Розміщення мобільного додатку в App Store чи Google Play не гарантує прибутку. Треба ефективно займатися просуванням продукту та працювати з цільовою аудиторією. Обговоримо способи просування мобільних додатків, які працюють в 2023 році і залишаться ефективними надалі.
Не будемо торкатися теми підбору ключових слів та оптимізації застосунку — це основа просування, вона повинна бути за замовчуванням. Розглянемо 7 інших способів, які допоможуть підвищити завантаження вашого застосунку.
Створення промо-сайту
Запуск нового мобільного додатку (якщо це не програма для заробітку на рекламі, створена вдома за ніч, а серйозний продукт) потребує офіційної присутності в мережі. Вона може бути двох типів:
- промо-сайт (цей варіант підходить для стартапів);
- окрема посадкова сторінка під продукт на офіційному сайті компанії, бренду.
Сайт або сторінка дозволить надати більше інформації про продукт та візуалізувати його особливості. До того ж можна буде використати seo-просування для реклами додатку.
Наявність власного QR коду застосунку
Розміщення такого коду на поліграфічній сувенірній продукції, товарах партнерів, сайтах та інших джерелах інформації дозволить збільшити завантаження застосунку. Але перш ніж використовувати його, треба провести тестову компанію та подивитися на реакцію клієнтів. QR-коди працюють, але не для всіх типів мобільних додатків.
Робота з блогерами
Лідери думок завжди мають вплив на вашу цільову аудиторію, їм більше довіряють, чим компаніям. Це можна використати для просування свого продукту. Пошукайте блогерів та інфлюєнсерів, які знаходяться в зоні уваги ваших клієнтів. Це не обов’язково повинні бути мільйонники.
Корисні навіть проекти з кількістю активних підписників 1000 осіб та більше (співпраця з маленькими блогами коштує дешевше, з ними простіше домовитися працювати за товари чи послуги). Працюючи з блогерами, ви отримуєте доступ до теплої аудиторії, яка довіряє інформації свого лідера.
Інтернет-маркетинг
Тут багато інструментів, які будуть корисні для просування мобільного додатку чи програми. Найчастіше використовують:
- гостьові пости на тематичних сайтах;
- партизанський маркетинг, який ненав’язливо демонструє переваги продукту та не коштує ні копійки;
- запис інтерв’ю, підкастів, корисних інструкцій зі згадкою вашого продукту;
- SMM-інструменти. Сторінки в соціальних мережах, спілкування на форумах, написання та розміщення безкоштовного посібника для ЦА по темі важливої проблеми;
- контент-маркетинг. Створення корисних текстових матеріалів, пов’язаних з використанням вашого додатку.
Комплексний підхід до використання інтернет-маркетингу прискорить розкрутку мобільного додатку та забезпечить потік трафіку. Зверніть увагу, що для швидкого результату потрібна робота фахівців, яка коштує грошей. Можна користуватися методами маркетингу самостійно, але на результат потрібно буде чекати кілька місяців і його передбачити неможливо.
Інегрована реклама
Реклама вашого застосунку в інших тематичних розкручених застосунках також працює та допоможе отримати завантаження продукту. Отримати такі банери безкоштовно складно, потрібно домовлятися з розробниками або купувати готові місця.
Робота з рейтингами та оцінками
Зворотній зв’язок з користувачами додатку чи програми має значення. Фахівці ASO говорять, що продукти з рейтингом в 4,5 балів отримують більше довіри та піднімаються вище в каталогах, у порівнянні з продуктами, які оцінені нижче, але мають вищу якість. З оцінками користувачів та їх відгуками можна працювати. Особливу увагу приділіть Featured-відгукам, їх добре видно в рейтингу, вони змістовні та працюють на довіру до вас.
Платна реклама
Додатково можна використовувати таргет для просування свого застосунку.
Комплексне використання методів розкрутки мобільного додатку збільшить кількість завантажень та потік трафіку. Якщо ви займаєтесь мобільними додатками постійно, але не маєте команди і не бажаєте наймати фахівців, рекомендується пройти курс ASO на платній або безкоштовній основі.