Попри війну в Україні команда агенції «ВАРТО» продовжує розширюватися, щоб ефективно та професійно надавати послуги та допомагати українському бізнесу з якісними комунікаціями. Команда шукає фахівців, які разом з агенцією будуть допомагати брендам тримати зв’язок з клієнтами та споживачами, працюючи для досягнення спільної мети — підтримки економіки України в умовах воєнного стану.
Агенція комунікацій «ВАРТО» шукає тих, хто готовий динамічно включатися в роботу та разом тримати тили. Актуальна вакансія — керівник/-ця PR-проєктів.
Це посада для амбіційної та відкритої до цікавих і складних задач людини. Ключові вимоги до кандидатів: досвід реалізації комплексних комунікаційних та маркетингових стратегій та рівень англійської мови від Upper Intermediate. Завдання включатимуть роботу і по КСВ-проєктах, і в межах комерційних проєктів агенції. Якщо це про вас і ви готові дізнатися більше про можливості співпраці — наша Head of HR Слава Кондрацька чекатиме на ваші резюме (HR@warto.com.ua).
Нагадуємо, що за тиждень з початку війни агенція «ВАРТО» запровадила програму корпоративної соціальної відповідальності. Фахівці агенції допомагають по-новому почати комунікації в умовах війни.
«Запровадження нашого КСВ — це win-win рішення: з одного боку наша команда натхненно працює по 10 годин на день, з іншого — ми чуємо багато вдячності від бізнесу та спостерігаємо гарний резонанс інформації. Людям потрібні гарні новини. Ми бачимо, як інформаційний простір України поступово наповнюється новинами тилу — і це дає наснагу українцям та віру в стійкість країни», — розповіла засновниця та CEO агенції Наталя Холод.
Також нещодавно Наталя Холод стала гостею подкасту CASES «Фронт Креативних Індустрій». У розмові з СЕО CASES Анатолієм Попелем обговорили те, як креативні індустрії переживають війну, чому бренди мовчать, і як бізнесу повертатися в інформаційне поле під час війни.