Напередодні Міжнародного дня Матері українська агенція VIVID та «Фонд Маша» вирішили об’єднати зусилля задля збору коштів на психологічну допомогу матерям, які постраждали під час війни.
Але, нажаль, українці перестали донатити так потужно, як це було на початку повномасштабного вторгнення, тому звичного нам поширення з посиланням на банку — точно не достатньо для збору запланованих 600 000 грн. Потрібно було знайти спосіб згуртувати українців навколо важливої справи та допомогти фонду зібрати необхідні 600 000 гривень на підтримку проєкту #НезламнаМама.
Надихнувшись найпотужнішими зборами українців, ми дійшли висновку, що успішні з них — це ті, що зачіпають наші особисті емоції, які не можливо проігнорувати, бо, здається, що вони стосуються саме тебе персонально.
Історії сучасних українських мам — це наш спільний біль та захоплення водночас. Це тисячі прикладів стійкості та мужності в умовах війні, свідками яких є кожен із нас. Адже саме мами — надійний тил кожної маленької душі, та сміливих душ на фронті.
Ідея проекту — зібрати сукупний невигаданий образ сучасної української мами. Команда агенції VIVID написала чуттєвий Маніфест «Незламних Мам», який базувався на реальних історіях мам за період війни. У ньому відображені ситуації, які їм довелося пройти, щоб підсвітити людям цей титанічний внесок, незламну підтримку та любов.
Голосом маніфесту стала Маша Єфросиніна — співзасновниця Фонду, громадський діяч та врешті-решт та сама українська мама. Для відео ролику команда VIVID спільно з Фондом зібрали фото та відеоматеріали з різних новинних ресурсів та платформ, щоб показати життя мам, яким воно є зараз. Жодних зйомок та постановочних кадрів, адже їхні очі, стомлений, але люблячий погляд, говорять самі за себе.
Соціальні мережі стали основою просування Маніфесту. Агенція VIVID також залучила 6 українських інфлюенсерок в Instagram: Надя Дорофєєва, Марина Боржемська, Альона Гудкова, Оля Полякова, Ольга Руднєва, які та надали розголосу маніфесту. Проект підтримали також провідні українські медіа та інформаційні ресурси.
В результаті, всього за два тижні збору вдалося пройти позначку в 700 000 гривень, охопити понад 6 млн українців та отримати майже 20 згадувань в медіа. Маніфест став віддзеркаленням справжніх переживань та почуттів для тисячок українок та українців.
Цим кейсом агенція VIVID та Фонд Маша вкотре довели, що навіть такі важливі збори сьогодні потребують влучного креативу, аби пробитися до сердець українців та перемогти так звану «втому від донатів».