На плечі власника малого бізнесу лягає багато завдань, але деякі про маркетинг думають в останню чергу — і дарма! У будь-якому випадку, ось 10 речей, які вам варто перевірити, якщо ви власник малого бізнесу.
1. Стратегія і план маркетингу
Без бізнес-плану складно (читати “неможливо”) добре стартувати в бізнесі і точно так же з маркетингом. Якщо ви хочете успіху, перевірте чи є у вас чітка стратегія і план по цьому, як і що ви будете робити для того, щоб це працювало на “ура!”
2. Сайт компанії
Якщо у вас його немає, то негайно зробіть, а якщо є, то перевірте чи хороший він для того, щоб залучити нових покупців, а старі знову щось у вас купили. Готуючи контент для сайту, відразу думайте про SEO, пошукову оптимізацію.
3. Соціальні мережі
За допомогою SMM можна зробити свій бізнес досить успішним, тому не варто забувати про соціальні мережі, правильна стратегія і контент-план подарує вам нових задоволених клієнтів.
4. Контент-маркетинг
НЕ соромтеся розповідати клієнтам про свої успіхи, а може і про поразки. Формулюйте емоційні зв’язки з клієнтами, їх буде не так просто розірвати. Розповідайте історії, надихайте, живіть разом з ними. Якісний контент допоможе вам залучити, навчити і зберегти своїх клієнтів, тому не нехтуйте їм ні хвилиною.
5. Відео-контент
Це відмінне рішення, якщо ви хочете, щоб клієнти вам довіряли, як і з контент-маркетингом, відео покаже вас і ваш настрій, досвід. Ще прекрасним рішенням будуть відгуки від клієнтів — письмові легко підробити, а ось відео викличуть менше підозр, адже по клієнтам буде відразу видно чесність.
6. База клієнтів
Подумайте, в якому стані ви зберігаєте один з найцінніших активів компанії — свою клієнтську базу. Якщо всі контакти ховаються у вашій власній поштовій скриньці або в excel, може бути, саме зараз настав час, щоб все впорядкувати.
7. E-mail маркетинг
Цей і верхній пункти дуже схожі. Розсилки — один з найдешевших способів контактувати з клієнтами і отримувати бажаний результат. Але в цій справі важливо не кількість, а якість, адже стати спамом може кожен, а підготувати дійсно цікавий і корисний лист не так вже й просто.
8. Контроль якості обслуговування
Тепер у клієнтів є маса можливостей залишити поганий відгук, який ви і не зможете прибрати. Для вас головне першим почути чим клієнт незадоволений і виправити ситуацію.
9. Користь
Дайте своїм потенційним клієнтам щось корисне, наприклад цікавий матеріал з Вашого сайту після короткої реєстрації (книгу, посібник, інфографіку або відкрийте доступ до навчальних відео ітд).
10. Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ)
Робити щось корисне можна не тільки для потенційних клієнтів з чисто приземлених мотивів. Заробіть собі довгострокову перевагу в очах широкої аудиторії (своїх стейкхолдерів) через добрі і корисні справи. КСВ не варто плутати з благодійністю, тому варто заздалегідь запланувати, на які саме напрямки компанія спрямує свої зусилля.