Всі ми постійно натрапляємо на словосполучення “особистий бренд”, “просування особистого бренду”, але мало хто пояснює: а чому він нам потрібен? Якщо це інвестиції в себе, то коли очікується результат (гроші, популярність)?
Безумовно, особистий бренд – це справжній тренд, чудовий маркетинговий хід. І у цій статті я розповім, як його можна монетизувати.
1. Збільшення кількості клієнтів
Ні для кого не секрет, що чим більше людей знає про вас, тим більше клієнтів у вас. Тим більше, якщо виконуєте свою роботу якісно та швидко, то кількість бажаючих придбати послугу зростає в рази (через органічний трафік, сарафанне радіо тощо). Саме так і працює власний бренд. Це найпростіший і очевидніший спосіб.
2. Збільшення середнього чека
Цей пункт випливає з першого: якщо хочете отримувати більше, кількість ваших клієнтів збільшується, ви можете підвищувати ціни на свої послуги/продукти. До якої точки? Відповідь проста: поки є покупець, готовий платити за ваші послуги багато, чи є сенс міняти його на десять тих, хто платить менше?
3. Рекламні інтеграції
Ви легко можете отримувати гроші за рекламні інтеграції у своєму блозі. Цей спосіб безпосередньо пов’язаний з моєю діяльністю – інфлюенс-маркетингом. Простіше кажучи: бренд платить вам за піар свого продукту/послуги, ви рекламуєте його на своєму обліковому записі. Ціна за один пост легко може сягати близько 40 000 грн.
4. Отримання % за партнерською програмою
Це ще один добрий варіант: отримувати комісійні за кожного залученого клієнта. Такі послуги часто потрібні банкам, книгарням тощо. Суть у тому, що ви робите рекламу для послуги/продукту та за кожну людину, яка зробила покупку/замовила послуги отримуєте % від продажу.
5. Випуск додаткових продуктів
Це цілком стандартний варіант заробітку для експертів та бізнесменів. Якщо у вас розвинений особистий бренд, любить аудиторія, ви можете, наприклад, написати власну книгу. А якщо говорити про медійні особи, то вони нерідко навіть випускають власні лінії одягу та косметики. Наприклад, гучний парфум від Брітні, на продажі якого за перші три місяці було зароблено 30 млн. доларів.
6. Бартер
У цьому пункті ми швидше не говоримо про те, як заробити, а як отримати додаткові послуги безкоштовно. Всесвітні бренди за милу душу відправляють відомим особистостям свої продукти/надають послуги лише за згадку в блогу, що людина ними користується.
7. Платне надання інформації
Якщо ви відома особистість, постійно створюєте інфоприводи, користуєтеся популярністю серед мас, вітаю, ви легко можете заробляти на наданні ексклюзивної інформації у ЗМІ. Це можуть бути фото, які преса ніколи не змогла зробити сама, інсайдерська інформація тощо. АЛЕ тут не говорю про жовту пресу та «винесення брудної білизни на публіку». Я маю на увазі невинні речі. Відразу згадується історія з подружжям Джолі-Пітт, які у 2006 році продали у ЗМІ за 4 мільйони доларів фотографії своєї доньки.
8. Залучення більш статусних партнерів
За допомогою успішного особистого бренду ви легко можете знайти корисні зв’язки, почати працювати з впливовими людьми. А якщо у вас хороша репутація, ви на слуху, то познайомиться з потрібними особистостями простіше простого.
9. Скорочення витрат на найм працівників/залучення більш кваліфікованих людей
Кращі воліють працювати з найкращими. Саме тому вони вибирають, шукають по всіх можливих каналах, і якщо ви згадуєтеся у більшості з них – вони прийдуть до вас. А що стосується середнього та молодшого персоналу, то при хорошому особистому бренді ви зможете найняти їх на вигідніші для себе умови.
10. Частка у бізнесі
Як ви можете отримати частку в бізнесі? Це легко, якщо ви популярна особистість, адже за такого партнерства бренд отримає розголос і популярність. АЛЕ потрібно бути дуже уважним, адже якщо потрапите на непорядну людину, вас, після досягнення бажаного, можуть прибрати з партнерів (Закрити ТОВ та відкрити нову юридичну особу, без вашої участі).
Що ж, тепер ви легко зможете впроваджувати ці способи у життя та заробляти на особистому бренді. Головне, завжди тримайте руку на пульсі, стежте за дотриманням умов та читайте договори з усією уважністю.