерсивних сходинок, на яких зібрані музикальні треки учасників Євробачення різних років. Їх пісні все ще активно прослуховуються по всьому світу і займають топові позиції в музичному рейтингу Spotify. Тому створення такої ініціативи допоможе не просто підігріти зацікавленість публіки, а ще й підготувати до перегляду і сприйняттю нових виконавців. […]
Доповнена та віртуальна реальність відіграють важливу роль у процесі відновлення України. Особливо в умовах сучасних технологій та діджиталізації, ці технології стають потужними інформаційними інструментами для привернення уваги міжнародної спільноти до війни в Україні. Та найголовніше, що ці технології дозволяють вже зараз покращувати реабілітаційне відновлення військових та цивільних людей, які втратили кінцівки та отримали інші травми […]
Доповнена реальність — один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача. Доповнена реальність — живе у смартфоні. Гайд для бізнесу по інтеграції доповненої реальності: 1. Бренд вирішив спробувати доповнену реальність у своїх рекламно-маркетингових активностях. 2. Бренд зрозумів, що доповнена реальність (AR) живе в смартфоні, а віртуальна […]
Основний принцип 3D-маркетингу — це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги). Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг: Побутова техніка 3D-візуалізація товару в доповненій реальності вдома у споживача в реальному розмірі та реальній формі до безпосереднього моменту покупки дозволяє значно збільшити онлайн продажі. Згідно даних Retail […]
Бізнес отримує більше прибутку, коли він інтегрує нові трендові технології у свої виробничі та маркетингові стратегії. Комунікація бренду зі споживачем є вкрай важливою для бізнеса. Вона постійно потребує візуальних та технологічних інновацій, які можуть утримувати увагу клієнтів і викликати їх лояльність. Цьому допомагає 3D маркетинг. Це новий напрямок, який поєднує технології, маркетинг, блокчейн, контент і […]